کاخ سفید رژیم آزمایش کووید-19 بایدن را تایید کند

بایدن اغلب بیشتر مورد آزمایش قرار گرفته است، یا به دلیل تماس های نزدیک با افرادی که بعداً آزمایش COVID-19 آنها مثبت بوده است یا به دلیل برنامه سفر او. و کاخ سفید قبلاً در مورد آزمایش بایدن شفاف‌تر عمل کرده بود.

از روز تحلیف، کاخ سفید به طور مکرر به سؤالات خبرنگاران درباره اینکه آخرین آزمایش بایدن ۷۹ ساله برای این ویروس منفی شده بود، پاسخ داده است. اکنون، کاخ سفید می‌گوید سیاستش پاسخگویی به این سؤالات نیست.

کاخ سفید اعلام کرد که بایدن هرگز برای کووید-19 مثبت نشده است.



Source link

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در فوریه گذشته گفت: «برای شفاف‌تر ماندن با شما و مردم آمریکا، می‌خواستیم به اشتراک بگذاریم که آزمایش کووید-19 رئیس‌جمهور در روز دوشنبه منفی شد.» “ما جرأت خواهیم کرد این به روز رسانی را روز بعد در آینده ارائه کنیم.”

واشنگتن (AP) – در یک تغییر ناگهانی مسیر، کاخ سفید اکنون از اظهار نظر در مورد تعداد دفعات رژیم آزمایش کووید-19 رئیس جمهور جو بایدن امتناع می کند، حتی با وجود اینکه ادعا می کند در صورت مثبت شدن آزمایش او به مردم اطلاع می دهد. برای ویروس کرونا

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، روز پنجشنبه گفت: “من به شما می گویم که او یک آهنگ منظم دارد.” یک آهنگ منظم هفتگی دارد.”

در 4 ماه مه، ساکی به خبرنگاران گفت که آزمایش بایدن در روز قبل منفی بوده است.

رویکرد جدید و غیرشفاف‌تر در حالی صورت می‌گیرد که مقامات ارشد کاخ سفید درباره احتمال ابتلای رئیس‌جمهور به کووید، معیاری برای اینکه چقدر ویروس در جامعه ریشه دوانده است – و کاهش تهدید آن برای افرادی که در حال حاضر هستند، کاملاً عمل کرده‌اند. تا به امروز در مورد واکسیناسیون خود و دسترسی به درمان.

ژان پیر روز پنجشنبه گفت که کاخ سفید در صورتی که آزمایش بایدن مثبت شود یا اینکه او را “ارتباط نزدیک” با کسی که آزمایشش مثبت شده باشد، به مردم اطلاع خواهد داد. کاخ سفید از تعریف «مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها» برای «تماس نزدیک» استفاده می‌کند، که در حضور فرد مبتلا به کووید-19 شناخته شده یا مشکوک به مدت بیش از 15 دقیقه یا در فاصله 6 فوتی از فردی که این ویروس در آن وجود دارد. تا دو روز قبل از اینکه آزمایش آنها مثبت شود.

به دنبال اظهارات ژان پیر، کریس میگر معاون سخنگوی مطبوعاتی روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «سیاست ما این نیست که همه آزمایش‌هایی را که POTUS انجام داده است، بازخوانی کنیم.»