کانیه وست پس از سقوط ComplexCon باعث هرج و مرج می شود


ی، رپر و طراح مد که قبلا به نام کانیه وست شناخته می شد، یکشنبه شب به طور غیرمنتظره ای در جشنواره ComplexCon در لانگ بیچ کالیفرنیا حاضر شد.

در ویدئوهای متعددی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، Ye در حال حرکت در میان جمعیت متراکمی از مردم که در این رویداد دو روزه در اطراف او تشکیل شده بودند، دیده می‌شود. یکی از شرکت کنندگان، Teena Thach، به HuffPost گفت که ورود او یک “غافلگیر کننده کامل” به نظر می رسد. او گفت که یه تقریباً 30 دقیقه در میان جمعیت حرکت کرد و سپس راهی شد.

او گفت: “محل شلوغ بود و او امنیت داشت و افراد زیادی در اطراف او بودند، مردم شروع به هل دادن کردند.” او سعی می‌کرد از خانه بیرون برود، اما در تمام مدت جمعیت زیادی در اطراف وجود داشت. سپس در نهایت به سمت در خروجی رفت.»

این جشنواره که برندهای مد و لباس خیابانی، هنرمندان و نوازندگان بزرگ را گرد هم می‌آورد، برنامه‌ریزی‌شده‌ای از افراد مشهور از جمله مایکل بی جردن، پوشا تی، کداک بلک و لیل اوزی ورت را به نمایش گذاشت.

ComplexCon فوراً درخواستی برای اظهار نظر ارسال نکرد. این جشنواره توسط Complex برگزار می شود که مانند HuffPost متعلق به Buzzfeed است.

این ظاهر غافلگیرکننده پس از یک دوره پر فراز و نشیب برای Ye است که باعث شد او بیشتر شراکت های حرفه ای خود را از دست داد، از جمله با آدیداس، گپ، بالنسیاگا و فوت لاکر. آژانس استعدادیابی او نیز روابط خود را با او قطع کرد.

این به دنبال مجموعه‌ای از اظهارنظرهای یهودی‌ستیزانه در رسانه‌های اجتماعی در اوایل اکتبر بود که در آن خواننده رپ تهدید کرد که یهودیان را به «جنبۀ مرگ 3» می‌زند. او همچنین پس از پوشیدن پیراهنی با شعار نفرت “زندگی سفیدها مهم است” در هفته مد پاریس با واکنش خشمگینی روبرو شد.

در پی یهودی ستیزی عمومی Ye’s، چندین کارمند و همکار سابق به CNN و NBC News ادعا کردند که این خواننده رپ در جلسات تجاری چندین بار که مربوط به سال ها قبل است، از آدولف هیتلر و نازی ها تمجید کرده است. بنا بر گزارش ها، شما این اتهامات را رد کرد، اما با دو کارمند سابق که آنها را مطرح کردند به توافق رسیدند.

شما در آغاز نوامبر گفت که او بود 30 روز طول می کشد برای انجام یک “پاکسازی” و “من یک ماه است که با کسی صحبت نمی کنم.” او از آن زمان در رسانه های اجتماعی سکوت کرده بود، اما روز یکشنبه به سکو بازگشت و بلافاصله با توئیت سلام عبری «شالوم»، انتقادها را برانگیخت.

مربوط…





منبع