کانیه وست در توییتی که اکنون حذف شده است، گفته است که “دثه 3” علیه یهودیان خواهد رفت.

وست همچنین اسکرین‌شات‌هایی از متن‌هایی را که ظاهراً برای شان «دیدی» کامبز ارسال کرده بود، به اشتراک گذاشت، جایی که رپر گفت که از کومبز به‌عنوان مثالی برای نشان دادن مردم یهودی که به شما گفته‌اند با من تماس بگیرید، استفاده می‌کند که هیچ‌کس نمی‌تواند من را تهدید یا تحت تأثیر قرار دهد.

کانیه وست

پس از انتشار عکس‌ها و ویدئوهایی از وست که روز دوشنبه هدی پوشیده با عبارت «زندگی سفیدها مهم است»، جمهوری‌خواهان برجسته مانند کندیس اونز، سابق لاورن اسپایسر نامزد کنگره، و کمیته قضایی مجلس نمایندگان جمهوریخواه به دفاع از او آمد.

یه، که قبلا با نام کانیه وست شناخته می شد، در سال 2015 اجرا می کند.ازرا شاو/گتی ایماژ

  • پس از بازگشت به پلتفرم شنبه، ایلان ماسک غول فناوری به وست پاسخ داد: توییت کردن“دوست من به توییتر خوش آمدید!”

    رپر کانیه وست روز شنبه پس از انتشار پستی در مورد یهودیان با اتهامات بیشتری به یهودستیزی مواجه شد.

    وست، دوست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، این شیرینی را به عنوان بخشی از نمایش YZYSZN9 خود در هفته مد پاریس انجام داد. منتقدان خاطرنشان کردند که عبارت روی هودی وست با جنبش های برتری طلبانه سفیدپوستان گره خورده است.

    این خواننده رپ و طراح مد در توییتی که اکنون توسط توییتر به دلیل نقض دستورالعمل های آن حذف شده است، گفته است که “به مرگ یهودیان می رود.”

    توییتر این توییت را به دلیل نقض دستورالعمل های خود حذف کرد.

  • کانیه وست گفت که او شنبه شب در توییتر “مرگ 3 در مورد یهودیان” خواهد رفت.

  • وست به توییتر بازگشت – که از 4 نوامبر 2020 در آن وقفه داشت پس از اینکه حساب اینستاگرام او در میان یک هفته غوغا در این پلتفرم محدود شد. اینستاگرام به Insider تایید کرد که حساب وست را محدود کرده است اما مشخص نکرد که کدام پست ناقض سیاست‌های آن است.

    در طول این مصاحبه، وست گفت کوشنر که یهودی است، در توافقنامه آبراهام – اعلامیه های صلح بین اسرائیل و دیگر کشورهای خاورمیانه – به منظور “درآمد کردن پول” میانجی گری کرد.

    وست با بیان اینکه نمی تواند یهودی ستیز باشد از خود دفاع کرد زیرا «سیاهان در واقع یهودی هستند [sic]”

    کمیته یهودیان آمریکا روز شنبه خواننده رپ را مورد سرزنش قرار داد و مصاحبه ای که او با کارلسون در روز جمعه انجام داد و در آن او انگیزه های جرد کوشنر، داماد و مشاور سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ را زیر سوال برد.

    کاربران توییتر سریعاً رپر را به خاطر یهودستیزی و مجری فاکس نیوز تاکر کارلسون را به دلیل فعال کردن اظهاراتش با مصاحبه با او در برنامه خود در روز جمعه فراخواندند.

    نمایندگان غرب و توییتر به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    وست متهم شد که اوایل روز شنبه محتوای یهودستیزانه در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع