چگونه یک تقسیم MAGA با کسب و کار بزرگ می تواند اقتصاد را بشکند

برخی از ساکنان K Street نیز دقیقاً صحبت های سخت مک کارتی و تیم رهبری او را در مورد اتاق مجلس نمی خرند.

در حالی که لابی تجاری پیشرو یک سازمان غیرحزبی است، اتحاد دیرینه حزب جمهوری‌خواه با کسب‌وکارهای بزرگ به آن موقعیت مطلوبی داد که تعداد کمی از گروه‌های ذینفع دیگر از آن برخوردار بودند. برخی به طعنه می گویند که تام دوناهو، مدیرعامل قدیمی اتاق، «صد و یکمین سناتور» بود.

بیش از یک دهه پیش، جمهوری خواهان نسبت به این پیام بدبین بودند – اما آنها با پیام رسان دوستانه بودند. اکنون، با در پیش بودن یک بحران محدودیت بدهی دیگر، جمهوری خواهان به طور فزاینده ای با هر دو خصومت می کنند.

دونوان استدلال کرد که در حالی که اتاق ممکن است در “جعبه مجازات سیاسی” باشد، قانونگذاران توسط صاحبان مشاغل در مناطق خود منتقل خواهند شد، که بسیاری از آنها در اتاق های بازرگانی محلی با پیوندهایی با سازمان ملی درگیر هستند.

بردلی، معاون اجرایی اتاق، در آن زمان برای مک کارتی کار می کرد. تا به امروز، او یک نسخه از قانون کنترل بودجه – قانونی که توقیف را مدون کرد و به بن بست سال 2011 پایان داد – روی دیوار خود دارد.

با توجه به اینکه GOP دوباره به دنبال کاهش شدید هزینه ها در ازای رای دادن به جلوگیری از نکول فاجعه بار بدهی در اواخر سال جاری است، اتاق باز هم قصد دارد نقشی کلیدی در حمایت از شرکت های آمریکایی ایفا کند. این به سیاست‌گذاران هشدار می‌دهد که به هر قیمتی از نزدیک شدن به یک پیش‌فرض اجتناب کنند، در حالی که در عین حال جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به خاطر گفت‌وگو با جمهوری‌خواهان درباره این موضوع مورد انتقاد قرار می‌دهد. و آنها همچنین آمادگی خود را برای استفاده از مکانیسم محدودیت بدهی برای کاهش هزینه‌هایی که جمهوری‌خواهان خواستار آن هستند، ابراز می‌کنند.

لیام دونوان، یک لابی‌گر جمهوری‌خواه، گفت: «این اکثریت جمهوری‌خواه دارای یک جریان پوپولیستی واقعی است که موضع عذاب‌خواهانه آنها را در مورد محدودیت بدهی نشان می‌دهد. “اما حتی از آنجایی که آنها کمتر از همیشه پذیرای جامعه شرکتی هستند، بخش اعظم کنفرانس عواقب شدید اقتصادی یک سناریوی پیش فرض را درک می کند.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در حالی که اخیراً بن بست های سقف بدهی وجود داشته است، نبرد آتی منعکس کننده وضعیت انفجاری سال 2011 است، زمانی که دموکرات ها کاخ سفید و سنا را کنترل می کردند در حالی که تعداد زیادی از جمهوری خواهان به تازگی کنترل مجلس را به حزب جمهوری خواه واگذار کرده بودند.

سال گذشته، سخنران کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا)، که قبلاً هرگز به عنوان دشمن تجارت بزرگ شناخته نمی شد، علناً خواستار برکناری مدیر عامل اتاق شد. معاون او، رهبر اکثریت استیو اسکالیس (R-LA)، ​​گفته است که او حتی با این گروه ملاقات نخواهد کرد.

در این فرآیند، آنها بازارهای مالی را به وحشت انداختند و آژانس رتبه‌بندی استاندارد اند پور را وادار کردند که اعتبار دولت فدرال ایالات متحده را کاهش دهد – نه نتیجه‌ای که اتاق و رهبران تجاری می‌خواستند. چنین نتیجه ای دوباره ممکن به نظر می رسد، در حالی که ماه ها تا رسیدن پرتگاه مالی واقعی باقی مانده است.

سناتور جان باراسو (R-WY)، جمهوری خواه رتبه سوم سنا، در پاسخ به همین سوال، پاسخ مشابهی داشت. او گفت: «احتمالاً نه. ما کاری را که به عنوان یک کنفرانس جمهوری خواه انجام خواهیم داد، صرف نظر از اینکه مجلس چه فکر می کند، انجام خواهیم داد.»

زمانی که واشنگتن در سال 2011 در آستانه فروپاشی به اصطلاح پرتگاه مالی بود، جمهوری خواهان سرکش کنگره با فشار یک متحد مهم مواجه بودند.

اتاق بازرگانی ایالات متحده، قدرتمندترین لابی تجاری کشور، پیامی روشن به قانونگذاران جمهوری خواه داشت که می خواستند محدودیت بدهی را به گروگان بگیرند تا مجبور به کاهش هزینه ها شوند: دست از آشفتگی بردارید.

گزارش کوین مک کارتی، مارجوری تیلور گرین را «هرگز ترک نخواهد کرد»

در حالی که بردلی اجازه داد که “به طور کلی، روابط بین مجلس و قانونگذاران جمهوری خواه متفاوت است”، او استدلال کرد که کسی وجود ندارد که “از باور حقایقی که شما در مورد تأثیر آن بر اقتصاد ارائه می کنید امتناع کند” زیرا آنها “از موضع شما خوششان نمی آید”. به موضوع دیگری پرداخت.»

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

در آن زمان، اتاق برای رسیدگی مسئولانه به سقف بدهی، مخاطبان صمیمی داشت. بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه که آرای سقف بدهی خود را ارزیابی می کردند، به تازگی در یک انتخابات موج قرمز انتخاب شده بودند که در آن گروه لابی تجاری حدود 75 میلیون دلار هزینه کرد که عمدتاً به نفع جمهوری خواهان بود.

او گفت: “من دوست دارم به آنها گوش کنم.” “من فکر می کنم آنها مدافع خوبی بوده اند.”

دلیل واقعی اینکه مک کارتی سانتوس را در کمیته علمی قرار داد

رهبران احزاب در مجلس بیش از هر زمان دیگری به نظرات و خواسته های جناح راست تندرو که از سازش متنفر هستند، پاسخ می دهند. با اکثریت ناچیز در آن مجلس، تنها تعداد کمی از قانونگذاران می‌توانستند هرگونه راه‌حل محدودیت بدهی را وتو کنند، درست همانطور که پیشنهاد مک کارتی برای ریاست مجلس را فلج کردند. و برخی از کسانی که آن شورش را رهبری کردند در مورد این موضوع به شدت احساس می کنند: نماینده اندی بیگز (R-AZ) به صراحت گفته است که دولت نمی تواند برداشتن سقف بدهی

نیل بردلی – معاون اجرایی اتاق و دستیار ارشد سابق مک کارتی – در مصاحبه با The Daily Beast تاکید کرد که آنها با رهبران و اعضای حزب جمهوری خواه اعتقاد مشترک دارند که اجتناب از نکول یک هدف متحد کننده است. او گفت: «پیش‌فرض هرگز نمی‌تواند یک گزینه باشد. “این شبیه به آنچه رهبر مک کانل و سخنران مک کارتی می گویند.”

برخی از جمهوری‌خواهان هرگز تصمیم مجلس مبنی بر حمایت از فهرست نامزدهای دموکرات در سال 2020 را نبخشیدند، در حالی که انحراف اجتماعی محافظه‌کارتر و پوپولیستی‌تر از نظر اقتصادی این حزب، لابی تجاری را به یک هدف مفید برای سیاستمدارانی تبدیل کرده است که به دنبال تقبیح «سرمایه بیدار» و جهانی‌سازی اقتصادی هستند.

