کاهش مجازات، زمان زندان برای دوست گاتز

مایک اشنایدر را در توییتر دنبال کنید https://twitter.com/MikeSchneiderAP





منبع

پرونده های دادگاه از سوی دادستان ها مشخص نکردند که اگر همکاری گرینبرگ جزئی از محاسبه باشد، حکم چند سال زندان باید تعدیل شود. دادستان ها گفتند که باید 10 سطح در دستورالعمل های فدرال کاهش یابد، که یک سطح جرم پایه را برای هر نوع جرم تعیین می کند.

گرینبرگ با تعدادی دیگر از سیاستمداران فلوریدا و همکارانشان مرتبط بوده است. تاکنون هیچ یک از آنها به نام در تحقیقات قاچاق جنسی دخیل نبوده اند.

شلر گفت: «در این مرحله، همکاری او منجر به کیفرخواست‌ها و محکومیت‌های متعدد فدرال شده است که در آینده بیشتر خواهد شد.

جوئل گرینبرگ، وصول مالیات سابق شهرستان سمینول، زمانی که در دو هفته دیگر در دادگاه فدرال در اورلاندو، فلوریدا محکوم شد، با 12 سال زندان مواجه است. اما او با ماموران فدرال همکاری کرده است و در چندین تحقیق کمک کرده است که باعث شد دادستان ها درخواست کاهش مجازات کنند. با این حال، دادستان ها در اسناد دادگاهی که در این ماه بایگانی کردند، گفتند که هیچ دلیل دیگری نباید برای هر گونه انحراف نزولی دیگر در نظر گرفته شود.

فریتز شلر، وکیل گرینبرگ، در مقالات دادگاه این هفته گفت که درخواست کاهش مجازات توسط دادستان ها کافی نیست، زیرا همکاری گرینبرگ منجر به تحقیقات یا پیگرد قانونی هفت نفر شده است. شلر از قاضی خواست تا 16 سطح را کاهش دهد.

اورلاندو، فلوریدا (AP) – یک مالیات‌گیر سابق فلوریدا که دستگیری او به اتهام قاچاق جنسی و سرقت هویت منجر به تحقیقات مت گاتز، نماینده ایالات متحده شد، باید مجازاتش را به دلیل همکاری با مقامات کاهش دهد، اما او همچنان مستحق زندان برای فرستادن است. دادستان های فدرال در اسناد دادگاه گفتند که هیچ مقام دولتی بالاتر از قانون نیست.

—-

گرینبرگ به شش جرم فدرال از جمله قاچاق جنسی کودک، سرقت هویت، تعقیب، کلاهبرداری از طریق سیم و توطئه برای رشوه دادن به یک مقام دولتی محکوم شده است. دادستان ها گفتند که او حداقل به یک دختر زیر سن قانونی پول داده است تا با او و سایر مردان رابطه جنسی داشته باشد. گرینبرگ سال گذشته به این اتهامات اعتراف کرد.

همکاری گرینبرگ می‌تواند نقش مهمی در تحقیقات در حال انجام در مورد گاتز داشته باشد، کسی که در حال تحقیق در مورد اینکه آیا به یک دختر 17 ساله برای رابطه جنسی پول پرداخت کرده است یا خیر. گاتز این اتهامات را رد کرده و قبلا گفته بود که آنها بخشی از یک توطئه اخاذی بودند. گاتز، یک جمهوری خواه، نماینده بخش بزرگی از پانهندل فلوریدا است. هیچ اتهامی علیه این نماینده کنگره مطرح نشده است.

گرگوری پرسنل، قاضی ناحیه ایالات متحده، با درخواست دادستان برای مهر و موم کردن اسناد دادگاه مربوط به تحقیقات در حال انجام و نامشخص موافقت کرد. دادستان ها گفتند که این درخواست “به منظور محافظت از نظارت عمومی برخی از اطلاعات حساس در مورد تحقیقات جنایی معلق که در صورت معلوم شدن روند رسیدگی ها به اطلاع عموم می رسد، ارائه شده است.”

دادستان ها در یادداشت صدور حکمی که این هفته ارائه شد، گفتند: «بنابراین به نظر می رسد که تنها کاری که می توان برای محافظت از مردم در برابر گرینبرگ، و بازدارندگی او از رفتار مجرمانه آینده انجام داد، این است که او در زندان بماند». این امر باعث می شود گرینبرگ از رفتار مجرمانه آینده بازدارد، اما همچنین پیامی را به دیگران ارسال خواهد کرد که مقامات دولتی بالاتر از قانون نیستند.

در توافقنامه دادخواهی گرینبرگ آمده است که وصول مالیات سابق اعتراف کرده است که «در روابطی که گاهی اوقات به آن «بابا شکر» گفته می‌شود، دست داشته است و در آن به زنان برای رابطه جنسی پول می‌دهد، اما تلاش می‌کند این پرداخت‌ها را به عنوان هزینه‌های «مرتبط با مدرسه» یا سایر هزینه‌های زندگی پنهان کند. ”