کاخ سفید در اولین روز تعطیلات، به خانواده‌های سیاه پوست تبریک می‌گوید

هریس و جنتلمن دوم داگ امهوف ویدئوی خود را منتشر کردند به یاد این تعطیلات، با یادآوری خاطرات معاون رئیس جمهور از جشن کوانزا با خانواده اش.

هریس گفت: «اصل مورد علاقه من همیشه دوم بود – کوجیچاگولیا، خودمختاری. “قدرت طراحی زندگی خود و تعیین آینده خود. و این یک اصل عمیقا آمریکایی است که هر روز به عنوان معاون رئیس جمهور مرا راهنمایی می کند.»

مربوط…





منبع

هفت روز کوانزا بیانگر هفت اصل فرهنگ پان-آفریقایی است: اوموجا (وحدت)، کوجیچاگولیا (خودمختاری)، اوجیما (کار جمعی و مسئولیت)، اوجاما (اقتصاد تعاونی)، نیا (هدف)، کومبا (خلاقیت). و ایمانی (ایمان).

بایدن در ویدئویی با بانوی اول گفت: “جیل و من برای همه آرزوی کوانزاآ شادی داریم” و افزود که آنها “از میراث غنی آمریکایی های آفریقایی تبار که در اعماق داستان ملت ما است تشکر می کنند.”

از زمان ایجاد آن در سال 1966، خانواده‌های سیاه‌پوست کوانزا را هر سال از 26 دسامبر تا 1 ژانویه جشن می‌گیرند. این تعطیلات بر اساس اولین جشن‌ها و فرهنگ‌های میوه در سراسر آفریقا است و هدف آن متحد کردن سیاه‌پوستان آمریکایی در جامعه است.

هر روز، خانواده‌ها شمع جدیدی را روی کینارا روشن می‌کنند – یک شمع‌دان هفت‌شاخه – که با شمع سیاه در مرکز شروع می‌شود و سپس به طور متناوب بین شمع‌های قرمز در سمت چپ و شمع‌های سبز در سمت راست. کینارا روی میزی با حصیر و محصولاتی مانند بلال قرار می‌گیرد.

پرزیدنت جو بایدن، معاون رئیس جمهور کامالا هریس و همسرانشان با آغاز اولین روز تعطیلات برای گرامیداشت میراث آفریقایی و فرهنگ سیاهپوستان آمریکایی از روز دوشنبه، کوانزا را برای کسانی که جشن می گیرند آرزو کردند.

جیل بایدن گفت: «در طول این جشن، میلیون‌ها نفر به همراه خانواده‌هایشان گرد هم می‌آیند تا به مبارزات و پیروزی‌های گذشته فکر کنند و به آینده‌ای روشن‌تر نگاه کنند.» امیدواریم با هر شمعی که روشن می‌کنید، خانه‌تان با خنده‌های خانواده و دوستانتان گرم شود، دستانتان الهام‌بخش خلاقیت باشد و قلبتان مملو از عزم، ایمان و عشق باشد.»

رئیس جمهور آمریکا گفت: «در سال 2023، امیدواریم همه ما حکمت هفت اصل کوانزا، به ویژه ارزش های وحدت و ایمان را به خاطر بسپاریم، زیرا برای تحقق وعده ملت خود در زندگی هر آمریکایی تلاش می کنیم. گفت.