کتاب می‌گوید: دادستان‌ها می‌ترسیدند که ثابت کنند ترامپ از نظر قانونی دیوانه نیست

دفتر دادستان ناحیه پومرانتز را در حالی به خدمت گرفته بود که به دنبال تشکیل پرونده ای علیه رئیس جمهور سابق به دلیل سوابق تجاری جعلی وی بود – اما پومرانتز اوایل سال گذشته زمانی که آلوین براگ تصمیم گرفت ترامپ را متهم نکند، از سمت خود استعفا داد.

The Beast از این کتاب نقل می کند: «برای رد این ادعا که ترامپ به «هیجان» خودش اعتقاد دارد… باید نشان دهیم و تاکید کنیم که دونالد ترامپ از نظر قانونی دیوانه نیست.

براگ از آن زمان تحقیقات خود را در مورد سوابق تجاری ترامپ و ادعای مبالغی که پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 به استورمی دنیلز ستاره فیلم های پورن پرداخت شده بود، تشدید کرد.

مربوط…



منبع

طبق کتابی که یکی از این دادستان‌ها منتشر می‌کند، در حالی که دادستان‌های نیویورک درباره اتهامات احتمالی مختلف علیه دونالد ترامپ بحث می‌کردند، آنها نگران بودند که ثابت کنند که او از نظر قانونی دیوانه نیست تا علیه او شکایت کنند.

به نقل از The Beast، پومرانتز که در اوایل سال 2021 به دفتر دادستانی منطقه منهتن پیوست، فاش کرد که وکلای “در مورد اینکه آیا ترامپ سال‌ها در مورد چیزهای زیادی مزخرف می‌گفت که دیگر نمی‌توانست تفاوت بین مزخرفات و واقعیت را پردازش کند، بحث کردند. .

آیا دونالد ترامپ از نوعی بیماری روانی رنج می برد که تشخیص واقعیت و خیال را برای او غیرممکن می کرد؟ مارک پومرانتز در «مردم در برابر دونالد ترامپ: یک حساب درونی» می نویسد که توسط Daily Beast به دست آمده است. این کتاب قرار است روز سه شنبه منتشر شود.