کارین ژان پیر به پیتر دوسی از فاکس: «اینجا تمام شدم»


پیتر دوسی و کارین ژان پیر

پیتر دوسی و کارین ژان پیر

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، معمولاً هنگام پاسخ دادن به سؤالات در جلسات توجیهی رسانه، آرام و صبور است، همانطور که یک سخنگوی مطبوعاتی خوب باید. اما در حالی که هنوز آرام و صبور بود، آشکارا از پیتر دوسی از کانال فاکس نیوز در جلسه توجیهی روز جمعه بسنده شده بود، او به خط پرسش خود ادامه داد و در عین حال حق متمم اول قانون اساسی شهروندان برای اعتراض مسالمت آمیز را نادیده گرفت.

پس از اینکه دوسی بارها و بارها او را در مورد اعتراضات علیه برت کاوانا، قاضی دیوان عالی، چهارشنبه شب در رستورانی در واشنگتن دی سی تحت فشار قرار داد، ژان پیر سرانجام گفت: “اینجا تمام شده است، پیتر.”

معترضان به سقط جنین پس از اینکه شنیدند کاوانا در آنجا غذا می‌خورد، در Morton’s، یک استیک‌خانه در مرکز شهر واشنگتن حاضر شدند. سیاسی. کاوانا که از سوی دونالد ترامپ به دادگاه منصوب شد، اکثریت 6-3 را در مجلس به دست آورد سازمان بهداشت زنان دابز علیه جکسون حکم دو هفته پیش، که قانون محدودکننده سقط جنین می سی سی پی را تایید کرد و لغو شد رو در مقابل وید، بنابراین به هر ایالت اجازه می دهد تا این رویه را ممنوع یا به شدت محدود کند.

بیشتر دریافت کنید مدافع اخبار در غرور امروز زیر

معترضان از مدیر رستوران خواستند که کاوانا را بیرون کند و آنها در توییتی نوشتند که کاوانا از درب عقب رفت. سیاسی.

در نشست مطبوعاتی روز جمعه، دوسی از ژان پیر پرسید: “آیا رئیس جمهور فکر می کند که برای معترضان به سقط جنین مناسب است که قضات دادگاه عالی را هنگامی که بیرون غذا می خورند بترسانند؟” و به حادثه کاوانا اشاره کرد.

ژان پیر پاسخ داد که پرزیدنت بایدن و دولت او به صراحت گفته اند که آنها “هر گونه ارعاب” قضات و سایر مقامات دولتی را محکوم می کنند. او گفت: «او یک قطعه قانونی را امضا کرده است که اطمینان حاصل می کند که از حمایت لازم برخوردار هستند.

“اما شما نگفته اید، “به خانه های آنها نروید”، تا زمانی که آنها صلح آمیز هستند – آیا می گویید “به رستورانی نروید که قاضی دادگاه عالی در آن است”؟ دوسی پرسید.

ژان پیر پاسخ داد که معترضان حق دارند در خارج از رستوران تظاهرات مسالمت آمیز داشته باشند، اما دولت خشونت و ارعاب را محکوم می کند. دوسی به کار خود ادامه داد و پرسید که آیا قاضی ها حقی برای حفظ حریم خصوصی ندارند. دبیر مطبوعاتی پاسخ داد: «دموکراسی یعنی همین. «البته، مردم حق دارند حریم خصوصی داشته باشند، اما مردم نیز حق دارند بتوانند به صورت مسالمت آمیز اعتراض کنند. این ارعاب و خشونت است که ما آن را محکوم می کنیم.»

او این نکات را در حالی که دوسی به فشارهایش ادامه می داد، تکرار کرد و اشاره کرد که دولت مارشال های آمریکایی را از طریق وزارت دادگستری برای محافظت از اعضای دادگاه فراهم کرده است. در نهایت، او نظر “من اینجا تمام شد” را داد.

ژان پیر در این سال به عنوان اولین لزبین سیاهپوست که به عنوان منشی مطبوعاتی کاخ سفید انتخاب شد، تاریخ ساز شد. تبادل او با دوسی را در زیر مشاهده کنید.



منبع