کاخ سفید برای آموزش کارگران باند پهن، ساخت و ساز و وسایل برقی بیشتر تلاش می کند

این ابتکار در حالی صورت می‌گیرد که کاخ سفید به دنبال مقابله با ترس‌های فزاینده در مورد رکود اقتصادی احتمالی و تورم بالا است، در حالی که بر افزایش اشتغال – به ویژه برای جوانان و کارگران اقلیت – در سال گذشته تاکید می‌کند.

آنها گفتند که “چالش خط لوله استعدادها” کارفرمایان و دولت های ایالتی و محلی را تشویق می کند تا از 800 میلیون دلار بودجه آموزش شغلی از قانون زیرساخت دو حزبی 1 تریلیون دلاری استفاده کنند. میلیاردها دلار دیگر از بسته نجات برنامه نجات آمریکا برای افزایش عرضه کارگران برای مشاغل با کیفیت بالا به دست خواهد آمد.

مارتی والش، وزیر کار ایالات متحده، برایان دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی، سوزان رایس، مدیر شورای سیاست داخلی ملی، و سایر مقامات ارشد در کاخ سفید با مدیران غول مخابراتی AT&T دیدار خواهند کرد. Bechtel، بزرگترین شرکت ساختمانی ایالات متحده؛ Siemens AG آلمان، رهبران اتحادیه ها و کارشناسان نیروی کار برای به اشتراک گذاشتن ایده هایی در مورد چگونگی آموزش کارگران بیشتر برای مشاغل با درآمد خوب در آن بخش ها.

این سازمان به دنبال ترویج ایجاد و گسترش برنامه های گواهینامه کارآموزی و مهارت است، در حالی که شرکت ها، دولت های ایالتی و محلی را تشویق می کند تا از کارگرانی که دسترسی بهتری به مراقبت از کودکان و حمل و نقل دارند، حمایت کنند.

وزارت کار همچنین یک کمپین “شغل خوب” را برای برجسته کردن حقوق کارگران برای چانه زنی دسته جمعی راه اندازی کرده است و میزبان اجلاس مشاغل خود در 21 ژوئن خواهد بود و پس از آن رویداد دیگری برای نیروی کار کاخ سفید در 27 ژوئن برگزار خواهد شد.

واشنگتن (رویترز) – مقامات ارشد دولت گفتند که کاخ سفید یک ابتکار تابستانی را در روز جمعه آغاز خواهد کرد تا اتحادیه های کارگری و صنعت را تشویق کند تا با یکدیگر همکاری کنند تا کارگران بیشتری را برای مشاغل خوب در بخش خودروهای الکتریکی، پهنای باند و ساخت و ساز آموزش دهند.

این برنامه بر اساس تلاش دسامبر گذشته برای آموزش رانندگان کامیون بیشتر به منظور تسهیل مشکلات زنجیره تامین طراحی شده است.

کاخ سفید گفت: “این یک فراخوان سراسری برای اقدام برای کارفرمایان، ارائه دهندگان آموزش و پرورش، ایالت ها، دولت های محلی، قبیله ای و سرزمینی، و سازمان های بشردوستانه است تا تعهدات ملموسی را که از توسعه عادلانه نیروی کار حمایت می کند” در سه بخش بپذیرند.

(گزارش توسط آندریا شالال؛ ویرایش توسط لینکلن فست.)



Source link

نوشته آندره آ شالال