کارشناس: پسر الکس مرداگ، پل مرداگ، به شدت آسیب دید

در برنامه FOX NEWS بخوانید

وکلای مدافع، جیم گریفین و دیک هارپوتلیان، در یک حرکت قبلی استدلال کردند که هر خون روی پیراهن زمانی که مردا اجساد را پیدا کرد و “با عصبانیت آنها را برای علائم حیات بررسی کرد.”

گزارش اولیه بیول تنها زمانی فاش شد که دادستان های دفتر دادستان کل کارولینای جنوبی به طور تصادفی یک نسخه را به تیم دفاعی مورداگ تحویل دادند.

عکس از صحنه جنایت الکس مودرا از نمایشگاه های محاکمه
برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

یکی از منابعی که عکس های صحنه جنایت را مشاهده کرده است، در مورد جراحات پل مرداگ به سایت خبری گفت: “سر او مانند هندوانه منفجر شد.” “منظورم این است که می توانی صورتش را ببینی، اما بقیه آن – سرش – تازه رفته است. کاملا خالی.”

بخش اجرای قانون کارولینای جنوبی (SLED) کارشناس پزشکی قانونی مستقر در اوکلاهما تام بیول را برای تجزیه و تحلیل تی شرت سفیدی که الکس مرداو در شب قتل به تن داشت، استخدام کرد.

الکس مرداگ متهم است که پسر 22 ساله‌اش پل مرداگ را دو بار با تفنگ ساچمه‌ای در املاک گسترده خانواده کارولینای جنوبی منفجر کرده است و جراحات وحشتناکی برجای گذاشته است که این هفته توسط یک کارشناس پزشکی قانونی ایالتی در پرونده جدید دادگاه با جزئیات گرافیکی شرح داده شد.

عکسی از صحنه جنایت که به نظر می رسد قطرات خون روی زمین، یک مانکن و یک نشانگر شواهد در اتاق غذاخوری که پل مرداگ در آن به ضرب گلوله کشته شد را نشان می دهد.

وکلای موردا، SLED را متهم کردند که بیول را به تغییر گزارشش “بدری” کرده است.

بخش نموداری از نمایشگاه های محاکمه مرداو

دکتر کنت کینزی، کارشناس پزشکی قانونی ایالتی در سوگند نامه ای نوشت که گلوله دوم وارد شانه چپ پل مردا شد و به گردن و مغز او رفت. کینزی در این گزارش گفت: “مغز به طور کامل از سر جدا شد” که می‌توانست باعث مرگ فوری شود.

زندگی باستر مردادو در کارولینای جنوبی پیش از محاکمه قتل پدر: عکس های اختصاصی

در بایگانی آمده است که این تی شرت بعدا “به منظور آزمایش پزشکی قانونی با استفاده غیر ضروری از یک لکه شیمیایی اکسید کننده از بین رفت.”

توضیحات کارشناس با گزارش ماه دسامبر فیتس نیوز مطابقت داشت.

از سمت چپ، باستر مرداو، 26 ساله، مادرش، مگی مردا، برادرش، پل مردا و پدرش، الکس مردا. الکس متهم به تیراندازی مرگبار به مگی، 52 ساله، و پسرشان، پل، 22 ساله، 7 ژوئن 2021 است.

سوگندنامه کینزی در درخواستی که روز سه‌شنبه توسط وکلای الکس مرداگ ارائه شد، گنجانده شد که از قاضی کلیفتون نیومن خواسته شده بود تا یک کارشناس خون پاشیدن را از شهادت برای ایالت در دادگاه آتی خود محروم کند.

عکس از صحنه جنایت الکس مودرا از نمایشگاه های محاکمه

هشدار: جزئیات این گزارش حاوی محتوای گرافیکی است.

الکس مردا، فرزند یک سلسله قانونی که زمانی قدرتمند بود، قرار است در 23 ژانویه محاکمه شود. دو قتل از همسرش همسر 52 ساله و پسر کوچکترش 7 ژوئن 2021.

تی شرت سفید یک مدرک مهم برای دادستان های ایالتی است که در اسناد دادگاه پیشنهاد کرده اند که پدرسالار خانواده به همسر و پسرش شلیک کرد به دلیل ترس از افشای طرح‌های چند دهه فساد او.

پل مردا اولین بار در حالی که در اتاق غذاخوری متصل به لانه سگ های ملک، ساختمانی جانبی در ملک خانواده در موزل، کارولینای جنوبی، ایستاده بود، به قفسه سینه شلیک شد. مادر او، مگی مردا، با یک تفنگ نیمه خودکار پنج گلوله – از جمله پشت سر – مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در فاصله 30 یاردی پسرش جان باخت.

اما بیول به این نتیجه رسید که تی شرت “آغشته به پاشش خون با سرعت بالا ناشی از تیراندازی به مگی و پل” است – پس از گزارش اولیه او نشان داد که این لکه ها “مطابق با جابجایی هستند و نه پاشش پشتی ناشی از زخم گلوله”.

ملاقات مردادو با خانواده مالوری بیچ، که در تصادف مرگبار قایق در سال 2019 جان باخت

در سوگندنامه، کینزی می‌گوید که نمی‌تواند نظری در مورد اینکه آیا لکه‌های روی تی‌شرت مردا با پاشیده شدن پشت همخوانی دارد یا خیر، ارائه دهد.



منبع

نموداری که نشان می‌دهد پل و مگی مرداو در 7 ژوئن 2021 در املاک شکار گسترده خانواده در شهرستان‌های کولتون و همپتون در کارولینای جنوبی به ضرب گلوله کشته شدند.

حرکت زیر را بخوانید. کاربران برنامه: اینجا کلیک کنید.

الکس مردادو قبل از محاکمه قتل SC به فرار مالیاتی متهم شد

قتل مرددو: AG برای جستجوی زندگی بدون آزادی مشروط به عنوان قاضی به دولت دستور می دهد که تجزیه و تحلیل خون پاشیدن را لغو کند.

خانواده موردو در حال ژست گرفتن مقابل تراکتور.

عکسی از صحنه جنایت که اتاق غذاخوری را نشان می دهد که در آن پل مرداگ در املاک شکار 1700 هکتاری خانواده، معروف به موزل در کارولینای جنوبی به ضرب گلوله کشته شد.