کاخ سفید قوانینی را بازنویسی می کند تا مسکن های مقرون به صرفه تر را با کمک های مالی نجات COVID-19 ایجاد کند

در توییتر به جوی گاریسون برسید @joeygarrison.

قوانین جدید به شهرها و ایالت‌ها این امکان را می‌دهد که وجوه نجات COVID-19 را به شش برنامه مسکن فدرال دیگر هدایت کنند – گشایش پول برای اعتبارات مسکن با درآمد کم، حفظ مسکن مقرون به صرفه، مسکن حمایتی برای سالمندان و معلولان، و پروژه‌های سرمایه‌ای مسکن عمومی. در حال حاضر، بودجه فقط به دو برنامه محدود شده است: صندوق اعتماد ملی مسکن و برنامه مشارکت سرمایه گذاری خانه.

  • دولت‌های ایالتی و محلی می‌توانند از بودجه طرح نجات آمریکا برای تامین مالی وام‌های مسکن مقرون‌به‌صرفه به سازمان‌های غیرانتفاعی و توسعه‌دهندگان استفاده کنند. این وام ها باید حداقل 20 سال تمدید شوند و واحدهایی با قیمت مقرون به صرفه برای خانوارهایی که 65 درصد یا کمتر از درآمد متوسط ​​منطقه را در همان مدت درآمد دارند، ارائه دهد. پیش از این، وام ها دارای محدودیت های بیشتری بودند.

  • دولت بایدن تصریح می کند که بودجه طرح نجات آمریکا می تواند «توسعه، تعمیر یا بهره برداری» هر واحد مسکونی اجاره ای مقرون به صرفه را تأمین مالی کند. اگرچه بسیاری از شهرها و ایالت ها بودجه خود را به مسکن ارزان قیمت اختصاص داده اند، اما برخی دیگر در مورد اینکه آیا می توانند از این پول استفاده کنند یا خیر، سؤالاتی داشتند.

  • در گواهی بر بحران مسکن، بیش از 600 شهر و ایالت در مجموع 12.9 میلیارد دلار را به عنوان کمک مستقیم از طرح نجات آمریکا به مسکن اختصاص داده اند. این بالاتر از پولی است که برای امنیت عمومی خرج می شود، که بایدن بارها شهرها و ایالت ها را تشویق کرده است که اولویت بندی کنند. تنها استفاده پرطرفدارتر از این وجوه، جایگزینی درآمدهای مالیاتی کاهش یافته برای تقویت بودجه بوده است.

    به گفته مؤدی آنالیتیکس، یک شرکت تحقیقاتی اقتصادی مستقر در نیویورک، ایالات متحده 1.5 میلیون خانه کمبود دارد. بحران به افزایش بیشتر قیمت اجاره و فروش کمک کرده است که در طول همه گیری تشدید شده است.

  • استاکتون ویلیامز، مدیر اجرایی شورای ملی آژانس‌های مسکن ایالتی، گفت: «زبان عجیب و غریب» موجود در قانون طرح نجات آمریکا مانع از آن شده است که شهرها و ایالت‌ها از حداکثر کردن بودجه برای مسکن مقرون‌به‌صرفه جلوگیری کنند. او گفت قوانین جدید به صندوق های نجات COVID-19 اجازه می دهد تا “همراه” با سایر صندوق ها کار کنند. برای مسکن

  • بیشتر: بایدن اقداماتی را در زمینه مسکن مقرون به صرفه انجام می دهد و هدف آن کاهش شکاف در عرضه مسکن در 5 سال آینده است

    دولت بایدن روز چهارشنبه دستورالعمل‌های به‌روزرسانی‌شده‌ای را اعلام کرد که به دولت‌های محلی و ایالتی انعطاف‌پذیری بیشتری برای رسیدگی به مسکن مقرون به صرفه با سهم 350 میلیارد دلاری خود از طرح نجات آمریکا می‌دهد.  در اینجا، بایدن، که به بهبودی خود از عفونت COVID-19 ادامه می دهد، دوشنبه در یک رویداد مجازی از کاخ سفید به سخنان دستیاران گوش می دهد.

    Wally Adeyemo، معاون وزیر خزانه داری، گفت که طرفداران مسکن مقرون به صرفه و سازندگان برای این تغییرات فشار آورده اند. وی با اشاره به حمایت دولت از قانون کاهش قیمت داروهای تجویزی به عنوان گام دیگری در این تلاش، گفت: “هدف ما در اینجا رسیدگی به فشارهای قیمتی است که آمریکایی ها با آن مواجه هستند.”

  • بیشتر: برای کسانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند، آیا خانه های استارت در حال منقرض شدن هستند؟

    جین اسپرلینگ، هماهنگ‌کننده طرح نجات آمریکایی کاخ سفید و مشاور ارشد بایدن، گفت که دستورالعمل جدید به میزان قابل‌توجهی بودجه بیشتری را برای مسکن ارزان قیمت «باز خواهد کرد». اکثر شهرها و ایالت ها قبلاً تصمیم گرفته اند که چگونه بودجه طرح نجات آمریکایی خود را خرج می کنند. با این وجود، اسپرلینگ گفت که انعطاف پذیری بیشتر به شهرها و ایالت هایی که بر مسکن ارزان قیمت متمرکز شده اند، «هیجان بزرگتری برای پول خود» ارائه می دهد.

  • واشنگتن – دولت بایدن در حال گسترش راه هایی است که شهرها و ایالت ها می توانند از بودجه نجات COVID-19 برای ساخت مسکن ارزان تر در میان افزایش سرسام آور قیمت خانه ها استفاده کنند.

    بایدن که برای یافتن راه حل هایی برای تورم بالای 40 سال اخیر تحت فشار است، در ماه مه هدفی را برای کاهش «شکاف عرضه مسکن» در پنج سال آینده مطرح کرد.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن گزینه های مسکن مقرون به صرفه تر را با بودجه COVID-19 باز می کند





  • منبع

    دولت بایدن روز چهارشنبه دستورالعمل های به روز شده ای را اعلام کرد که به دولت های محلی و ایالتی برای رسیدگی به مسکن مقرون به صرفه با سهم 350 میلیارد دلاری کمک مستقیم از طرح نجات آمریکا انعطاف بیشتری می دهد. در اینجا، بایدن، که به بهبودی خود از عفونت COVID-19 ادامه می دهد، دوشنبه در یک رویداد مجازی از کاخ سفید به سخنان دستیاران گوش می دهد.

    تصویر مسکن بزرگتر

    • دستورالعمل جدید وزارت خزانه داری در روز چهارشنبه به دولت های محلی و ایالتی انعطاف بیشتری می دهد برای پرداختن به مسکن مقرون به صرفه با سهم 350 میلیارد دلاری کمک مستقیم از طرح نجات آمریکا – قانون محرک کووید-19 امضا شده رئیس جمهور جو بایدن که دموکرات ها در کنگره در مارس 2021 تصویب کردند.

      تغییرات به چه معناست