کالبد شکافی می گوید مرگ کمک خلبانی که هنگام فرود اضطراری به طور مرموزی از وسط پرواز هواپیما خارج شد، تصادفی بوده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

این گزارش می‌گوید پس از تقریباً 20 دقیقه، کروکس از فرود سخت «به‌طور آشکاری ناراحت» شد و ارتباط خود را با کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی متوقف کرد.

در این گزارش آمده است که پیش از این، خلبانان در حال قایق چتربازان بودند که هواپیمای آنها “سقوط” کرد و ارابه فرود آن با باند فرودگاه برخورد کرد.

او حدود ساعت 2:40 بعد از ظهر هواپیما را در منطقه ای پر از چمن در نزدیکی فرودگاه رالی فرود آورد

چارلز هیو کروکس. (خانواده کورتزی کروکس)

بر اساس گزارش اولیه هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در مورد این حادثه، کروکس وقتی به خلبان گفت که احساس بیماری می کند و به هوا نیاز دارد، “به طور آشکار ناراحت” به نظر می رسد.

او در زمانی که در کالج بود، گواهینامه خلبانی خصوصی خود را دنبال کرد. کروکس به ایستگاه گفت: فکر می‌کنم او این را زمانی که دانشجوی دوم بود متوجه شد. او چند هفته پیش گفت که جای خود را با هیچ کس در دنیا عوض نخواهد کرد. او جایی که بود را دوست داشت.»

وی افزود: نمی توانم تصور کنم چه اتفاقی افتاده است. “فکر می کنم ما آن را کشف خواهیم کرد.”

این گزارش می گوید پس از سقوط کروکس از هواپیما، خلبان فرمانده به کنترل کننده های ترافیک هوایی هشدار داد و به جستجوی کروکس پرداخت.

یک گزارش سم شناسی نشان داد که کروکس برای آمفتامین ها، کوکائین و مواد افیونی مورد آزمایش قرار گرفته بود و “تست سم شناسی هیچ الکل یا مواد مخدر رایج سوء مصرف را شناسایی نکرد.”

چارلز هیو کروکس.  (خانواده کورتزی کروکس)

این گزارش همچنین به این نتیجه رسید که کروکس “بیماری طبیعی قابل توجهی نداشت.”

بر اساس این گزارش، Crooks وضعیت اضطراری را اعلام کرد و با کنترل کننده های ترافیک هوایی در فرودگاه بین المللی رالی-دورهام هماهنگ شد.

کالبد شکافی گفت که کروکس برای یک شرکت خصوصی پرواز می کرد که چتربازان را از یک رمپ عقب در یک میدان خصوصی کوچک پرتاب می کرد. در طول نزدیک شدن به فرود سوم هواپیما، هواپیما دچار آسیب ارابه فرود شد. در حالی که هیچ کس جز کروکس و خلبان در هواپیما نبود، هواپیما به سمت فرودگاه بین المللی رالی-دورهام حرکت کرد و به کنترل ترافیک هوایی از مشکل ارابه فرود خود اطلاع داد. کالبد شکافی گفت که هواپیما سپس با تلاطم روبرو شد و کروکس به خلبان گفت که حالش خوب نیست.

بر اساس گزارش کالبدشکافی وی، مرگ خلبانی که در ماه ژوئیه از یک هواپیمای دو موتوره در کارولینای شمالی سقوط کرد، یک تصادف بود.

بر اساس گزارش کالبد شکافی که روز چهارشنبه توسط NBC News از دفتر بازرس ارشد پزشکی در آمریکا به دست آمد، چارلز هیو کروکس، 23 ساله، که در 29 ژوئیه خلبان CASA CN-212 Aviocar بود، در یک سقوط تصادفی دچار جراحات متعدد از ناحیه نیروی بلانت شد. کارولینای شمالی.

پدر کروکس، هیو کروکس، به WRAL از رالی وابسته به NBC گفت که پسرش یک مربی پرواز معتبر بود که سال‌ها برای خلبان شدن کار کرده بود.

جسد کروکس در محله ای در فوکوای-وارینا، در جنوب غربی رالی، تقریباً پنج ساعت بعد پس از شنیدن صدایی از ساکنان در حیاط خلوتشان پیدا شد.

کروکس در آن زمان چتر نجات نداشت.

در این گزارش آمده است که خلبان، که هویت او مشخص نشده است، به بازرسان گفت که کروکس قبل از سقوط، به نظر نمی رسید به میله ای که تقریباً شش فوت بالاتر از سطح شیب دار قرار داشت، دراز کند.

«آنها تقریباً در ارتفاع 3500 فوتی با سطح شیبدار عقب باز برای تهویه پرواز می کردند. در این گزارش آمده است که هواپیما با تلاطم متوسطی مواجه شد. “در نقطه ای، متوفی (خلبان خلبان) پنجره کابین خلبان را برای تهویه و احتمالا استفراغ باز کرد. مدتی بعد، او به خلبان گفت که احساس می کند بیمار خواهد شد و عذرخواهی کرد. سپس کابین خلبان را به سمت رمپ باز عقب حرکت کرد. در نقطه ای خلبان متوجه شد که ظاهراً از هواپیما سقوط کرده است.