“چند کلاس درس دیگر باید به صحنه جرم تبدیل شود؟”

نظر: به من نگو ​​که خیلی زود است که با اسلحه صحبت کنیم

به گفته مقامات، یک تیرانداز به شدت مسلح صبح دوشنبه وارد یک مدرسه ابتدایی مسیحی در نشویل شد و شش نفر – سه کودک و سه کارمند – را به ضرب گلوله کشت و سپس به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

جمهوری خواهان عمدتاً سکوت کرده اند.

کندی وودال گزارشگر کنگره برای USA TODAY است. می توان با او در [email protected] یا در توییتر در @candynotcandace تماس گرفت.

ویپ اکثریت سنا، دیک دوربین به خبرنگاران گفت که مایل است لایحه‌ای را برای گسترش بررسی‌های پیشینه ارائه کند، اما گفت: “من یک واقع‌گرا هستم.”

یک نوار صحنه کلاهبرداری پلیس در ورودی مدرسه کووننت در نشویل، تن مشاهده می شود. دوشنبه، 27 مارس 2023. مقامات می گویند که چند کودک در تیراندازی در مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل کشته شدند. مظنون پس از درگیری با پلیس کشته شد.

او گفت: «تیراندازی های دسته جمعی با اجرایی شدن ممنوعیت در سال 1994 به میزان قابل توجهی کاهش یافت و پس از پایان مدت ممنوعیت افزایش یافت.

پرزیدنت جو بایدن از قانونگذاران می خواهد تا ممنوعیت تسلیحات تهاجمی را تصویب کنند – درخواستی که در کنگره تقسیم شده با صعود شدید روبرو می شود که در آن جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و دموکرات ها سنا را کنترل می کنند. حتی در یک اکثریت دموکرات در سال گذشته، اصلاح قوانین اسلحه در کشور پس از تیراندازی در مدرسه Uvalde برای قانونگذاران دشوار بود.

بیشتر: مانوئل اولیور، پدر قربانی پارکلند، در جریان جلسه دادگاه قانون اسلحه در خانه دستگیر شد

امروز در نشویل چه گذشت؟

سناتور Tammy Duckworth، D-Ill، گفت: “چند کلاس درس دیگر باید به صحنه جرم تبدیل شود تا ما اقدامات بیشتری برای پایان دادن به خشونت اسلحه انجام دهیم.”

به گفته آرشیو Gun Violence، تیراندازی در نشویل دوشنبه صد و بیست و نهمین تیراندازی جمعی در این کشور تا کنون در سال جاری بوده است.

سه نفر از کارکنان مدرسه میثاق نیز کشته شدند: مایک هیل، 61; کاترین کونسه، 60; و سینتیا پیک، 61.

هفته گذشته، فراست از پدر قربانی تیراندازی پارکلند که به دلیل ایجاد اختلال در جلسه استماع مجلس درباره قوانین اسلحه دستگیر شده بود، دفاع کرد.

اما آیا آنها؟

سه دانش آموز در تیراندازی در مدرسه نشویل کشته شدند: اولین دیکهاس، هالی اسکراگز و ویلیام کینی. به گفته پلیس، همه آنها 9 ساله بودند.

دموکرات ها به رئیس جمهور می پیوندند و خواستار اقدام هستند.

“کودکان ما لایق بهتری هستند”: واکنش جیل بایدن بانوی اول آمریکا به تیراندازی در مدرسه نشویل

آیا کنگره سلاح های تهاجمی را ممنوع خواهد کرد؟

یک نوار صحنه کلاهبرداری پلیس در ورودی مدرسه کووننت در نشویل، تن مشاهده می شود. دوشنبه، 27 مارس 2023. مقامات می گویند که چند کودک در تیراندازی در مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل کشته شدند.  مظنون پس از درگیری با پلیس کشته شد.

حکیم جفریس، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: “کنگره باید اقدام کند.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: تیراندازی در مدرسه نشویل بحث کنترل اسلحه را در کنگره تجدید کرد



منبع

به گفته پلیس مترو نشویل، تیراندازی در مدرسه کووننت اتفاق افتاد، جایی که ضارب از درب جانبی وارد ساختمان شد و حداقل دو تفنگ تهاجمی و یک تفنگ دستی به همراه داشت.

سناتور مارک وارنر، D-Va، گفت: “ما باید برای رسیدگی به بحران خشونت با اسلحه و حفظ امنیت فرزندانمان کاملاً اقدامات بیشتری انجام دهیم.”

بچه‌های مدرسه عهد، یک مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل، تن، دست در دست هم می‌گیرند و پس از تیراندازی در مدرسه‌شان، در روز دوشنبه، 27 مارس 2023، به محل اتحاد مجدد در کلیسای باپتیست وودمونت برده می‌شوند.

تعداد کمی از جمهوری خواهان به تیراندازی نشویل واکنش نشان داده اند. برخی، مانند سناتور تنسی مارشا بلکبرن، ابراز همدردی و دعا کرده اند.

ماکسول فراست، نماینده فلوریدا، روز دوشنبه در توییتر گفت: “محتمل ترین دلیلی که یک کودک در این کشور می میرد این است که به ضرب گلوله کشته شده اند. این یک شکست در سیاست است.”

بایدن در مورد خشونت با اسلحه گفت: «این جوامع ما را از هم می پاشد.

این مرگبارترین تیراندازی در مدرسه از زمان حمله در اووالد، تگزاس در ماه مه بود که منجر به کشته شدن 21 نفر از جمله 19 دانش آموز دبستانی و دو معلم شد.

واشنگتن- شش نفر از جمله سه کودک پس از تیراندازی در مدرسه در نشویل کشته شدند و جمهوری خواهان و دموکرات ها دوباره بر سر کنترل اسلحه با هم اختلاف دارند.

اقدامی در مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری خواهان بسیار بعید است و در سنا به رهبری دموکرات ها چشم انداز کم است.

نظر: چند دانش‌آموز و معلم دیگر باید بمیرند تا قانون‌گذاران برای توقف خشونت با اسلحه اقدام کنند؟

قربانیان نشویل چه کسانی هستند؟

به‌روزرسانی‌های تیراندازی Covenant School: 3 کودک و 3 بزرگسال در پی تیراندازی یک زن در نشویل کشته شدند. اسامی قربانیان منتشر شد

چه تعداد تیراندازی دسته جمعی در سال 2023 رخ داده است؟

بچه‌های مدرسه عهد، یک مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل، تن، دست در دست هم می‌گیرند و پس از تیراندازی در مدرسه‌شان، در روز دوشنبه، 27 مارس 2023، به محل اتحاد مجدد در کلیسای باپتیست وودمونت برده می‌شوند.

او در بیانیه‌ای گفت: «چاک و من از شنیدن خبر تیراندازی در مدرسه کووننت در نشویل ناراحت شدیم. او افزود که دفتر او آماده کمک به مقامات فدرال، ایالتی و محلی است و از اولین پاسخ دهندگان تشکر کرد و دعا کرد.

در همین حال، دموکرات ها برای اصلاحات تلاش می کنند.

سناتور کریس مورفی، دی-کانون، تلاش برای اصلاحات را رهبری کرده است و روز دوشنبه به درخواست برای قوانین سختگیرانه‌تر اسلحه ادامه داد و گفت که شواهدی وجود دارد که کارآمد است.