کامالا هریس را دست کم نگیرید. او همچنان یکی از دموکرات‌ها برای جانشینی بایدن است

برخی از دموکرات‌ها از فکر کردن به شورش علنی تبدیل شده‌اند و از رئیس‌جمهور هفتم‌سالگی می‌خواهند که برای خیر حزبش و همچنین کشور کنار بکشد و راه را برای فردی جوان‌تر و قوی‌تر باز کند.

برخی از آن ها هیچ ربطی به هریس و همه چیز به معاونت ریاست جمهوری ندارد. این شغل ذاتاً تابع است، که تمایل دارد کسانی را که در این پست هستند کاهش دهد – حتی شخصیت های تاریخ ساز مانند هریس. در هر صورت، نقش او به عنوان اولین زن و اولین زن رنگین پوست که این موقعیت را به دست آورد، شکاف بین واقعیت و انتظار را افزایش داده است.

اگر بایدن دوباره نامزد شود، همه ناتوانی‌های سیاسی مطرح خواهد شد.

نتایج به طور قطع مخلوط شده است.

باکاری سلرز، قانونگذار سابق کارولینای جنوبی که ریاست کمپین ریاست جمهوری هریس را بر عهده داشت، گفت: «تا زمانی که گاوین و پیت و کرستن و لیز نشان دهند که می توانند رأی دهندگان سیاه پوست را به دست آورند، کامالا هریس نامزد پیشتاز است.» “این فقط یک تحلیل عینی خالص است.”

همچنین بسیار کمک می کند که هریس یک زن سیاهپوست پیشگام در حزبی است که وفادارترین رای دهندگان آن رای دهندگان سیاه پوست هستند. حمایت آنها از هریس همچنان قوی است.

کورنل بلچر، یک نظرسنجی دموکرات که معتقد است بایدن باید و می خواهد برای دور دوم انتخاب شود، گفت: «البته که به او داده نمی شود. “این هرگز نیست.”

برخی از آن ها ممکن است سن گرایی باشد. (اگرچه، بایدن در سن 79 سالگی به وضوح چند قدمی خود را از دست داده است.) بیشتر صحبت‌ها ناشی از وحشت دموکرات‌هایی است که از نوامبر وحشتناک می‌ترسند و نگران این هستند که اگر بایدن دوباره در سال 2024 در صدر جدول قرار گیرد، بدتر از این اتفاق می‌افتد.

اگر او این کار را نکند، و هریس برای جانشینی او تلاش کند، او باید کمپین بهتر و هوشمندانه‌تری نسبت به قبلی، که در باتلاقی از پیام‌های مختلط و نزاع‌های داخلی غرق شده بود، اجرا کند. توانایی او برای انجام این کار به هیچ وجه قطعی نیست.

کارولینای جنوبی از زمانی که در سال 2008 پیشروی کرد، در تصمیم گیری برای نامزدی حزب دموکرات بسیار مهم بوده است.

هریس که به طور علنی از فعالیت های سیاسی آشکار اجتناب می کند، با این حال اقداماتی انجام داده است که می تواند برای او مفید واقع شود. کشور.

از این رو، تنگی نفس پیرامون نامزدی تصوری گاوین نیوسام برای ریاست جمهوری و تلاش برای جایگزینی احتمالی دیگر بایدن: وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، سناتور کریستن گیلیبراند و الیزابت وارن، شهردار سابق نیواورلئان، میچ لندریو، فرماندار ایلینوی، جی بی پریتزکر، و… .

که، با وجود مشکلات فراوان هریس، نباید لزوماً به عنوان یک بازتاب شخصی در مورد معاون رئیس جمهور تلقی شود.

در حالی که دموکرات ها از عدم محبوبیت رئیس جمهور بایدن ناامید شده اند و به دنبال جایگزینی هستند، بسیاری از کاندیدای پیشرو آشکار برای جانشینی او به عنوان رهبر حزب چشم پوشی می کنند:

در یک نظرسنجی سراسری اخیر از زنان سیاهپوست، بلچر این سؤال را به گونه‌ای دیگر مطرح کرد و پرسید که آنها چقدر نسبت به هریس احساس گرمی دارند. او در مقیاس 100 به 71 امتیاز کاملاً مطلوب داد.

قدرتمندترین دموکرات ایالت، نماینده جیمز ای. کلیبرن، برای موفقیت بایدن در سال 2020 حیاتی بود و با حمایت به موقع، کمپین شکست خورده خود را نجات داد، و او اولویت خود را در سال 2024 اعلام کرد.

اما هر دموکراتی که فکر می‌کند معاون رئیس‌جمهور در مبارزه برای نامزدی یک فرد غیرعامل است یا می‌تواند به آسانی پیشروی کند، به همان اندازه هریس در سال 2020 با شکست مواجه می‌شود.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، که در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور در 8 ژوئیه نشان داده شد، نسبت به سایر رقبای احتمالی حزب دموکرات پس از بایدن از برتری برخوردار است. (کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز)

البته بایدن گفته است که به طور کامل قصد دارد در سال 2024 مجدداً انتخاب شود و هریس به عنوان معاون او انتخاب شود.

