کاترین زتا جونز می ترسید که پس از غافلگیری همسر مایکل داگلاس، او را دچار حمله قلبی کرده است.

زتا جونز به ازدواج والدینش به عنوان طرحی برای اینکه یک ازدواج موفق ظاهراً چگونه باشد نگاه می کند.

او در سال 2017 به “Today Show” گفت: “فکر می کنم برای من غیرقابل درک است که 18 سال با یک نفر باشید، و همه چیز هر روز گلگون نیست. اینطور نیست.” 52 سال ازدواج کردم و آنها برای من یک نقشه فوق العاده بودند، زیرا من خوب، بد و زشت را با آنها دیده ام و آنها هنوز هم قوی هستند.”

او قبل از صحبت با دوربین توضیح داد: «یک میله داغ که او این شانس را داشت که آن را صدا کند – یک کوپه دهه 1930. “من اشتباه می کنم مایکل، متاسفم. به نظر می رسد یک ماشین باگزی مالون کوچک است. … واقعاً عالی است. و سپس به اوج رسیدم! از آن زمان تا کنون جوراب بوده است.”



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز در هفتاد و هشتمین جوایز سالانه گلدن گلوب در اتاق رنگین کمان در 28 فوریه 2021 در شهر نیویورک شرکت کردند.

زتا جونز 53 ساله و داگلاس 78 ساله 22 سال پس از اولین ملاقات در سال 1998 ازدواج کرده اند.

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در امی

سال هشتم ازدواج آنها سالی بود که زتا جونز فکر می کرد بهترین هدیه را داده است – یک هات میله قدیمی.

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در گلدن گلوب

این جدایی هشت ماه به طول انجامید و این زوج در آوریل 2014 دوباره به هم رسیدند. در آن زمان داگلاس گفت: “من دیوانه او هستم. و بله، فکر می کنم هر زوجی اوقات سختی دارند.”

زتا جونز فاش کرد که شوهرش در انتخاب جواهرات فوق العاده است و گفت که “چیزی است که من واقعاً آن را دوست دارم و به خاطر “ارزش عاطفی” بدیهی است.

زتا جونز به ازدواج والدینش به عنوان یک “طرح اولیه” در مورد اینکه یک ازدواج موفق چگونه به نظر می رسد نگاه کرد و گفت که فهمیده است که باز بودن و صادق بودن با شریک زندگی خود مهم است.

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز در مراسم SAG Awards

او به رابین رابرتز، مایکل استراهان و جورج به شوخی گفت: “اگر می دانستم این همه ازدواج کرده ایم، از آن خودداری می کردم. من یک جوان 22 ساله را تصور نمی کردم. این هالیوود است، مرد.” استفانوپولوس

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کاترین زتا جونز به شوهرش غافلگیر شد و ترسید که تقریباً به زندگی او پایان دهد.

در آگوست 2013، زتا جونز و داگلاس جدایی خود را اعلام کردند.

“بچه ها و من در واقع او را برای روز شکرگزاری غافلگیر کردیم. او هیچ ایده ای نداشت. کریس، دخترم، از ساحل شرقی پرواز کرد. من با پسرم اینجا بودم، از اینجا پرواز کردیم، به هتل، زیر پوشش شب رفتیم. زتا جونز توضیح داد. او از سر کار به خانه آمد و ما آنجا بودیم. یکی از آن‌ها بود، فکر کردم برای یک دقیقه سکته قلبی می‌کند. یکی از آن لحظات عالی، عالی و عالی بود.”

کاترین زتا جونز می گوید مایکل داگلاس پس از 22 سال ازدواج “بهترین بخشنده است”

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

زتا جونز و داگلاس 25 سال فاصله سنی دارند، اما هرگز در رابطه آنها مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.

زتا جونز در طول حضور اخیر در “نمایش کلی کلارکسون” توضیح داد که داگلاس برای فیلمبرداری یک پروژه جدید “برای یک عمر” در فرانسه بوده است و اینکه چگونه با فرزندانش گرد هم آمده تا او را برای تعطیلات غافلگیر کند. او این شگفتی را “یکی از آن لحظات عالی، عالی و عالی” نامید.

این بازیگر در آوریل 2021 به وال استریت ژورنال گفت: “شوهرم 25 سال از من بزرگتر است؛ این یک راز نیست.” عشق است، احترام است. ما هرگز حس شوخ طبعی خود را از دست نداده ایم و از همراهی با یکدیگر لذت می بریم.”

بازیگر سریال «چهارشنبه» اخیراً به مجریان «صبح بخیر آمریکا» فاش کرد که از بین این دو نفر در هدیه دادن بهتر است. او با اعتراف به اینکه داگلاس آن جایزه را به خانه می برد مشکلی نداشت، و به شوخی گفت: “در حدود سال هشتم به اوج رسید.”