چه کسی در “جشن پر زرق و برق زندگی خود” شرکت کرد

در مراسم ادای احترام به همسر اول ایوانا ترامپ در روز چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، دونالد ترامپ توسط ملانیا همسر و دخترش ایوانکا در کنار او قرار می گیرد که خانه تشییع جنازه Upper East Side را در مسیر رفتن به کلیسای مجاور برای مراسم یادبود ترک می کنند.

ایوانا ترامپ 73 ساله روز پنجشنبه در خانه شهری خود که یک بلوک با کلیسا فاصله داشت درگذشت. دفتر پزشکی قانونی شهر نیویورک مرگ او را تصادفی اعلام کرده است که علت آن را جراحات وارده بر تنه ناشی از سقوط بوده است.

طراح مد دنیس باسو

دنیس باسو

اعضای خانواده و خانواده بزرگ او در این آزمایش پر زرق و برق شرکت کردند.

  • مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ روز دوشنبه برگزار شد.

  • یکی از دوستانش به اینسایدر گفت که خانواده ایوانا ترامپ روز چهارشنبه در مراسم تشییع جنازه ای در کلیسای کاتولیک رومی در شهر نیویورک، در جشنی که با هزاران گل رز مورد علاقه او تزئین شده بود و زندگی “پر زرق و برق” او را منعکس می کرد، شرکت کردند.

    ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر در این مراسم حضور داشتند و ایوانکا در جریان مراسم مداحی کرد.

    در مراسم تشییع جنازه و در حالی که عزیزان کلیسا را ​​ترک کردند، حضور گسترده ای از عوامل سرویس مخفی که در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند و در نزدیکی خانواده رئیس جمهور سابق اقامت داشتند، وجود داشت.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    در ادامه عکس های حاضران در مراسم خاکسپاری را مشاهده می کنید.

    “من اساساً همسر اول ترامپ هستم، خوب؟ من بانوی اول هستم، خوب؟” ایوانا ترامپ در مصاحبه ای با صبح بخیر آمریکا شبکه ABC گفت.

    آقای باسو به گروه‌هایی که تیم طراحی‌اش با او ساخته‌اند به تایمز گفت: «ما نمی‌توانستیم شانه‌ها را بزرگ‌تر یا پرتر کنیم». “او همیشه می خواست کمرش را نشان دهد. زنگ می زد و می گفت: “من آن را دوست دارم. آیا می توانم آن را به رنگ بنفش داشته باشم؟” “من آن را دوست دارم. آیا می توانم آن را به رنگ سبز داشته باشم؟” یک سال، نزدیک ایام کریسمس، او تماس گرفت و گفت: “من در آسپن هستم. من یک لباس اسکی راسو بریده شده قرمز می خواهم.” من که اسکی باز خوبی نبودم، گفتم، “اما وقتی زمین بخوری، خیس می شود.”

    دونالد ترامپ جونیور پس از اینکه در 4 سالگی در یک رستوران عصبانی شد، “مجازات دنیای قدیم” مادرش را به یاد آورد.

    در سال 2017، ایوانا ترامپ در حین تبلیغ کتاب خاطرات خود با عنوان «بالا بردن ترامپ» ادعایی را مطرح کرد که در ابتدا با واکنش ملانیا ترامپ مواجه شد.

    خانواده بزرگ به تشییع جنازه پیوستند

    دونالد ترامپ و اعضای خانواده در مقابل یک کلیسا تجمع کردند.

    اریکا رامیرز/خودی

    همسران فرزندان ایوانا مانند جرد کوشنر نیز به این راهپیمایی پیوستند و ملانیا ترامپ به همراه بارون ترامپ در آن شرکت کردند.

    ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر برای مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ، چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، در نیویورک وارد شدند.AP Photo/ جولیا نیکینسون

    خانواده نزدیک ایوانا ترامپ همه با هم بودند

    دونالد ترامپ در کنار ایوانکا ترامپ مقابل یک کلیسا.

    “من با باسنم قرمز رفتم. او به من گفت اگر گریه کنم، من را برای بیشتر برمی گرداند. احتمالاً امروز پرواز نمی کند، اما شاید اینطور باشد، زیرا من برای بقیه آن شام یک پسر کوچک عالی بودم.” هی سخنان دونالد ترامپ جونیور را در طول مداحی خود به یاد آورد.

