کاندیس اونز، محافظه کار محافظه کار، می گوید رفتار بی ادبانه ترامپ با او باعث شد متوجه شود که او انتقام جو، پارانوئید و فاقد فروتنی است.

او گفت: «این یک رهبر نبودن، به معنای نداشتن مالکیت چیزهایی است که شما اشتباه کردید، یعنی مالکیت نداشتن از اینکه چیزی در مورد پایگاه خود را اشتباه فهمیدید. “این در حال رشد نیست، در حال توسعه نیست.”

آتش نشان محافظه کار گفت که این تجربه باعث شد او را به عنوان یک شخص مورد سوال قرار دهد.

  • اونز گفت که گفتگوهایی پشت سر ترامپ در جریان است که شایسته انتشار عمومی است. او پیشنهاد کرد که او “روحیه انتقام جویانه خود را حفظ کرده است” و از اینکه آیا چشم اندازی برای سال 2024 دارد یا نه. او گفت: “این باید بیشتر از “من برگشتم” باشد.

    اوونز گفت که در ترامپ احساس “ترس” وجود دارد، که به گفته وی، در این هفته رون دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، نشان داده است. ترامپ روز پنجشنبه در انبوهی از پست‌ها در سایت Truth Social، دیسانتیس را یک «فرماندار متوسط ​​جمهوری‌خواه» خواند و از او با عنوان «ران دیسانتیمونیوس» یاد کرد.

    کندیس اونز در برنامه دیلی وایر خود گفت که دونالد ترامپ با او بی ادبی کرده است.

  • اونز گفت که در انتخابات قبلی، ترامپ «لذت می‌برد» و «انرژی، برق بود». با این حال، او پس از انتخابات 2020 گفت، او در “فضای عصبانی” است و پارانوئید شده است.

    Candace Owens، چپ، و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، در سمت راست، در یک تصویر ترکیبی.گتی ایماژ

    • ترامپ بیش از 330 کاندیدای جمهوری خواه را در این دوره از انتخابات حمایت کرد، اما چندین نامزد برجسته در انتخابات میان دوره ای شکست خوردند یا عملکرد ضعیفی داشتند.

      اونز که زمانی از ترامپ به عنوان “نجات دهنده” جهان آزاد، توضیح داد که چگونه رئیس جمهور سابق پس از مصاحبه ای با او که در آن از واکسن های کووید-19 دفاع کرد، “در واقع از او ناراحت شد”.

      کاندیس اونز که بعد از پایان دوره میان دوره ای در برنامه دیلی وایر صحبت می کرد، گفت که رفتار بی ادبانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با او، برای “اولین بار” این سوال را برای او ایجاد کرد که او چه نوع آدمی است.

      این مرد محافظه کار در ادامه گفت که ترامپ یک “مصاحبه کاملا مهربانانه و منصفانه” را تحریف کرد.

      اونز گفت که ترامپ «روح انتقام جویانه را حفظ کرده است» و به نظر می رسد که چشم اندازی برای سال 2024 ندارد.

    کاندیس اوونز دونالد ترامپ

    دیلی بیست آن را پوشش داد و تیتر آن را نوشت: «کاندیس اوونز: ترامپ طرفدار واکس است زیرا برای درک اینترنت «پیرتر از آن است».

    اوون در مونولوگ خود در برنامه دیلی وایر این هفته گفت که “داستان شخصی” را به اشتراک می گذارد زیرا “این چیزی است که باعث شد برای اولین بار او را به عنوان یک شخص مورد سوال قرار دهم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    اونز گفت آن لحظه ای بود که متوجه شد او «گوش نمی کند» و از او پرسید که آیا او «بیش از حد عصبانی می شود».

    انتظار می رود ترامپ به زودی نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کند، اما گاردین گزارش داد که برخی از مشاوران و متحدان او را ترغیب می کنند تا آن را به تعویق بیندازد.

    پس از مصاحبه در دسامبر 2021، اوونز در یک ویدیوی اینستاگرامی از او دفاع کرد و گفت که مردم اغلب فراموش می‌کنند که ترامپ چند ساله است و او از نسلی می‌آید که «از دوران قبل از تلویزیون، قبل از اینترنت، قبل از اینکه بتواند انجام تحقیقات مستقل.»

    او تکرار کرد که “او با من بسیار بی ادب بود.”

    اوونز گفت که ترامپ باید کمی تواضع بیشتری به خرج دهد وقتی اشتباه می کند و افزود که نتایج میان دوره ای که باعث شد دموکرات ها کنترل سنا را حفظ کنند، نشان می دهد که ترامپ و پایگاه او “مطمئن نیستند”.