کامیلا کابلو برخورد “UFO” خود را در “Tonight Show” نشان داد و ما شوکه شدیم

و دیگران موافقند که اشیاء ناشناس باید جدی تر گرفته شوند. کنگره اولین جلسه استماع عمومی خود را در 50 سال گذشته در مورد بشقاب پرنده ها در ماه مه برگزار کرد و کارشناسان توافق کردند که ما باید کار بهتری برای ردیابی “پدیده های هوایی ناشناس” انجام دهیم.

او گفت، چیزی در آسمان جرقه زد که «شبیه پرنده نیست». جسم در حرکت آهسته بیشتر قابل مشاهده است. سپس یک چنگ زدن به صفحه نمایش با دو شی را نشان داد.

کابلو به شوخی گفت: “ما از همه و همه چیز استقبال می کنیم.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

کامیلا کابلو، خواننده، چهارشنبه در «نمایش امشب» تصاویری را از آنچه که او معتقد است بشقاب پرنده بودند نشان داد – ستاره «سیندرلا» اصرار داشت که این یک افسانه نبود. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

فالون به او پیوست و به بینندگان بالقوه فرازمینی گفت که «نمایش امشب» «بیگانگان سیارات دیگر» را دوست دارد.

نماینده آندره کارسون (D-Ind.) گفت: «برای مدت طولانی، ننگ مرتبط با UAP ها مانع از تجزیه و تحلیل اطلاعات خوب شده است. خلبانان از گزارش دادن اجتناب می کردند، یا وقتی گزارش می دادند مورد خنده قرار می گرفتند.

کابلو معمولاً یک شکاک است، اگرچه او گفت والدینش، آلخاندرو و سینوهه، دوست دارند مستندهای بشقاب پرنده را تماشا کنند. او به مجری گفت، این پدرش بود که در پخش مجدد متوجه اشیاء پرنده شد جیمی فالون.

با این حال، کابلو در مورد مشاهده احتمالی جدی ظاهر شد.

او کشف احتمالی را روشن کرد. کابلو گفت: «اگر بیگانگان به من اعتماد کردند که در آن لحظه آنجا باشم، نمی‌خواهم فکر کنند که در حال حاضر از آنها سوء استفاده می‌کنم.

فالون بعداً به او اطمینان داد که بیگانگان برنامه را تماشا نخواهند کرد.

مربی “صدا” کلیپی را که از والدینش در یک منطقه کوهستانی در آمریکای جنوبی گرفته بود، در حالی که در حال تور در آنجا بود به اشتراک گذاشت.