ژیراردی، وکیل بلند پروازی، متهم به سرقت موکل شد

این اتهامات آخرین مورد از یک رشته فجایع قانونی برای یک بازیکن قدرتمند است که به عنوان یکی از برجسته‌ترین وکلای شاکی کشور با سیاستمداران و چهره‌های مشهور دست و پنجه نرم می‌کرد و به خاطر برنده شدن در توافقنامه‌هایی مانند آنچه در فیلم «ارین بروکوویچ» به تصویر کشیده شد، شهرت داشت.

دفتر لاوش در بیانیه ای اعلام کرد ژیراردی و دیوید لیرا، وکیل دیگری، با هشت اتهام کلاهبرداری با سیم و چهار مورد اهانت به دادگاه روبرو هستند.

یک شرکت حقوقی در شیکاگو سال گذشته شکایتی مبنی بر اینکه ژیراردی و همکارانش اساساً یک طرح پونزی را اجرا می‌کردند و 100 میلیون دلار از مشتریان خود، وکلایی که با آنها کار می‌کردند و دیگران دریافت می‌کردند، تنظیم کرد.

دادستان های ایالات متحده می گویند گیراردی، وکیل دیگر و رئیس حسابداری شرکتش، وجوه تسویه حساب پنج مشتری را که با بوئینگ، سازندگان هواپیمای 737 مکس که توسط لاین ایر اندونزی اداره می شد و در 29 اکتبر 2018 در دریای جاوه سقوط کرد و 189 کشته برجای گذاشت، تسویه حساب کرده اند. مردم.

Foody از شیکاگو گزارش شده است.



منبع

جان لاوش، دادستان ناحیه شمالی ایلینوی، گفت: «اختلاس قابل توجهی که در این کیفرخواست ادعا شده است، غم و اندوه مشتریانی را که عزیزانشان را در سانحه هوایی لاین ایر از دست دادند، تشدید کرد. وکلایی که اعتماد موکلان خود را زیر پا می گذارند و وظیفه امانتداری را که برای وکالت بسیار مهم است نقض می کنند، باید پاسخگو باشند.

___

ژیراردی که زمانی نقش مکمل را در «خانم‌های واقعی بورلی هیلز» بازی می‌کرد که همسر سابقش اریکا جین در آن بازی می‌کرد، تابستان گذشته به دلیل جمع‌آوری وجوهی که برای مشتریان در نظر گرفته شده بود، محروم شد. طبق گفته یک محافظه کار دادگاه، شرکت او Girardi Keese ورشکسته است و گفته می شود که او از زوال عقل رنج می برد.

محاکمه در دادگاه فدرال هنوز برنامه ریزی نشده است.

لس آنجلس (AP) – تام گیراردی، وکیل سرشناس لس‌آنجلسی، به اتهام سرقت 3 میلیون دلار از مشتریانی که اعضای خانواده خود را در سانحه هوایی 2018 از دست داده بودند، در شیکاگو متهم شده است.

رئیس حسابداری و امور مالی این شرکت حقوقی، کریستوفر کمون، با همین اتهامات مواجه است.

سوابق دادگاه آنلاین نشان نمی دهد که گیراردی یا دو مرد دیگر در این پرونده وکیل دارند یا خیر.

طبق دادخواستی که توسط ادلسون، شرکت حقوقی شیکاگو در لس آنجلس ارائه شده است، “داستان واقعی داستانی است که شبیه داستانی از یک رمان جان گریشام به نظر می رسد: گیراردی کیز چیزی بیش از یک شرکت جنایی بود که در لباس یک شرکت حقوقی پنهان شده بود.” . “در واقع، شرکت Girardi Keese آنچه را که ما اکنون می دانیم بزرگترین شرکت کتک کاری جنایی در تاریخ قانون شاکیان است، اداره می کرد.”