نامزدی ریاست جمهوری 2020 هریس با انبوهی از دود و خاکستر به پایان رسید و او از آن زمان برای بازپروری سیاسی خود تلاش می کند.

کلایبرن در مورد دو ایالت دیگر که به طور سنتی زودهنگام رای می‌دهند، گفت: «بنابراین من اهمیتی نمی‌دهم که چه کسی به نیوهمپشایر یا آیووا می‌رود. من طرفدار بایدن هستم و سپس طرفدار هریس هستم – یا با هم یا به این ترتیب.

آخر هفته گذشته او در پنسیلوانیا بود و به نمایندگی از جاش شاپیرو امیدوار به فرمانداری ظاهر شد و فعالان را در یک ایالت میدان جنگ بزرگ گرد هم آورد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

در نظرسنجی فاکس نیوز که ماه گذشته منتشر شد، میزان محبوبیت کلی معاون رئیس جمهور 41 درصد بود. در میان پاسخ دهندگان سیاه پوست، 73٪ بود.

او به خوبی خود را به عنوان معاون بایدن تبرئه کرد و وظیفه خود را در حمله به رئیس جمهور ترامپ انجام داد و در مناظره با معاون رئیس جمهور مایک پنس، خود را حفظ کرد. با این حال، دوران ریاست او بسیار دشوارتر بوده است.

نظرسنجی های رودرروی امروز بی معنی است. در مبارزه برای جانشینی بایدن، معاون او همچنان کسی است که باید شکست بخورد.

او به وال استریت ژورنال گفت: «در حال حاضر، من طرفدار بایدن هستم و دوم اینکه طرفدار هریس هستم.

اما بسیاری از مشکلات هریس مربوط به خود او بوده است، از جمله مصاحبه‌های تلویزیونی سرگردان، جابجایی مداوم کارکنان و تمایل به مصیبت کلامی هنگام صحبت کردن خارج از فیلمنامه. (کلیپ هایی با برچسب “سالاد کلمه کامالا هریس” نزدیک به 27 میلیون بار در TikTok مشاهده شده است.)

واضح است که این تفکر ادامه می‌دهد که اگر بایدن کنار می‌رفت، نامزدی در سال 2024 برای هریس نخواهد بود، و به نقش او به‌عنوان کارشناس رئیس‌جمهور اهمیتی نمی‌دهیم. او وارث ظاهری نیست.

دفتر معاون رئیس جمهور ممکن است ساکنان خود را در چشم مردم کوچک کند. اما در پشت صحنه یک پلتفرم قدرتمند برای ایجاد یک کمپین ملی ارائه می دهد. (در دهه های اخیر، بایدن، ال گور، جورج اچ دبلیو بوش و والتر موندل قبل از کسب نامزدی حزب خود، این مقام را در دست داشتند.)

واشنگتن، دی سی - 08 ژوئیه: کامالا هریس معاون رئیس جمهور در دیدار با رهبران قانونگذاری ایالتی از ایندیانا، فلوریدا، داکوتای جنوبی، نبراسکا، و مونتانا برای بحث در مورد حقوق سقط جنین، پس از لغو قانون Roe توسط دادگاه عالی ایالات متحده صحبت می کند. وید، در دفتر تشریفات معاون رئیس جمهور در ساختمان اداری آیزنهاور در پردیس کاخ سفید در روز جمعه، 8 ژوئیه 2022 در واشنگتن، دی سی.  واشنگتن، دی سی - 8 ژوئیه: معاون رئیس جمهور کامالا هریس در دیدار با رهبران قانونگذاری ایالتی از ایندیانا، فلوریدا، داکوتای جنوبی، نبراسکا، و مونتانا در دفتر تشریفات معاون رئیس جمهور در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور در پردیس کاخ سفید در روز جمعه صحبت می کند. ، 8 ژوئیه 2022 در واشنگتن دی سی.

نتیجه یک رتبه محبوبیت نامطلوب است که تقریباً با وضعیت ضعیف بایدن و اشتیاق برخی از دموکرات ها برای حذف هریس و رئیس جمهور و شروع تازه در سال 2024 مطابقت دارد.

با این حال، این تفکر چشم‌انداز سیاسی او را کاهش می‌دهد و مزایایی را که هریس نسبت به سایر رقبای احتمالی از آن برخوردار است نادیده می‌گیرد.

اما این امر مانع از گمانه زنی های گسترده در مورد رهبری و هدایت یک حزب دموکرات پس از بایدن و اینکه چقدر زود شکل می گیرد، نگرفت.