کتی هابز در آخرین بازگشت از مسابقه فرمانداری آریزونا، بر روی دریاچه کاری پیشتاز شد.

در شهرستان ماریکوپا، حدود 30 درصد از محل‌های رأی‌دهی در روز انتخابات با مشکلاتی مواجه بودند، و برگه‌های رأی چاپ شده در محل آنقدر تیره نبودند که جدول‌نویسان بتوانند آن را بخوانند. اما لیک همچنین ادعا کرده است که زمان شمارش آرا و طول فرآیند غیرمعمول بوده است، اگرچه مقامات شهرستان ماریکوپا این ادعا را رد می کنند.

مقامات شهرستان پیما که حدود 70000 برگه رای برای شمارش باقی مانده است، برنامه ریزی کردند تا نتایج خود را هر روز عصر حدود ساعت 6 بعد از ظهر به روز کنند مقامات شهرستان ماریکوپا معمولاً حدود ساعت 8 بعد از ظهر به روز می شوند.

انتخابات فرمانداری این ایالت هنوز برای برگزاری روز شنبه بسیار نزدیک بود.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

با خبرنگار Stacey Barchenger در [email protected] یا 480-416-5669 تماس بگیرید. او را دنبال کنید توییتر @sbarchenger.

انتخاب فرماندار جدید آریزونا یکی از برجسته‌ترین رقابت‌ها در این کشور و یکی از معدود انتخاباتی است که باید فراخوانده شود.

هابز به صبر توصیه می کند. لیک انتقاد می کند

این مقاله در اصل در جمهوری آریزونا منتشر شد: نژاد فرماندار آریز: برتری هابز بر دریاچه در آخرین بازده ها افزایش می یابد





منبع

مشخص نیست که آیا آنها از لیک، که در بین رای دهندگان روز انتخابات بهتر عمل کرد، یا هابز، که در رای گیری زودهنگام غالب بود، حمایت خواهند کرد. انتظار می‌رفت که شمارش روز شنبه در شهرستان ماریکوپا سرنخ‌هایی را در مورد آن برگه‌های رای ارائه دهد و روزهای آینده را پیش‌بینی کند.

عقب بردن ساعت به عقب دو سال قبل سناریوی متفاوتی را ارائه می دهد، زمانی که نامزدهای دموکرات در سراسر ایالت در روز انتخابات بهتر عمل کردند. سناتور کایرستن سینما، دی آریز و هابز، که در آن زمان برای وزارت امور خارجه نامزد می‌شد، به آرامی به پیروزی رسیدند، زیرا در سال 2018 برگه‌های رای‌گیری و پست‌های دیرهنگام شمارش می‌شد.

لیک روز جمعه به تاکر کارلسون از فاکس نیوز گفت: «ما بارها و بارها این را دیده‌ایم و هیچ کاری انجام نشده است. “مقامات منتخب ما به ما می گویند که اگر جرات کنیم آن را مطرح کنیم، ما نظریه پردازان توطئه هستیم، ما منکر انتخابات هستیم.

اما این فقط جغرافیای روستایی در مقابل شهری نیست که در معادله ریاضی انتخابات ایالت بنفش به حساب می آید.

بسیاری از ناظران سیاسی این تغییر را به حضور رای دهندگان به دلیل تلاش های ترامپ برای ایجاد تردید در انتخابات قبل و بعد از برکناری وی از کاخ سفید نسبت می دهند.

مقامات قبلاً بیش از 2.2 میلیون رای را شمارش کرده بودند، اما حدود 265000 رأی دیگر باقی مانده است. اکثر آنها از شهرستان هایی هستند که مراکز جمعیتی آریزونا را در خود جای داده اند، از جمله توسان در شهرستان پیما و فینیکس در شهرستان ماریکوپا.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه این برگه‌های رای ممکن است به نفع کدام نامزد باشد وجود داشت.

لیک به بازدید از رسانه‌های ملی و محافظه‌کار رفته و گفته است که مطمئن است که پیروز خواهد شد و از آرای روز انتخابات بیشتر خواهد شد. او متعهد شده است که انتخابات “وحشتناک” این ایالت را اصلاح کند که “بد برگزار می شود، آنها سرشار از تقلب هستند.” او به درخواست اظهار نظر یا مصاحبه این هفته از آریزونا ریپابلیک پاسخ نداد.

کارکنان انتخاباتی در دو شهرستان پرجمعیت آریزونا قصد داشتند تا آخر هفته با شمارش آرای باقیمانده از انتخابات روز سه‌شنبه کار کنند، و پس از یک به‌روزرسانی اساسی در انتخابات فرمانداری عصر شنبه، کتی هابز، نامزد دموکرات، پیشتاز محدود خود را افزایش داد.

بیش از 290,000 برگه رای روز سه شنبه در شهرستان ماریکوپا رها شد که در مقایسه با سال های اخیر انتخابات رکوردشکنی است. این برگه‌ها باید از پاکت سوگندنامه حذف شوند و کارکنان باید امضای رأی‌دهندگان را قبل از شمارش تأیید کنند، روندی که ممکن است روزها طول بکشد.

در حالی که منتظر نتایج است، هابز به صبر توصیه کرده است.

نتایج رای گیری تاکنون از هر دو شهرستان به نفع هابز بوده است، که از روز سه شنبه پیشتازی را حفظ کرده است، اگرچه لیک به طور قابل توجهی این فاصله را با شمارش آرا در روز انتخابات کاهش داد.

در سال 2020، جمهوری‌خواهانی که معمولاً زود رأی می‌دادند، شاهد افزایش رای‌دهندگانی بودند که شخصاً در روز انتخابات رأی دادند، که به دونالد ترامپ کمک کرد فاصله خود را با جو بایدن که در نهایت با حدود 10500 رأی‌دهنده برنده شد، کم کند. لیک امسال 70 درصد از آرای روز انتخابات را در سراسر ایالت به دست آورد.

دریاچه کاری: پس از برانگیختن ترس در برگه های رای پستی، مقامات انتخابات شهرستان ماریکوپا را مورد تمسخر قرار می دهد

هابز شامگاه جمعه در شبکه های اجتماعی گفت: «در حالی که منتظر آرای برجسته هستیم، من به اراده رای دهندگان (آریزونا) اطمینان دارم و از مقامات انتخاباتی که با پشتکار تلاش می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه رای ها به درستی شمارش می شود، سپاسگزارم. “از همه کسانی که از نزدیک مسابقه ما را تماشا می کنند، از صبر شما سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظر روزهای آینده هستیم.”

انتظار می‌رفت که به‌روزرسانی نتایج شنبه شب از شهرستان ماریکوپا بیشتر شامل برگه‌هایی باشد که برای رای‌دهندگان پست شده بود اما در روز انتخابات رها شد.

پوشش انتخاباتی: به روز رسانی رای گیری زنده | نتایج انتخابات آریزونا

هابز، وزیر امور خارجه آریزونا، اکنون با بیش از 34000 رأی پیشتاز رقیب کاری لیک، نامزد جمهوری خواهان و مجری سابق اخبار تلویزیونی است.

هابز در بازگشت از شهرستان های پیما و کوکانینو بسیار جلوتر بود و در آخرین بازگشت از شهرستان ماریکوپا کمی عقب تر از لیک بود.