داگ هی، دستیار ارشد سابق اریک کانتور، رهبر پیشین اکثریت جمهوری خواه، همچنین پیشنهاد کرد که قانونگذارانی که مایلند به طور کامل استدلال های اتاق را نادیده بگیرند، بخشی از هیچ راه حلی در مورد محدودیت بدهی نیستند.

اتکای فزاینده حزب جمهوری‌خواه به کمک‌های کمپین‌های مردمی با دلارهای کوچک، نفوذ گروه‌هایی مانند اتاق مجلس را نیز کاهش داده است، که تا مدت‌ها ضروری‌ترین بازیگر انتخاباتی این حزب بود.

آنها از جمهوری‌خواهان خواستند تا اختیارات وام‌گیری دولت فدرال را افزایش دهند – و با انجام این کار به آرامش اقتصاد ایالات متحده و جهان کمک کردند.

پس از چندین دهه از داشتن هر تصمیم گیرنده جمهوری خواه در شماره گیری سریع، «اتاق» – که به سادگی در واشنگتن شناخته می شود – اکنون روابط سابق خود با حزب را به هم ریخته می یابد.

با این حال، مجلس برای به دست آوردن همان جمهوری خواهانی که آنها را تقویت کرده بودند، تلاش کرد. سه ماه پس از اینکه رئیس سیاست‌گذاری کنگره از کنگره خواست تا سقف بدهی را «تا حد امکان سریع» افزایش دهد، جمهوری‌خواهان کنگره سرانجام با پرزیدنت اوباما به توافق رسیدند، که افزایش سقف بدهی را با مجموعه یک دهه کاهش هزینه‌ها به نام «اختصار» همراه کرد. ”

هاولی به دیلی بیست گفت: «مشاهده من این است که آنها در میان جمهوریخواهان بسیار کمتر از سال های گذشته نفوذ دارند. من خیلی وقت است که اینجا نبوده‌ام، اما نمی‌شنوم که تعداد زیادی از جمهوری‌خواهان در هر دو مجلس بگویند: «اوه، مجلس XYZ گفت.»

با این حال، آنچه شکاف بین حزب جمهوری خواه و مجلس را بسیار قوی می کند، این است که بیش از اختلافات مبتنی بر موضوع را شامل می شود.

بردلی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس با استراتژی جمهوری خواهان در استفاده از محدودیت بدهی برای کاهش هزینه ها موافق نیست، برادلی این مانور را تایید کرد و گفت که افزایش سقف بدهی گذشته شامل اقدامات “واقعا مهم” برای رسیدگی به کسری بودجه بوده است.

یکی از لابی‌ها گفت: «کوین مک‌کارتی به همان اندازه که وانمود می‌کند فردی است، در هسته‌اش یک جمهوری‌خواه تجارت‌پسند اهل کالیفرنیا است». اتاق کمی از آب خود را از دست داده است، اما هیچ راهی وجود ندارد که این افراد تماس تلفنی رئیس اتاق یا اعضای هیئت مدیره آن را رد کنند.

در جریان بن بست در سال 2011، دونوهو به مهمانانی که سقف بدهی را گروگان گرفته بودند، به شوخی گفت: «ما از شر شما خلاص خواهیم شد» – و باعث شد که Beltway تعجب کند که او واقعاً چقدر شوخی می کند. امروز، همین قانونگذاران ممکن است اصلاً زمان زیادی را صرف تعجب نکنند.

هنگامی که از سوی Daily Beast پرسیده شد که آیا مجلس بر روی محدودیت بدهی بر حزب جمهوری خواه تأثیر دارد یا خیر، نماینده کوین هرن (R-OK) – رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان مجلس بانفوذ – پاسخی صریح داشت: «نه».

اما در دوران دونالد ترامپ، جمهوری‌خواهان اختلافات آشکاری با مجلس در مورد سیاست مهاجرت و تجارت ایجاد کردند و بر سر سیاست‌های شرکت‌ها در مورد محیط زیست و مسائل اجتماعی جنگیدند. در مجموع، آنها به یک واگرایی ارزش‌ها در موضوعاتی تبدیل می‌شوند که اکثر رای‌دهندگان محافظه‌کار را تحریک می‌کنند.

روابط تیره بین جمهوری خواهان و مجلس این چشم انداز را ایجاد می کند که جمهوری خواهان کنگره ممکن است بسیار بیشتر از یک دهه قبل در برابر هرگونه تأثیر تعدیل کننده جامعه تجاری ملی مصونیت داشته باشد، جامعه ای که به دنبال اجتناب از یک رویداد ویرانگر اقتصاد است.

سناتور پوپولیست دست راستی جاش هاولی (R-MO)، که در گفتن این که او “سناتور مورد علاقه مجلس” نیست تردیدی نداشت، معتقد است که این گروه تجارت آمریکایی و طبقه کارگر را پشت سر گذاشته است.

با این حال، نظرسنجی از برخی قانونگذاران کلیدی جمهوری خواه نشان داد که تنها تعداد کمی مشتاق شنیدن پرونده متحد نزدیک سابق خود هستند.

البته، برخی از جمهوری خواهان نیز وجود دارند که هنوز اعتبار اتاق خود را مطرح می کنند. نماینده دان بیکن (R-NE)، یکی از رهبران جناح میانه‌روتر حزب جمهوری‌خواه، با افتخار خاطرنشان کرد که او بالاترین رتبه‌بندی این گروه در کنگره را در دو سال گذشته داشته است.

در محافل لابی واشنگتن، دل درد چندانی در مورد اینکه لحظه ضد مجلس حزب جمهوریخواه برای موضع آن در مورد محدودیت بدهی چه معنایی دارد وجود ندارد.

بردلی گفت: «موقعیتی وجود نداشت که در آن من هر روز با اتاق ایالات متحده در مورد چگونگی انجام سقف بدهی صحبت می‌کردم.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیکن به دیلی بیست گفت که مجلس همچنان تأثیرگذار است، اما او اضافه کرد که نمی‌دانست «آیا این بر همه تأثیر می‌گذارد یا خیر».

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

هرن گفت: “من می دانم که افراد تجاری باید تصمیمی را که باید بگیرند، بگیرند – من نماینده آنها نیستم، من نماینده مردم آمریکا، رای دهندگان، 800000 نفر هستم.” من می دانم که آنها از من چه می پرسند: چرا همه شما نمی توانید بنشینید و یک گفتگوی بزرگسالان در مورد اینکه چگونه هزینه های خود را در آمریکا کاهش می دهیم، داشته باشید؟

دموکرات ها در مورد بحث محدودیت بدهی موضع سختی می گیرند: مطلقاً خیر

او گفت: «وقتی زمان بحران فرا می‌رسد، می‌توانید شرط‌بندی کنید که خیابان اصلی این سستی را جبران کند.

هی گفت: «اتاق و دیگر گروه‌های تجاری به کنگره هشدار می‌دهند که از صخره پرش نکند، زیرا بال‌هایی وجود ندارد و انجام این کار می‌تواند اقتصاد را مختل کند. آیا اعضا صرفاً به این دلیل که منبع هشدارها را دوست ندارند، این موضوع را نادیده خواهند گرفت؟ فکر می‌کنم ممکن است، اما هر عضوی که این کار را انجام دهد دقیقاً در خط مقدم عقلانیت نیست.»

اتاق بازرگانی تلاش کرد تا حد وسطی بیابد. در نهایت باعث عصبانیت هر دو طرف شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.