چه کسی جواهرات، تاج‌ها و سنجاق‌های ملکه الیزابت دوم را به ارث می‌برد – همه به ارزش میلیون‌ها

به تازگی به نام پرنسس ولز کاترین، در روز عروسی او در سال 2011 دیده شده است.مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

ملکه به تاج نگاه می کند

برخی از اقلام بخشی از جواهرات تاج در برج لندن باقی خواهند ماند.

  • انتظار می‌رود که دیگران به پادشاه چارلز، کامیلا، همسر ملکه و به تازگی پرنسس ولز کیت میدلتون منتقل شوند.

  • برخی از این اقلام بخشی از جواهرات تاج، مجموعه ای از اشیاء تشریفاتی سلطنتی در برج لندن باقی خواهند ماند. با این حال، انتظار می‌رود که مجموعه خصوصی ملکه – به ارزش میلیون‌ها دلار آمریکا و متشکل از میراث خانوادگی، هدایا و اقلام خریداری‌شده توسط خود پادشاه – از پادشاه چارلز به اعضای خانواده ویندزور منتقل شود.

    هنگامی که پادشاه چارلز سوم پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در روز پنجشنبه عنوان جدیدی را به ارث برد، احتمالاً مجموعه جواهرات، تاج و سنجاق وسیع او را نیز به دست آورد.

    بسیاری از جواهرات ملکه مری به نوه او، ملکه الیزابت دوم، که متعاقباً قطعات مختلفی را در طول 70 سال سلطنت خود به امانت داد، اهدا شد. در میان آنها، تاج کارتیه هالو حاوی 1000 الماس، توسط کیت میدلتون در مراسم عروسی خود پوشیده شد. به گزارش نیویورک پست، مگان مارکل در مراسم عروسی خود از باندو الماس استفاده کرد.

    ملکه تاج تاجگذاری خود را در «تاج گذاری» بررسی می کند.بی بی سی

    • ملکه الیزابت در روز پنج‌شنبه درگذشت، مجموعه عظیمی از جواهرات، تاج‌ها، و سنجاق‌های سینه را پشت سر گذاشت.

    • جواهرات تاج به نمایش گذاشته شده در داخل برج لندن.کتابخانه عکس تیم گراهام/گتی ایماژ

      به گفته Vanity Fair، مجموعه سلطنتی در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا در دهه 1800، زمانی که پادشاه سابق شروع به جمع آوری جواهرات به عنوان گسترش امپراتوری بریتانیا کرد، آغاز شد. به گزارش Vanity Fair، این مجموعه در دوران سلطنت ملکه مری، که در طول سفرهای جهانی خود و از طریق ارتباط با جواهرسازان و رهبران جهان، قطعات عجیب و غریب جمع آوری کرد، به رشد خود ادامه داد.

      کاترین، دوشس کمبریج، در روز عروسی خود در سال 2011.

      جاش رام، مفسر سلطنتی به نیویورک پست گفت: «احتمالاً او بخواهد اقلامی از مجموعه خصوصی خود را به عزیزانش منتقل کند. بخش عمده ای از مجموعه به چارلز – با کامیلا به عنوان همسر ملکه اش – و سپس کیت می رسد، بنابراین ممکن است چیز بزرگی برای آنها باقی نماند. [in the will]”

      با توجه به ارزش برخی از این اقلام، او گفت که ممکن است به نفع خانواده باشد که آنها را به عنوان بخشی از مجموعه سلطنتی رها کنند.

      جواهرات تاج به نمایش گذاشته شده در داخل برج لندن.

      رام به پست گفت که به احتمال زیاد ملکه این تاج‌ها را به همان اعضای خانواده‌ای که آن‌ها را قرض گرفته‌اند وصیت می‌کند، اما او خاطرنشان کرد که اگر این تاج‌ها در وصیت‌نامه او باقی بماند، دریافت‌کنندگان ملزم به پرداخت 40 درصد مالیات بر ارث بر آن‌ها خواهند بود.