کارگران تنها چند ساعت پس از فروش هتل دی سی شروع به پاره کردن حروف طلایی تابلوی هتل بین المللی ترامپ کردند.

طبق روزنامه تایمز، انتظار می‌رود که گروه تجاری CGI – که الکس رودریگز بازیکن سابق بیسبال نیویورک یانکیز را در میان سرمایه‌گذاران خود به حساب می‌آورد، نام تجاری خود را به عنوان یک Waldorf Astoria تغییر دهد.

یک گروه سرمایه گذاری در میامی هتل بین المللی ترامپ را در واشنگتن دی سی خریداری کرد و وقت خود را برای پاک کردن نام رئیس جمهور سابق از این ملک تلف نکرد.

ویدئوهایی از بیرون هتل در چهارشنبه شب نشان می‌دهد که کارگران جرثقیل در حال شکستن حروف طلایی “هتل بین‌المللی ترامپ” در بیرون ساختمان، تنها چند ساعت پس از امضای قرارداد هستند.

در روزهای قبل از نهایی شدن فروش، سازمان ترامپ شکایتی را که توسط دادستان کل دی سی در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه هتل به طور غیرقانونی از جشن تحلیف ترامپ در سال 2017 با اجاره فضایی به کمیته افتتاحیه با نرخ های بالاتر از بازار، سود برده است، حل و فصل کرد. به عنوان بخشی از توافق، سازمان ترامپ هیچ تخلفی را اعتراف نکرد.

هتل بین المللی ترامپ

اجاره نامه اداره هتل بین المللی ترامپ به مبلغ 375 میلیون دلار به یک گروه سرمایه گذاری مستقر در میامی فروخته شد.مارک تنالی / آسوشیتدپرس

  • کارگران روز چهارشنبه در حال برچیدن تابلوی بیرون هتل که نام ترامپ روی آن نوشته شده بود، دیده شدند.

  • CGI Merchant Group اجاره نامه را خریداری کرده و قصد دارد آن را به عنوان Waldorf Astoria تغییر نام دهد.

خود هتل ترامپ در دسامبر 2021 توسط گروه ناظر شهروندان برای مسئولیت و اخلاق به عنوان “مرکز” فساد در دی سی نامگذاری شد، جایی که افرادی که می خواستند “نفع خود را جلب کنند” می توانستند قدم بزنند و پول نقد دریافت کنند. این هتل میزبان مقامات ده‌ها کشور بوده است، اما بر اساس اسنادی که کمیته نظارت مجلس نمایندگان منتشر کرده، حداقل ۷۳ میلیون دلار در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ از دست داده است.

طبق گزارش نیویورک تایمز، فروش 375 میلیون دلاری به گروه بازرگانی CGI برای اجاره خانواده ترامپ برای اداره هتل بود. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، این ساختمان خود متعلق به دولت فدرال است.

هتل واشنگتن دی سی ترامپ پس از خرید اجاره یک گروه سرمایه گذار در میامی دیگر وجود ندارد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link