کاترین هیگل می‌گوید وقتی مردم پس از اظهارنظرهای جنجالی درباره «Grey’s Anatomy» و «Knocked Up» به او برخورد کردند، احساس «خیانت» کرد.


کاترین هیگل در رویداد NBCUniversal Upfront در سال 2018.

کاترین هیگل در رویداد NBC Universal Upfront در سال 2018.Cindy Ord/NBCUniversal/NBCU Photo Bank/NBCUniversal از طریق Getty Images

  • کاترین هیگل پس از واکنش شدید به اظهارات جنجالی که در سال 2008 انجام داد، احساس “خیانت” کرد.

  • این ستاره پس از انتقاد از «آناتومی گری» و «تقوع» احساس کرد که مردم به او روی آورده اند.

  • هیگل همچنین فکر می کند که در طول این سال ها بیش از حد به خاطر اظهارات خود عذرخواهی کرده است.

در حالی که حرفه کاترین هیگل در چند سال اخیر به لطف پروژه هایی مانند “Suits” و “Firefly Lane” احیا شده است، این ستاره پس از اظهار نظرهای جنجالی درباره “Knocked Up” کار آسانی برای بازپس گیری کنترل حرفه خود نداشت. و “Grey’s Anatomy” در سال 2008.

در مصاحبه‌ای که اکنون بدنام با Vanity Fair داشت، این ستاره شخصیت خود را در فصل چهارم «Grey’s Anatomy» یک «تدبیر رتبه‌بندی» نامید و گفت که «Knocked Up» «کمی جنس‌گرایانه» است، اگرچه او اشاره کرد که از کار کردن لذت می‌برد. در فیلم با جاد آپاتو و ست روگن.

هیگل در طول سال‌ها به پیامدهای این مصاحبه پرداخته است، اما اخیراً با مجله Red برای شماره فوریه 2023 (از طریق یاهو) درباره احساس «خیانت» توسط واکنش‌ها صحبت کرد.

این بازیگر گفت: “من تنها فردی در صنعت نیستم که فراز و نشیب هایی داشته است، اما به محض اینکه همه چیز خیلی خوب پیش می رفت، این نیاز وجود داشت که بگوییم “آهسته تر، بیایید او را متواضع کنیم.” “”

هیگل ادامه داد که از این که چقدر سریع همه چیز برای او تغییر کرده گیج شده است.

او گفت: “احساس می‌کردم به من خیانت شده است. احساس گیجی می‌کردم، چگونه می‌توانستند به این سرعت به من حمله کنند؟ من فقط سعی می‌کنم مردم را سرگرم کنم.”

با وجود اینکه ستاره «۲۷ لباس» و «حقیقت زشت» بارها به خاطر اظهارنظرهایش عذرخواهی کرده است، اما او گفته است که عذرخواهی بیش از آنکه فایده داشته باشد ضرر داشته است زیرا «من را در نظر مردم ضعیف‌تر کرده است».

هیگل توضیح داد که با عذرخواهی، فقط موضوع را زنده نگه داشته است، که فقط اوضاع را بدتر می کند، و او باید فقط یک بار عذرخواهی می کرد.

او اضافه کرد: من مدام عذرخواهی کردم، که اکنون متوجه شده ام که همه چیز را به تپش قلب رساندم. فکر می‌کردم خودکشی جلوی همه باعث خوشحالی آنها می‌شود، اما در واقع، من را در نظر مردم ضعیف‌تر کرد و باعث شد احساس ضعف کنم. حالا فکر می کنم همین یک عذرخواهی کافی بود.»

این بازیگر گفت که او “همیشه برای چیزهایی که به آنها اعتقاد دارم” دفاع خواهد کرد، اما اشاره کرد که “پخش لباس های کثیف ضروری نیست و فقط به شایعات دامن می زند.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع