کاردی بی فاش کرد که یک میلیون دلار از «بهترین بانک آمریکا» برای اجرای 35 دقیقه دستمزد دریافت کرده است.


کاردی بی فاش کرد که یک میلیون دلار از «بهترین بانک آمریکا» برای اجرای 35 دقیقه دستمزد دریافت کرده است.

کاردی بی همچنان متعهد به انجام حرکات پولی است.

کاردی بی در توییتی همراه با عکس‌هایی از اجرای اخیر گفت: «دیشب در حال اجرا برای بهترین بانک در آمریکا».

Cardi B’s Art Basel Come Up

پس از اینکه یکی از کاربران شبکه های اجتماعی سعی کرد با به اشتراک گذاشتن فیلمی از اجرا، ستاره رپ را تحت الشعاع قرار دهد، بازیگر “بوداک زرد” به سرعت به آنها خلاصه ای از میزان پولی که می توانست از آن به دست آورد را به آنها ارائه کرد.

توییت اصلی شامل کلیپی بود که کاردی در سالن Chase Sapphire Lounge جمعه گذشته (2 دسامبر) برای Art Basel، جشنواره هنری سالانه ای که در میامی، فلوریدا برگزار می شود، روی صحنه می رود.

یکی از کاربران زیر دسته آنتونیو گنگ نوشت: «برنده گرمی نیست که در حیاط خلوت کسی اجرا کند.

چا-چینگ به ماشین پول می رود

در پاسخی که پس از آن از حساب توییتر کاردی حذف شد، او فاش کرد که این عملکرد برای او یک میلیون دلار درآمد داشته است.

اعتبار عکس: عکس از صفحه از طریق توییتر گرفته شده است

اعتبار عکس: عکس از صفحه از طریق توییتر گرفته شده است

این خواننده رپ همراه با خلاصه نمایش توضیح داد: “من برای اجرای این رویداد نخبه بانکداران برای 400 نفر و فقط برای 35 دقیقه 1 میلیون دلار دستمزد دریافت کردم.”

حرکت مداوم پول

همانطور که قبلا توسط AfroTech گزارش شده بود، Cardi با انجام حرکات رئیس بیگانه نیست. در واقع، تمام حرفه او بر این اساس بوده است.

در حال حاضر، همانطور که او به عنوان یک سرگرم کننده به تکامل خود ادامه می دهد، حتی از او برای رهبری کمپین های Reebok استفاده شده است. علاوه بر این، گزارش شده است که او در اوایل سال جاری به رشد 125 درصدی درآمد Playboy کمک کرده است.

درس گرفتن از اشتباهات گذشته

علیرغم انجام تمام این حرکات پولی، این بومی برانکس اخیراً در مورد زمانی از سفر خود صحبت کرد که در یک معامله چند میلیون دلاری با Call of Duty به دلیل آنچه به گفته او “تصمیمات احمقانه از گذشته” بود، شکست خورد.

اگر آزمونی برای یادگیری از اشتباهات خود برای ایجاد آینده ای بهتر وجود دارد، به نظر می رسد که Cardi B آن را مطالعه کرده است، و در حال قبولی است.



منبع