کارمند SF Walgreens دزد را در حالی که او را صدا می کند تعقیب می کند

مری همچنین ظاهراً از کسی خواست که با پلیس تماس بگیرد. با این حال، با وجود تلاش کارکنان برای متوقف کردن او، مرد منصرف نشد.

هنوز مشخص نیست که مقامات مجری قانون چه زمانی برای رسیدگی به این حادثه وارد شدند. NextShark برای اطلاعات بیشتر با اداره پلیس سانفرانسیسکو تماس گرفته است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنون تجاوز جنسی محله چینی های بوستون ممکن است با حمله دیگری در محوطه دانشگاه بوستون مرتبط باشد

گزارش شده است که ویدیوی دوم نشان می دهد که مری به طور فعال دزد ادعایی را در حالی که او در حال خروج از فروشگاه بود دنبال می کند. یکی دیگر از کارگران شنیده شد که به او می گفت “کشوها را بکش بالا.”

“سلام! سلام! سلام! چه کار می کنی؟” مریم فریاد می زند. شلوارت را پر نکن! آن را بیرون بیاور!»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد مسلحی که متهم به تهدید به کشتن نماینده پرامیلا جایپال در خارج از خانه اش در سیاتل است، متهم شد

یکی دیگر نظر داد“مریم تو یک قدیس هستی اما ارزشش را ندارد.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: مادر تیرانداز شینزو آبه می‌گوید از ایجاد مشکل برای کلیسای اتحاد متاسف است

در این ویدئو، مرد کلاهدار دیده می شود که چند محصول را از قفسه هایشان بیرون آورده و داخل شلوارش می کند.

«در حال تهیه خواربار در والگرین محلی خود بودم که یک بربر فروشگاه را غارت کرد. استالکاپ، که همچنین بنیانگذار جنبش جهانی صلح. “این اولین خودروی او نیست!”

من برای آن کارگران احساس بدی دارم. آنها خود را در معرض خطر حمله قرار می دهند. این مشکل فقدان اجرایی است که توسط افرادی ایجاد شده است که هرگز مجبور نیستند مستقیماً با آن برخورد کنند.» یکی از کاربران نوشت.

کارمندی که فقط مری نام دارد دیده می شود که مرد را تعقیب می کند و او را صدا می کند.

استالکاپ گفت: “بربر واقعاً الاغ خود را نشان می دهد.” KTVU. «مری، کارگر آسیایی آمریکایی، هنوز نمی ترسد. فراتر رفتن از وظیفه.»

این حادثه که در فیلم تلفن همراه ضبط شده است، گزارش شده است که در Walgreens در Geary and Taylor رخ داده است و یکشنبه شب در فضای مجازی پخش شد.

تصویر ویژه از طریق استالکاپ دارن مارک





منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی در اوکلند که عابران پیاده را با ماشین خود هدف قرار داده بود، پس از رفع اتهام تلاش برای قتل، مشروط شد.

کاربران توییتر هم مری را ستایش کردند و هم در مورد امنیت او ابراز نگرانی کردند.

دارن مارک استالکاپ، که این ویدئو را منتشر کرد، مری را به خاطر شجاعت او شناخت.

“غمگین. زمان شروع ارسال صورتحساب به ناظران و پاسخگویی آنهاست. و اگر کارگر صدمه ببیند، وقت آن است که افرادی را در هیئت SF که از بی قانونی حمایت می کنند محاکمه کنید. اشاره شد.

یک کارمند آسیایی هم تحسین و هم نگرانی را برای رد کردن مردی در حالی که گفته می‌شود از یک والگرین در سانفرانسیسکو دزدیده بود، ابراز کرده است.