ژنگ جون ستاره راک چینی پس از انتشار پستی درباره مجازات 1000 کوتوله پسرش به کودک آزاری متهم شد.

یکی از کاربرانی که طرفدار خواننده بود، نوشت: «لازم نیست اهمیتی به افکار عمومی داشته باشید پست صبحانه چین جنوبی. من یک دختر دارم و هر وقت فکر می کردم لازم است او را کتک می زدم. حالا با او مشکلی نیست. تا زمانی که شما اهداف خود را به روشنی برای آنها توضیح دهید، بچه ها کینه ندارند.»

جون نوشت: «پاهای ضربدری نشستن راه خوبی برای پرورش تمرکز کودکان است. “من و پسرم هر روز صبح با هم چرت و پرت می‌زنیم و اغلب شب‌ها در حالت نشسته پاهای خود را ضربدری می‌کنیم.”

این خواننده پس از حذف پست اصلی خود، پست جدیدی نوشت و مدعی شد که حرکاتی که به پسرش دستور داده است، یک حرکت یوگا «ساده و مؤثر» است که شبیه به آیین بودایی تبتی است.

پس از 10 دقیقه قرار گرفتن در وضعیت ناراحت کننده یوگا، پسر جوان فریاد زد و قول داد که دیگر دروغ نگوید. با این حال، درخواست او برای در امان ماندن توسط خواننده نادیده گرفته شد و او به ضبط مجازات در ویدیو ادامه داد.

تصویر ویژه از طریق جون ژنگ (سمت چپ). گود وایت (راست)



Source link

ژنگ جون، ستاره راک چینی پس از اینکه فاش کرد که پسر 11 ساله خود را با 1000 بار خشم به خاطر دروغ گفتن تنبیه کرده، با واکنش آنلاین روبرو شد.

«گفتم کتک می‌زنم؟ یا [you can] پای ضربدری بنشین [on the floor] برای یک ساعت در ازای 500 کوتو؟ [Jagger] گفت که ترجیح می دهد حداقل به صورت چهارپایی بنشیند [he] می تواند چیزی یاد بگیرد [from it]”ژوئن گزارش شده است نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: فیلیپینی بیکار در دبی روزانه 200 وعده غذای رایگان برای گرسنگان فراهم می کند

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن مسن آسیایی آمریکایی، 68 ساله، در چلسی تعقیب و با مشت به زمین افتاد

«پسر جوان است. تنبیه بیش از حد نتایج مثبتی به همراه نخواهد داشت.» یکی از کاربران Weibo اظهار داشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: چگونه کشورهای آسیایی به قطعنامه سازمان ملل که خواستار خروج روسیه از اوکراین بود رای دادند

این خواننده ساکن پکن در وب‌سایت ویبو درباره مجازات پسرش در روز یکشنبه پستی منتشر کرد. پس از اینکه او را در حال دروغ گفتن گرفت، به او دستور داد که 1000 بار خم کند.

پسرش که جگر نام داشت، سپس از او پرسید که آیا می‌تواند پس از انجام 200 بار تنبیه، نوع دیگری از تنبیه را انتخاب کند.

ژنگ جون خواننده و آهنگساز راک است که در سال 2002 برنده جایزه بیننده بین‌المللی MTV برای آهنگ “1/3 Dream” شد. نسخه چینی زبان آهنگ Yellow از Coldplay که توسط کاترین هو خوانده شده و در موسیقی متن فیلم ۲۰۱۸ Crazy Rich Asians گنجانده شده است. جون و پسرش قبلاً پس از حضور در ورایتی شو چینی “Dad Is Back” در سال 2015 بین طرفداران محبوبیت پیدا کردند.

این پست در فضای مجازی منتشر شد و بینندگان جون را به کودک آزاری متهم کردند و باعث شد خواننده پست خود را در شبکه های اجتماعی ویرایش کند و به والدین توصیه کند که مجازات او را رعایت نکنند. او ادعا کرد که او و پسرش نشستن به صورت چهار زانو را تمرین کرده‌اند و جگر «به راحتی می‌تواند نیم ساعت این کار را انجام دهد».

اطلاعات بیشتر از NextShark: استنفورد پس از 21 سال تدریس تنها یک مدرس کانتونی را اخراج می کند

دیگری نوشت: “امیدوارم درک کرده باشید که برای اینکه به فرزندتان بیاموزید دروغ نگوید، باید صبور باشید و دلیل دروغ گفتن او را بفهمید، نه اینکه به تنبیه متوسل شوید.”

وی افزود: «من هرگز فرزندم را کتک نزده ام. من هرگز از فرزندم نخواستم که به هیچ یک از رویاهایم جامه عمل بپوشاند. فقط امیدوارم که او فردی صادق، مهربان، قوی و شجاع شود.»