چگونه KC Chiefs CB تام بردی را در یکی از بزرگترین بازی های بازی فریب داد: “این پول بود”


بازی تغییر دهنده بازی L’Jarius Sneed با کمی شیطنت آغاز شد. او متوجه شد که در برابر یکی از بهترین مدافعان تمام دوران به آن نیاز دارد.

اسنید – مدافع کرنر سال سوم کانزاس سیتی چیفز – می گوید که دوست دارد هر هفته فیلم پیش از بازی سیگنال گیرنده تیم مقابل را مطالعه کند تا یک برنامه بازی برای پوشش و بلیتزهای او ایجاد کند.

گزارش پیشاهنگی این بار در برابر تام بردی از تیم تامپا بی ساده بود: پرتاب های او به سرعت بیرون می آمد.

اسنید پس از پیروزی 41-31 چیفز مقابل باکانیرز در یکشنبه شب گفت: “بنابراین سعی کردم نشان دهم که نمی آیم.” و این زمانی بود که او را زدم.

زیبایی، در این مورد، در جزئیات بود.

اگر طرفداران NFL در کوارتر دوم تکرارهای کوتاه شده بازی Sneed را دیدند، بهترین قسمت را از دست دادند. چند ثانیه قبل از فیلم فوری، اسنید به هالیوود می رود تا بتواند بر برادی مانور دهد.

و در آن زمان، اسنید از حالت سرد بازی به سرعتی خارج از لبه می‌رود، که منجر به ریکاوری کریس جونز و افزایش برتری خود از 21-10 به 28-10 در اواخر کوارتر دوم می‌شود.

اسنید درباره کار بازیگری گفت: «این کاری است که من انجام می‌دهم تا نگذارم او بداند که می‌آیم».

نحوه برخورد اسنید درست قبل از ضربه زدن به این صورت است: او هر دو دستش را روی کلاه خود گذاشت که انگار درست جا نمی شود. سپس برای یک ثانیه دستکش هایش را دوباره تنظیم کرد و دو قدم به عقب رفت، انگار که برای یک وظیفه پوشش آماده می شود.

همه اش برای نمایش بود.

در حالی که بردی می خواست برای گرفتن عکس صدا کند، اسنید در جهت مخالف ترکید. او چند قدم جلوتر رفت و خم شد تا قبل از اینکه روی تکل سمت راست بپیچد، برادی او را به خوبی نبیند.

جاستین رید در حین تماشای مجدد نمایش با تلفن همراه در رختکن KC، آنچه را که دید، به این شکل توضیح داد: «این خیلی راحت است. … این پول بود.»

“شما نمی توانید در مورد این که چقدر برای ما ارزشمند بوده است صحبت کنید، ساختن نمایش های انفجاری مانند آن. رید گفت: ما از آن تغذیه می‌کنیم – کل تیم این کار را انجام می‌دهد. «و شما فقط آن‌ها را روی هم جمع می‌کنید، و اتفاقات خوب رخ می‌دهند.»

این دومین هفته متوالی بود که اسنید این نوع بازی را انجام می داد، زیرا او همچنین در باخت هفته سوم چیفز در مقابل مت رایان از ایندیاناپولیس یک اخراج انجام داد و در مقابل مت رایان از ایندیاناپولیس دست به پا شد.

اسنید، در چهار بازی، KC را با سه ساک رهبری می کند. و از آنجایی که او در حال به دست آوردن شهرت به عنوان یک پاس عجله کننده گاه به گاه است، او همچنین باید بهترین راه ها را برای پنهان کردن مقاصد واقعی خود در زمانی که نقشش این است که به دنبال مدافع است، در نظر بگیرد.

“بچه های پشتی آن را به خوبی پنهان می کنند. من سعی می کنم منتظر بمانم.» اسنید گفت. من می دانم که تام بردی آن را خیلی سریع برمی دارد، بنابراین سعی کردم منتظر بمانم و آن را پنهان کنم.

این تنها بخشی از این است که چرا آن نمایش یکشنبه با هم جمع شد.

با هماهنگ کننده دفاعی Chiefs Steve Spagnuolo در مورد اسنید صحبت کنید، و او اغلب در مورد اخلاق کاری خود به وجد می آید. اسنید می خواهد برای بهتر شدن، و به همین دلیل، Spagnuolo از دیدن پیشرفت های جزئی هر هفته که منجر به تغییرات قابل توجهی در طول زمان می شود، لذت می برد.

افزودن مهارت‌های پاس عجله بخشی از آن است. اسنید می‌گوید که از خطوط دفاعی Chiefs در مورد چگونگی پیشرفت به دنبال مشاوره بوده است، و آنها بیشتر به او یاد داده‌اند که در هنگام مقابله با هر خط‌نمای تهاجمی که تلاش می‌کند به او دست پیدا کند، کار کند تا پایین بیاید.

توسعه هدایای فیزیکی نیز کمک کرده است. هنگامی که اسنید کد بلیتز-تماس را از مربیان چیفز دریافت کرد، توانست با سرعت خود به سرعت از مرزها عبور کند – چیزی که مربیان در لیگی که تقسیم ثانیه ها اغلب تفاوت را ایجاد می کند ارزش قائل هستند.

این یک شروع امیدوارکننده برای سال 2022 بوده است. قبل از یکشنبه، اسنید طبق معیارهای Pro Football Focus به عنوان چهارمین مدافع برتر چیفز رتبه بندی می شود، در حالی که دومین نمره بهترین “عجله پاس” را در هر کرنر برگشتی مقدماتی در NFL منتشر می کند.

و در حالی که رسیدن به این نقطه مستلزم توسعه و فریب است، اسنید معتقد است که به رسیدن به موفقیت نهایی خود نزدیک نیست.

اسنید گفت: “خیلی چیزهای بیشتری برای رفتن وجود دارد.” “این تازه آغاز هدف من است.”



منبع