کارشناس لیبرال فاکس به روایت SVB «Woke» شبکه بازمی‌گردد

تارلوف با ارجاع به الف آغاز کرد نیویورک پست داستانی از روز دوشنبه که در آن یک خودی فناوری به رسانه جمهوریخواه گفت که SVB “بانک دموکرات ها” است. “اگر بانک MAGA بود، چه شانسی برای نجات آن وجود داشت؟” شخص اضافه کرد “در جهنم شانسی وجود ندارد.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بکر همچنین در سال 2015 در مقابل کنگره حاضر شد تا به نفع افزایش آستانه تعیین شده توسط قانون اصلاحات داد-فرانک وال استریت و قانون حمایت از مصرف کننده که در آن بانک ها از نظر سیستمی مهم تلقی می شوند و بنابراین در کنار سایر الزامات، تحت آزمایش استرس سالانه قرار می گیرند. سه سال بعد، رئیس جمهور دونالد ترامپ قانونی را امضا کرد که دارایی آن را از 50 میلیارد دلار به 250 میلیارد دلار افزایش داد. طبق گزارش فدرال رزرو، تا پایان سال 2022، SVB با 209 میلیارد دلار دارایی شانزدهمین بانک بزرگ در سطح ملی بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تارلوف با توجه به این استدلال که “بیداری” دلیل اصلی سقوط بانک بود، آنها را نخرید.

تارلوف موافقت کرد و مدیر عامل شرکت گرگ بکر را که تحت فشار است تا 3.6 میلیون دلار سهام شرکت را که در 27 فوریه فروخته بود برگرداند، موافقت کرد.

جسیکا تارلوف، مجری مشترک برنامه میزگرد فاکس نیوز پنچمی، روز سه شنبه با کارشناسان محافظه کار – برخی در شبکه خودش – که تقصیر شکست بانک سیلیکون ولی را به گردن طرح های تنوع در محل کار می اندازند و “بیداری” را بر نگرانی های مالی اولویت می دهند، مطرح شد.

«وقتی به مدیریت آن بانک نگاه می‌کنید، آن دسته از پسران سفیدپوست و سه زن هستند، و به هر حال، مشاغلی که آن سه زن دارند، نقش‌هایی هستند که به طور سنتی زنان دارند: [human resources]، [chief marketing officer]تارلوف گفت، و سپس افسر ارشد ریسک، که مشخصاً کار بزرگی در آنجا انجام نمی‌داد، که باعث شد جسی واترز از مجری برنامه بپرسد که آیا مشکل این است که بانک به «آدم‌های سفیدپوست بیشتری» نیاز دارد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

تارلوف گفت که SVB اساساً یک بانک «MAGA» بود و با اشاره به مشارکت میلیاردر جمهوری‌خواه اهداکننده سیاسی و سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز پیتر تیل، که صندوق بنیان‌گذاران آن هفته گذشته به طور ناگهانی تمام پول خود را از بانک خارج کرد، قبل از اینکه دولت آن را تصاحب کند، گفت. بلومبرگ گزارش شده است. تارلوف خاطرنشان کرد که تیل از نامزدهای سنا، جی دی ونس و بلیک مسترز متحد ترامپ در انتخابات میان دوره ای سال گذشته حمایت کرد.

کارشناس لیبرال فاکس به روایت SVB «Woke» شبکه بازمی‌گردد

واترز، با پریدن به داخل، فریاد زد که “هر کسی که آن را اداره می کند یک احمق است.”

تارلوف پاسخ داد: «نه»، واضح است که آن را نداشت. من هرگز با کسی برخورد نکرده‌ام که در امور مالی کار می‌کند و بیشتر از اینکه به پول اهمیت می‌دهد به داشتن چهره‌های سیاه پوست یا افراد ترنس سر میز اهمیت می‌دهد. بنابراین، بدیهی است که سرمایه گذاری در این چیزها برای نتیجه خوب است و فقط یک سرمایه گذاری بیدار نیست. کسی که در هیئت مدیره است کسی نیست که این چیزها را اداره کند.»