چه اتفاقی می افتد زمانی که شما باردار هستید و هیچ متخصص زنان و زایمان وجود ندارد؟

کاکوویچ می‌گوید، اگر هیچ پزشک متخصص زنان و زایمان در این نزدیکی وجود نداشته باشد، زنان باردار باید برای مراقبت از مادر به پزشک مراقبت‌های اولیه یا یک ماما محلی مراجعه کنند. او می گوید که این می تواند برای بارداری های کم خطر خوب باشد. او خاطرنشان می کند: “مامایی بخشی از آموزش مراقبت های اولیه است – این پزشکان در مراقبت های مامایی آموزش دیده اند.” اگر مجبور به انجام آن باشند، می توانند آن را انجام دهند».

مجدداً، پزشک مراقبت های اولیه یا ماما (در صورت در دسترس بودن) می تواند در صورتی که حاملگی کم خطری هستید، مراقبت های لازم را ارائه دهد. ویلیامز می‌گوید: «من از صمیم قلب والدین و والدین جدید را تشویق می‌کنم که با مراقبت‌های غیرپزشکی بارداری مانند دولا، مربیان سلامت بارداری و هماهنگ‌کنندگان مراقبت ارتباط برقرار کنند. “در حالی که این متخصصان جایگزین مراقبت های سنتی مامایی نمی شوند، اما برای یک تجربه زایمان ایمن و تایید کننده ضروری هستند. این ارائه دهندگان می توانند به شما در یافتن گزینه های زایمان و زایمان در منطقه خود کمک کنند و در منابعی مانند حمل و نقل به و از قرار ملاقات به شما کمک کنند. “

یک گزارش اخیر از شرکت مشاوره مراقبت های بهداشتی Chartis نشان می دهد که 217 بیمارستان در ایالات متحده بخش های زایمان و زایمان خود را از سال 2011 تعطیل کرده اند.

اینجاست که همه چیز می تواند پیچیده شود. ویلیامز می گوید: “زمان های کم خطر می تواند با حمایت ماما انجام شود، اگر زمان برای برنامه ریزی وجود داشته باشد و چنین ارائه دهندگانی در جامعه در دسترس باشند.” در بیمارستان ها، زایمان های کم خطر می تواند در اورژانس انجام شود.

دکتر آماندا پی ویلیامز، متخصص زنان و زایمان و مدیر پزشکی زایمان، “ما شاهد برخی از بدترین پیامدهای زایمان از بیابان‌های زایمان هستیم – مناطقی که بیمارستان‌های زایمان و زایمان در آن‌ها وجود ندارد – و درک دلیل آن دشوار نیست.” سرویس پشتیبانی Mahmee، به Yahoo Life می گوید. “اگر در طول بارداری، تولد یا پس از زایمان مراقبت های معمولی دریافت نکنید، احتمال ابتلا به یک عارضه خطرناک بسیار بیشتر است. بیشتر نگرانی ها در بارداری و پس از زایمان قابل درمان هستند، اما نه بدون مراقبت مناسب.”

اما، او می گوید، این می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. در صورت بروز عوارض برای والدین یا نوزاد، اتاق‌های اورژانس اغلب فاقد تجهیزات تخصصی هستند [and] ویلیامز خاطرنشان می‌کند که زایمان‌ها می‌توانند در عرض چند دقیقه از کم خطر به بسیار پیچیده تبدیل شوند. برای بارداری‌های پرخطر، به‌ویژه آنهایی که زودرس هستند، با عوارض پزشکی یا نیاز به زایمان سزارین دارند، فقدان زایمان نزدیک و تسهیلات زایمان می تواند به نتایج فاجعه باری برای والدین و نوزاد منجر شود.”

سلامتی، فرزندپروری، تصویر بدن و موارد دیگر: با آن آشنا شوید سازمان بهداشت جهانی پشت هوو با خبرنامه یاهو لایف. اینجا ثبت نام کنید.



منبع

این سوال مهمی را مطرح می‌کند: اگر پزشکان و بیمارستان‌های مجهزی برای رسیدگی به نیازهای زنان باردار وجود نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتد؟

کاکوویچ می گوید، اما اگر فردی پرخطر در نظر گرفته شود، که شامل همه مادران 35 سال به بالا می شود، باید به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کند. این ممکن است به معنای سفر برای یک ساعت یا بیشتر برای جستجوی مراقبت مناسب باشد، چیزی که برای افرادی که منابع مالی عمده یا مراقبت از کودک ندارند، و همچنین توانایی بیرون رفتن از محل کار می‌تواند دشوار باشد.

چه گزینه های تحویل در دسترس هستند؟

پزشک در حال ناپدید شدن که به سونوگرافی جنین نگاه می کند.

چه گزینه هایی برای مادران باردار در دسترس است در حالی که وجود ندارد متخصص زنان در این نزدیکی است؟

ویلیامز خاطرنشان می‌کند که بیمارستان‌های دارای واحد زایمان و زایمان اغلب برای مادران باردار بیشتر از زایمان نوزادانشان انجام می‌دهند. او می گوید: «بیمارستان ها نیز آموزش و پشتیبانی لازم را ارائه می دهند. بیماران در کلاس‌های زایمان، کلاس‌های مراقبت از نوزاد، مشاوره در مورد علائم هشداردهنده افسردگی پس از زایمان و حمایت ارائه‌دهندگانی مانند مشاوران شیردهی که اطلاعات حیاتی و کمک‌های فنی را برای تغذیه نوزاد ارائه می‌کنند، از دست می‌دهند.

ویلیامز می‌گوید: همه این‌ها «تأثیر بزرگی بر زنان رنگین‌پوست دارند، که بیشتر از زنان سفیدپوست در مناطقی زندگی می‌کنند که خدمات بیمارستانی را از دست می‌دهند، و همین امر باعث تشدید اختلاف نژادی وحشتناک در نتایج سلامت مادر می‌شود».

اگر در منطقه ای زندگی می کنید چه باید کرد بدون زنان و زایمان و بدون واحد کار و زایمان

پزشکان می گویند که این امر سلامت زنان و نوزادان آنها را در معرض خطر قرار می دهد – و حتی می تواند کشنده باشد.