    تیفانی ترامپ

    تیفانی ترامپ

    آر. کوری هی، روزنامه‌نگار، گفت: «ایوانا می‌خواهد یک جشن بزرگ و پر زرق و برق برای زندگی‌اش برگزار کند. “امروز او دقیقاً همان جایی است که به آن تعلق دارد. در کانون توجه و در بهشت.”

    AP Photo/ جولیا نیکینسون

    همه اعضای خانواده دونالد و ایوانا ترامپ از جمله سه فرزندشان اریک، دونالد جونیور و ایوانکا در مراسم عروسی شرکت کردند. همه فرزندان او سخنانی را ایراد کردند، اما دونالد ترامپ سخنرانی نکرد.

    رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، در سمت چپ چپ، خانواده‌اش را پس از تشییع جنازه ایوانا ترامپ در کلیسای کاتولیک رومی سنت وینسنت فرر، چهارشنبه 20 ژوئیه 2022، در نیویورک، پشت تابوت هدایت می‌کند.AP Photo/ جولیا نیکینسون

    او به یاد آورد که ایوانا به او گفت: “تا زمانی که آن را دارید، آن را به رخ بکش.”

    اریکا رامیرز/خودی

    در مراسم ادای احترام به همسر اول ایوانا ترامپ در روز چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، دونالد ترامپ توسط ملانیا همسر و دخترش ایوانکا در کنار او قرار می گیرد که خانه تشییع جنازه Upper East Side را در مسیر رفتن به کلیسای مجاور برای مراسم یادبود ترک می کنند.اخبار اسپلش

    • دونالد و ملانیا ترامپ

      دونالد ترامپ ملانیا

      حضور شدید سرویس مخفی

      ایوانا ترامپ

      تیفانی ترامپ که دختر مارلا میپلز همسر دوم دونالد ترامپ است در مراسم تشییع جنازه شرکت کرد. دونالد ترامپ و ایوانا به دلیل رابطه رئیس جمهور سابق با میپلز از هم جدا شدند. میپلز شرکت نکرد.

      این اظهار نظر اردوگاه ملانیا را خشمگین کرد و گفت که این اظهارات “سر و صدایی توجه طلبانه و خودخواهانه” بود.

      چارلز کوشنر

      چارلز کوشنر

      چارلز کوشنرAP Photo/جان مینچیلو

      چارلز کوشنر، پدر جرد کوشنر، در میان حاضران بود. این غول سابق املاک و مستغلات در دسامبر 2020 توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ پس از محکومیت به جرایم مالیاتی مورد عفو قرار گرفت.

      خانواده او از جمله سه فرزند و همسر سابقش دونالد ترامپ در مراسم راهپیمایی کلیسای کاتولیک رومی سنت وینسنت فرر شرکت کردند.

      دونالد و ملانیا ترامپ جماعت را در حال خروج از کلیسا رهبری کردند، اما هیچ کدام در حین مراسم سخنرانی نکردند.

      دختر اول سابق، اگرچه اشک‌آور بود، با یادآوری زمانی که مادرش او را به خاطر پوشیدن دامن کوچکی که «به اندازه کافی کوچک نبود» سرزنش کرد، لبخندی به مراسم آورد.

      طراح دنیس باسو نیز در این مراسم حضور داشت. او و ایوانا ترامپ دوستان و همکاران دیرینه ای بودند. به گزارش نیویورک تایمز، ایوانا مشتری مکرر خزهای باسو بود – البته اغلب با تخفیف دوستان و خانواده.

      تیفانی ترامپ، سمت راست، با مایکل بولوس برای تشییع جنازه ایوانا ترامپ، چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، در نیویورک وارد می شود. زندگی ایوانا ترامپ در مراسم تشییع جنازه در کلیسای منهتن پس از مرگ او در هفته گذشته برگزار می شود. ایوانا ترامپ ۷۳ ساله در خانه اش در منهتن جان باخت. مقامات می گویند این مرگ یک تصادف بوده و علت آن جراحات وارده بر تنه او بوده است.AP Photo/جان مینچیلو

      طراح مد دنیس باسو برای مراسم خاکسپاری ایوانا ترامپ، چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، در نیویورک وارد می شود.AP Photo/ جولیا نیکینسون

      باسو با کنایه گفت: “او گفت: “داهلینگ. من نمی افتم.”

      ایوانکا و جرد کوشنر

      در اینجا عکس هایی از حاضران در جشن زندگی را مشاهده می کنید.