چوپان زن 21 ساله در چین با لقب «قصاب صحرای آرام» در Douyin منتشر شد.

بیشتر از NextShark: “ما با درد مردم اوکراین همدردی می کنیم”: استادان تاریخ چین نامه سرگشاده ضد جنگ می نویسند

بیشتر از NextShark: نویسنده استرالیایی طرفدار دموکراسی که از سال 2019 در چین زندانی است، می گوید که تحت “شکنجه” قرار گرفته است.

هویران حدس می‌زند که ویدیوهای او به دلیل تضاد بین ظاهر او و شغلش به عنوان چوپانی در فضای مجازی منتشر شده است.

هویران که برای طرفدارانش به عنوان «قصاب صحرای مهربان» شناخته می شود، یک حساب کاربری Douyin به نام «گوسفند گرگ خاکستری» دارد که در آن اجمالی از زندگی خود به عنوان یک چوپان را به اشتراک می گذارد. هویران با بیش از 7.2 میلیون طرفدار، مطالب مختلفی از جمله گله داری و شیردهی گوسفند، ماهیگیری و کباب کردن بره را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

هویران در سال 2018 به مزرعه نقل مکان کرد و با خانواده چوپان خود زندگی می کند. برنامه روزانه او شامل مراقبت از حدود 600 گوسفند و مراقبت از گله است. این زن 21 ساله در نوامبر سال گذشته پس از الهام گرفتن از زندگی منحصر به فرد خود به عنوان یک چوپان و مناظر اطراف، شروع به آپلود ویدیوها در Douyin کرد.

این زن که هویران نام دارد، در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ زندگی می کند به عنوان یک چوپانی برای کسب و کار پرورش گوسفند خانواده اش.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

این دختر 21 ساله گفت امیدوار است که بینندگانش او را به عنوان یک قصاب بی رحم نبینند، زیرا او در قلب خود را یک دختر بچه می داند.

او دویین حساب پس از اشتراک گذاری او شروع به جلب توجه کرد یک ویدیو در فوریه، جایی که او در عرض هشت دقیقه گوسفندی را ذبح کرده و پوستش را می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: OnlyFans از Amrapali Gan 36 ساله متولد بمبئی به عنوان مدیرعامل جدید خود نام می برد.

هویران به اخبار اقتصادی هنان گفت: «شاید تضاد فاحشی بین ظاهر لاغر من و فیلم قصابی وجود داشته باشد، زیرا این ویدیو بلافاصله به محبوبیت تبدیل شد.

تصویر ویژه از طریق دویین

در دیگری ویدئویکی از گوسفندان گله هویران به طرز ناشیانه ای پس از برخورد به حصار سقوط می کند. او این ویدئو را توضیح داد: “بیایید در این دنیا با مردان خداحافظی کنیم، حتی گوسفندان نر نیز غیرقابل اعتماد هستند و حتی اگر بیفتند از جای خود برنخواهند گشت.”

یک زن 21 ساله که به عنوان چوپان در شمال غربی چین مشغول به کار است، بیش از 7.2 میلیون طرفدار در Douyin پیدا کرده است، جایی که او فیلم هایی از زندگی روزمره خود را به اشتراک می گذارد.

بنی بلانکو با BTS و Snoop Dogg در تک آهنگ جدید Bad Decisions همکاری می کند.



منبع