کارولینای جنوبی، نوادا، مین، ND برای انتخابات مقدماتی پای صندوق های رای می روند: به روز رسانی زنده

واشنگتن – رای دهندگان روز سه شنبه در چهار ایالت مقدماتی آرای خود را به صندوق انداختند و به فراهم کردن زمینه برای انتخابات عمومی نوامبر کمک کرد که کنترل کنگره و سرنوشت دستور کار جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در نیمه دوم دوره ریاست جمهوری خود را تعیین کند.

نوادا و داکوتای شمالی هر دو رای گیری خود را در ساعت 10 شب به وقت شرقی تعطیل می کنند.

— آریل گانز و کاترین هاگینز، سرویس خبری مدیل

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نتایج اولیه: کارولینای جنوبی، نوادا، بیشتر به پای صندوق‌های رای بروید



Source link

نماینده نانسی میس (R-SC) در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد معرفی

-الا لی

یک کارگر قطبی می گوید "من رای دادم"  برچسب ها در محل رأی گیری سه شنبه، 14 ژوئن 2022، در لاس وگاس.

یک کارگر قطبی برچسب‌های «من رأی دادم» را در محل رأی‌گیری سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن ۲۰۲۲، در لاس وگاس می‌چسبد.

نماینده جمهوری خواه میس به تایید انتخابات 2020 رأی داد اما می گوید از ترامپ حمایت می کند

داستان کامل را در اینجا بخوانید: در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه نوادا، نامزدها شاهد تغییر اساسی در نقش وزیر امور خارجه هستند

یک نظریه پرداز برجسته توطئه انتخاباتی، یک کشیش که همچنین یک عضو شورای محلی است و یک تاجر که کمپین خود را نزدیک به نیم میلیون دلار وام داده است، از جمله هفت جمهوری خواه هستند که برای وزیر امور خارجه بعدی نوادا رقابت می کنند.

صندوق های رای مین یک ساعت بعد، در ساعت 8 شب به وقت شرقی بسته می شوند.

تگزاس روز را با انتخابات ویژه کنگره به پایان می رساند.

نظرسنجی ها سه شنبه چه ساعتی بسته می شود؟

انتقاد نانسی میس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ به خاطر شورش کنگره، او را به رقیب مورد حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه تبدیل کرد، حتی در شرایطی که میس اکنون تلاش می‌کند تا جمهوری‌خواهان را جلب کند و ثابت کند که در واقع از رئیس‌جمهور حمایت می‌کند، علی‌رغم رای‌گیری برای تایید جو پیروزی بایدن در سال 2020

داستان کامل را در اینجا بخوانید: نماینده جمهوری خواه میس به تایید انتخابات 2020 رأی داد اما می گوید از ترامپ حمایت می کند. آیا او می تواند در SC مقدماتی خود را برنده شود؟

در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه نوادا، نقش وزیر امور خارجه ممکن است شاهد تغییرات بزرگی باشد

رقابت‌ها در سراسر کارولینای جنوبی، مین، نوادا و داکوتای شمالی شامل نامزدهای مورد حمایت ترامپ تا مخالفان ترامپ است که نشان می‌دهد چقدر از رقابت‌های مقدماتی در واقع فرصتی برای رای‌دهندگان جمهوری‌خواه برای شکل دادن به روابط آینده حزب با رئیس‌جمهور سابق است. .

اما در حالی که پیشینه آن‌ها طیف گسترده‌ای دارد، نامزدهای حزب جمهوری‌خواه به طور گسترده بر پلتفرم‌های تقویت امنیت انتخابات متمرکز شده‌اند، اصطلاحی جذاب برای پیشنهادهایی که جمهوری‌خواهان آن را ضروری می‌دانند، اما دموکرات‌ها هشدار می‌دهند که می‌تواند بخش‌های زیادی از رای‌دهندگان را سرکوب کند.

— دیلن ولز

نماینده نانسی میس (R-SC) در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد معرفی “قانون هشدار تیرانداز فعال 2022” در خارج از ساختمان کنگره ایالات متحده در 19 می 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند. قانون پیشنهادی دو حزبی، سیستمی شبیه به AMBER Alert برای مجریان قانون ایجاد می کند تا مردم را از تیراندازان فعال در جامعه خود آگاه کند.

هر چند مانور میس چیزی فراتر از منطقه اوست. برای مردم در سراسر طیف سیاسی، این رقابت به پاسخ به یک سوال اساسی کمک می کند: جمهوری خواهان تا کجا می توانند دونالد ترامپ را پشت سر بگذارند و همچنان در قدرت زنده بمانند؟

این رقابت در انتخابات مقدماتی نوادا در روز سه شنبه به اوج می رسد. در حالی که پست وزیر امور خارجه اغلب بیشتر بوروکراسی است تا حزبی، این نقش اخیراً در سراسر کشور نه تنها برای شمارش آرا، بلکه برای شمارش آرا نیز به نقطه عطفی در سراسر کشور تبدیل شده است.

اولین رای گیری که روز سه شنبه بسته می شود در کارولینای جنوبی در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود.