چگونه تک تیراندازان روسی فریب ناوگانی از وانت های مزرعه ای قدیمی از بریتانیا را می خورند

این پروژه متکی به کمک های مالی همچنین به خودروهای کشاورزی بریتانیا جایزه می دهد زیرا می توان آنها را ارزان خریداری کرد.

Car4Ukraine به اندازه کافی پول جمع آوری کرده است تا 146 کامیون بازسازی شده را که قدرت شلیک سریع را به سربازان ارائه می دهند و 36 کامیون دیگر در راه است، جمع آوری کرده است.

ایوان اولکسی، تحلیلگر 25 ساله ورزش های الکترونیکی، اصالتا اهل خرسون اوکراین است. او که هنوز در صنعت بازی کار می کند، همچنین در تیم پشتیبان Car4Ukraine کار می کند، سازمانی که در ماه مارس راه اندازی شد و وانت های غیرنظامی را در خودروهای جنگی درجه نظامی تغییر می دهد.

او به Insider Car4Ukraine گفت که حدود 100 وسیله نقلیه از بریتانیا دریافت کرده است. اولکسی گفت که بیشتر کامیون ها قبل از تغییر شکل فقط برای کارهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گرفتند.

تک تیراندازهای روسی به اشتباه صندلی مسافر را نشانه می گیرند

تیراندازی سربازان اوکراینی از پشت یک ون که توسط Car4Ukraine ساخته شده است

Oleksii به Insider گفت: “آنها از یک مزرعه می آیند، یعنی ممکن است خراش هایی داشته باشند، ممکن است بوی بدی داشته باشند، اما این مهم نیست. این بدان معناست که آنها قبلاً هزینه کمتری خواهند داشت.”

تیم Car4Ukraine.Car4Ukraine

الکسی می‌گوید گاهی اوقات رانندگان آدمک‌هایی را در صندلی مسافر قرار می‌دهند تا این طعمه را بیشتر محکم کنند.

سربازان گمنام اوکراینی با خودروی Car4Ukraine

تیم 17 نفره در Car4Ukraine بخشی از تلاش غیرنظامی این کشور برای شکست نیروهای پوتین است که اغلب دارای زرادخانه موقت برای مبارزه با همسایه به شدت مسلح خود است.

تیم Car4Ukraine

این کامیون ها دست دوم از سراسر اروپا خریداری شده و توسط ارتش اوکراین برای مبارزه با روس ها در طول تهاجم مداوم پوتین استفاده می شود. اولکسی و تیمش تمام پولی را که برای خرید کامیون‌ها استفاده می‌کنند، جمع‌آوری می‌کنند.

طرح سرمایه گذاری جمعی Car4Ukraine بیش از 100 وسیله نقلیه از بریتانیا دریافت کرده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    به محض ورود به اوکراین، مکانیک های داوطلب استخدام شده توسط Car4Ukraine، بدنه خودروها را با صفحات فولادی تقویت می کنند تا از مسافران در برابر خمپاره و گلوله باران روسیه محافظت کنند. سپس پایه هایی را به پشت کامیون ها اضافه می کنند تا مسلسل ها، Javelins، NLAWs و سلاح های ضد تانک Stingers را در خود جای دهند.

    الکسی در گفتگو با اینسایدر طی یک تماس ویدیویی، مجموعه ای از پیام هایی را که از سربازی که در حال رانندگی یکی از وسایل نقلیه خود بود دریافت کرد، توضیح داد.

    چند روز پیش به تازگی تصاویری از یک موشک کروز ارسال شده توسط روسیه دریافت کردیم، اما با مسلسل از یکی از کامیون های ما خارج شد.

    در حالی که جنگ علیه تهاجم روسیه در دهمین ماه خود ادامه دارد، خودروهای Car4Ukraine به طور مداوم برای نبرد با نیروهای دشمن، انتقال غیرنظامیان و سربازان مجروح به مکان امن و حتی برای سرنگونی موشک های روسی مورد استفاده قرار می گیرند.

    الکسی به اینسایدر گفت: چیزهای کوچک یا آدم‌های کوچک آن‌هایی هستند که می‌توانند در برابر «ارتش احمق عظیم» روسیه تفاوت ایجاد کنند.

    تیراندازی سربازان اوکراینی از پشت یک ون که توسط Car4Ukraine ساخته شده است.ایوان اولکسی

    یک ماشین کشاورزی بریتانیایی قبل و بعد از آن در یک خودروی نظامی اوکراینی نصب شد

    Car4Ukraine کامیون های دیزلی 4 چرخ متحرک دست دوم با موتورهای 2.0 لیتری را از سراسر اروپا تامین می کند. مدل های مورد علاقه عبارتند از تویوتا هایلوکس/توندرا، میتسوبیشی L200، فورد رنجر، نیسان ناوارا/کینگ کابین، ایسوزو دی مکس، مازدا BT-50/مزدا B2500 و جیپ گلادیاتور. این کامیون ها معمولاً 5500 یورو یا تقریباً 5800 دلار قیمت دارند.

    الکسی به اینسایدر گفت که این تفاوت جزئی با سایر کامیون ها و وسایل نقلیه در خط مقدم، جان بسیاری از سربازان اوکراینی را نجات داده است. به گفته Oleksii تک تیراندازان روسی به اشتباه صندلی مسافر را نشانه گرفتند و فکر می کردند که به سمت رانندگان شلیک می کنند.

    اما کامیون‌های مزرعه‌دار بریتانیایی قوی، اغلب با بیش از 100000 مایل در ساعت، می‌توانند با کمتر از 2000 دلار خریداری شوند. یکی از اعضای تیم Car4Ukraine به تلگراف گفت که برخی از کشاورزان وقتی در مورد مقصد نهایی کامیون های خود می شنوند، کلیدها را به قیمت 1 پوند تحویل می دهند.

    چگونه کامیون ها برای جنگ تجهیز می شوند

    مدل‌های فرمان راست بریتانیا، تک‌تیراندازان روسی را گیج می‌کند و به نجات جان سربازان اوکراینی کمک کرده است.

    کامیون‌های بریتانیایی مدل‌ها و برندهای زیادی دارند، اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند: صندلی راننده در سمت راست.

    کامیون‌های مزرعه‌ای که تا به حال به احتمال زیاد کود و تجهیزات ساختمانی را در سراسر حومه بریتانیا حمل می‌کردند، در اوکراین به سلاح‌های جنگی ارزشمند تبدیل می‌شوند.

    کامیون های عرضه شده توسط کشاورزان بریتانیایی در اوکراین برای تامین تجهیزات نظامی بازسازی می شوند.

  • او گفت: “و با همه آن ایده های جمعی در مورد چگونگی بهبود هر جنبه از جنگ. ما پیروز خواهیم شد.”

    یک کامیون انگلیسی قبل و بعد از آن در یک خودروی نظامی اوکراینی نصب شد.Car4Ukraine

    • سربازان گمنام اوکراینی با خودروی Car4Ukraine.ایوان اولکسی