«کتاب کودکان» جدید مایک هاکبی احتمالاً بر ترامپ تأثیر خواهد گذاشت

تلاش جانبی هاکبی بزرگ تر، فروش کتاب های راست گرا برای کودکان بوده است، از جمله کتابی که ترامپ را ستایش می کند، کتابی که این تصور را که ایالات متحده یک ملت مسیحی است، و مجموعه ای از کتاب های مبتنی بر کتاب مقدس را پیش می برد.

یکی از سخنگویان EverBright به Daily Beast گفت که کتاب جدید تاییدیه DeSantis نیست.



منبع

صفحه Better Business Bureau برای EverBright Media، شرکتی که در پشت این کتاب‌ها قرار دارد، مملو از شکایات مشابهی است که در ماه گذشته ارسال شده است.

مایک هاکبی کتاب جدیدی برای کودکان منتشر کرده است – و بر اساس مواد تبلیغاتی، احتمالاً متحد سابق دونالد ترامپ را خوشحال نخواهد کرد.

در بیشتر موارد، کتاب ها به قیمت یک دلار به علاوه حمل و نقل و جابجایی فروخته می شوند، اما خریداران باید با اشتراکی نیز موافقت کنند که هزینه ارسال های بعدی 20 دلار در ماه باشد.

هاکبی فرماندار سابق آرکانزاس و پدر سارا هاکبی سندرز فرماندار فعلی است که به عنوان سخنگوی مطبوعاتی در کاخ سفید ترامپ خدمت می کرد اما در طی مصاحبه ای در آخر هفته از تایید پیشنهاد ترامپ برای سال 2024 خودداری کرد.

به نظر می‌رسد کتاب «راهنمای بچه‌ها برای ران دیسانتیس» اثر هاکبی برداشت درخشانی از فرماندار فلوریدا، رقیب بالقوه ترامپ در سال 2024 ارائه می‌کند که در برخی نظرسنجی‌ها رئیس جمهور سابق را شکست داده است.

آرکانزاس تایمز گفت که دولت این ایالت 260000 دلار در سال 2020 برای ارسال «راهنمای کودکان برای مقابله با ویروس کرونا» برای کودکان آرکانزاس اختصاص داده است.

مشترکین در سال 2020 شکایت کردند که نمی توانند اشتراک خود را لغو کنند.

بنا بر گزارش‌ها، ترامپ از دستیار سابق دسانتیس ناراضی است و احتمالاً از ادعای هاکبی مبنی بر اینکه دسانتیس “ممکن است فرمانده کل بعدی ما باشد” کمتر هیجان زده باشد، همانطور که آگهی زیر نشان می دهد: