کارشناسان گوئینت پالترو برای شهادت در پرونده تصادف اسکی یوتا

وکلای مدافع او احتمالاً از شاهدان خود برای ادامه دو استدلال اصلی و در عین حال جدا از هم برای هیئت منصفه هشت نفره استفاده خواهند کرد: اینکه پالترو به ساندرسون اسکی نکرده است و اینکه او و وکلایش در میزان جراحات او اغراق کرده اند. در حالی که هفته گذشته شاهدانی را که از طرف ساندرسون شهادت می دادند بازجویی کردند، این دو ادعا را با طرح سؤالاتی در مورد انگیزه های ساندرسون به هم مرتبط کردند و او را مردی «وسواس» معرفی کردند که سعی دارد از ثروت و شهرت پالترو سوء استفاده کند.

پالترو در دادگاه در حال مبارزه با شکایت از تری ساندرسون است، اپتومتریست بازنشسته 76 ساله که از او برای بیش از 300000 دلار به خاطر یک تصادف اسکی در سال 2016 شکایت می کند که به گفته او دنده هایش شکسته و سال ها علائم ضربه مغزی پایدار او را به همراه داشت. این بازیگر و بنیانگذار Goop ادعاهای ساندرسون مبنی بر تصادف ساندرسون با او را رد کرده است و برای 1 دلار شکایت کرده و ادعا می کند که او در واقع به سمت او اسکی زده است.

پنج روز اول محاکمه در پارک سیتی، شهر شیک اسکی یوتا که در آن بازیگر و اپتومتریست بازنشسته تصادف کردند، با شهادت پالترو در روز جمعه و ساندرسون روز دوشنبه به اوج خود رسید. پس از اینکه پالترو گفت که یک ساندرسون که ناله می کرد از پشت به سمت او منحرف شد و باعث وحشت او شد و فکر کرد که آیا او “تجاوز شده است” یا خیر، ساندرسون شهادت داد که پالترو مستقیماً به پشت او اسکی کرد و او را به پرواز در مسیر مبتدی در استراحتگاه Deer Valley فرستاد.

“تنها چیزی که دیدم کلی برف بود. و من آسمان را ندیدم، اما داشتم پرواز می‌کردم.» ساندرسون صبح دوشنبه در حالی شهادت داد که کولاک پارک سیتی را بیرون از دادگاه فراگرفته بود و پالترو چند قدم دورتر می‌نشست.

با توجه به ساعت هشت روزه محاکمه توسط قاضی، انتظار می رود که تیم دفاعی پالترو با تصمیمات سخت مدیریت زمان مانند تصمیم ساندرسون در طول هفته گذشته روبرو شود، زیرا آنها تلاش می کنند اعضای خانواده، مربیان اسکی و متخصصان اسکی و علوم مغز را به هم بزنند.

به طور مشابه، وکلای ساندرسون هفته گذشته با پزشک شخصی او و همچنین متخصصان عصب شناسی، روانشناسی عصبی و رادیولوژی به جایگاه مراجعه کردند تا در مورد میزان جراحات و سندرم پس از ضربه مغزی شهادت دهند. آنها همچنین از دو دختر از سه دختر او، دوست دختر سابقش و یک دوست اسکی که ادعا می کند تنها شاهد عینی این برخورد است، بازجویی کردند.

پارک سیتی، یوتا (AP) – انتظار می‌رود وکلای گوئینت پالترو در روز سه‌شنبه در اولین روز کامل محاکمه ستاره سینما با یک سری از کارشناسان تماس بگیرند و اظهارات دو فرزند نوجوان او را بخوانند. مورد.

وکلای پالترو برای درخواست تجدید نظر به هیئت منصفه هشت نفره، تصمیمات مربوط به چگونگی تعادل بین شهادت متخصصان پزشکی و اعضای خانواده و آشنایان را با یکدیگر مواجه خواهند کرد. روز دوشنبه، تیم حقوقی او با مربیان اسکی دره گوزن و گشت اسکی تماس گرفت تا در حالی که انیمیشن های با وضوح بالا از خاطرات آنها روی یک پروژکتور بین جایگاه شاهد و جعبه هیئت منصفه پخش می شد، شهادت دهند.

روز سه‌شنبه، استیو اونز، مشاور ارشد پالترو، گفت که او قصد دارد یک متخصص اسکی و کارشناس توانبخشی عصبی را روز سه‌شنبه به جایگاه بیاورد، زیرا دادگاه در مورد یک برخورد اسکی در سال 2016 در یوتا وارد ششمین روز خود می‌شود. اگرچه او قبلاً گفته بود که قصد دارد از آنها شهادت بخواهد، اوونز گفت گزیده‌هایی از وصیت‌های فرزندان پالترو، اپل 18 ساله و موزس 16 ساله نیز در دادگاه خوانده می‌شود. او گفت مطمئن نیست که لیست شاهدانش شامل شوهر پالترو، تهیه‌کننده تلویزیونی برد فالچوک باشد، زیرا قاضی اعلام کرد که قصد دارد از ساعت هشت روزه محاکمه تبعیت کند.



منبع

در نمایشی که نشان می‌دهد چگونه هزینه‌های محاکمه احتمالاً مقدار پول در خطر را کم می‌کند، هر دو طرف با تیپ‌هایی از متخصصان قرارداد بسته‌اند تا از جانب موکل خود شهادت دهند. اما آن کارشناسان با ساعت هشت روزه ای که قاضی کنت هولمبرگ در محاکمه تعیین کرده بود، برخورد کرده اند. در نمایشی که نشان می‌دهد چگونه هزینه‌های پرونده احتمالاً مقدار پول در خطر را کم می‌کند، وکلای هر دو طرف در حالی که فهرست شاهدان خود را سنجیده‌اند و از قاضی خواسته‌اند که مکرراً محدودیت‌های زمانی را روشن کند، تحت فشار ظاهر شده‌اند. وکلای پالترو از این برنامه شکایت کرده اند و بارها خاطرنشان کرده اند که کارشناسان پزشکی آنها از خارج از ایالت پرواز کرده اند تا از طرف او شهادت دهند.