کاخ کرملین ویدیوی شرم آور پوتین را ویرایش می کند

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“هیچ کس اینجا به ما نیاز ندارد. یکی از ساکنان در کانال تلگرامی اختصاص داده شده به اخبار محلی نوشت: همه چیز برای یک تصویر در تلویزیون انجام می شود تا مردم روسیه آن را تماشا کنند.

“و چرا او را به آنجا ببریم، او فقط به مکان هایی که حفظ شده و ساختمان های جدید بود برده شد. هیچ کس گودال های خالی زیر شالوده خانه های ویران را به او نشان نخواهد داد.»

نشریه مستقل Mozhem Obyasnit روز سه شنبه خاطرنشان کرد، دو روز پس از مشاهده نظرات خارج از فیلمنامه در ویدیوی منتشر شده توسط کرملین، آن نسخه در وب سایت رسمی کرملین با نسخه ای جایگزین شد که در آن خراب کننده مهمانی ویرایش شده بود.

در بخش کوتاهی از ویدئو که ظاهراً توسط تیم پوتین نادیده گرفته شده بود، صدای یک زن شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «همه اینها نادرست است، همه چیز برای نمایش است!» درست زمانی که رهبر روسیه شروع به خواندن خطوط خود کرد. هنگامی که تیم امنیتی پوتین برای ردیابی معترض تنها حرکت می کرد، مارات خسنولین، معاون نخست وزیر، در حال پوزخند ناراحت کننده دیده می شد.

سفر ادعایی پوتین به شهر – اولین سفر او به خاک اوکراین از زمان شروع جنگش – نزدیک ترین سفر به خط مقدم او بود که تا به حال پا گذاشته بود. و علی‌رغم شهادت‌های درخشان ساکنان محلی فرضی که توسط تلویزیون دولتی روسیه پخش شد، بسیاری از مردم محلی ظاهراً این تبلیغات را درست دیدند.

آنتون گراشچنکو، مشاور ارشد دولت اوکراین، روز دوشنبه به نظر می‌رسید که احتمال دارد پوتین یک جسد را به ماریوپل فرستاده باشد.

Kremlin.ru/Handout از طریق رویترز

رهبر روسیه نمایشی از بازدید ادعایی خود از ماریوپل اوکراین در آخر هفته ارائه داد که در آن افرادی که توسط کرملین به عنوان ساکنان محلی معرفی شدند، با او به عنوان ناجی خود رفتار کردند و از او برای “کمک” روسیه تشکر کردند و خانه جدید خود را “تکه کوچکی از” نامیدند. بهشت.”

پس از اینکه آخرین شیرین کاری ولادیمیر پوتین در روابط عمومی با نمایش عمومی انزجار از وی منحرف شد، کرملین به حالت کنترل آسیب تغییر کرد.

برخی دیگر این سوال را مطرح کردند که چرا پوتین از بخش هایی از شهر که توسط ارتش خود ویران شده بود بازدید نکرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

Kremlin.ru/Handout از طریق رویترز