کاب 12 ساله می گوید پس از اینکه سارق برهنه را در تختش پیدا کرد، به ناپدری به من کمک کرد.

دانش‌آموز کلاس ششم به ناپدری‌اش که به آشپزخانه دوید تا چاقویی بیاورد و رولینز را از خانه‌اش بیرون کند، گفت: «به من کمک کن».

دادستان ها می گویند چند ساعت بعد، رولینز وارد خانه دومی شد که فاصله کمی با خانه اول داشت.

قربانی گزارش داد که با صدای باز شدن در اتاق خوابش از خواب بیدار شد و جیغ زد و رولینز را ترساند. او توانست با دو تبلت الکترونیکی فرار کند.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

دادستانی با دفتر دادستان ناحیه قضایی کاب، فلین برودی، می گویند که رولینز در ساعت 2 بامداد فوریه 2021 به آپارتمانی در آستل حمله کرد.

مالک آنتونیو رولینز، 29 ساله، اوایل این هفته به سرقت از دو خانه و آزار یک دختر جوان در حالی که داخل یکی از آنها بود، اعتراف کرد.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

داستان های پرطرفدار:

یک سارق پس از اعتراف به جرم دزدی و آزار یک نوجوان 12 ساله در شهرستان کاب، برای دو دهه آینده راهی زندان می شود.

دختر به بیمارستان منتقل شد و در آنجا به بازرسان گفت که مورد لواط و آزار قرار گرفته است.

مادر رولینز در را باز کرد و تایید کرد که او مردی است که در فیلم دیده می شود. بازرسان اقلام مسروقه را در داخل آن کشف کردند.

او به دو فقره سرقت منزل، یک فقره کودک آزاری شدید و دو فقره کودک آزاری اعتراف کرد. وی به 20 سال حبس بدون امکان آزادی مشروط و به دنبال آن 20 سال حبس تعلیقی دیگر محکوم شد. رولینز باید به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کند.

پلیس توانست با استفاده از ویژگی‌های ردیابی تبلت‌های سرقتی که رولینز در غیرفعال کردن آن‌ها شکست خورده بود و او را به آپارتمان دیگری در همان مجتمعی که اولین قربانی سرقت می‌کرد، ردیابی کرد.

در سایر خبرها:



منبع

این سرقت با دوربین رینگ ضبط شده و با پلیس در میان گذاشته شده است.

وقتی مردی در آن خانه ساعت 4 صبح از خواب بیدار شد، متوجه شد درب پاسیو باز است و کنسول بازی پسرش گم شده است. او سپس متوجه چراغی شد که در اتاق خواب فرزندانش روشن شده بود و رولینز نیمه برهنه را با دخترخوانده ۱۲ ساله‌اش در رختخواب پیدا کرد.