چند نفر از مشارکت کنندگان کمپین جورج سانتوس وجود ندارند: گزارش

کمیته مبارزات انتخاباتی سانتوس همچنین روز چهارشنبه به تنظیم‌کننده‌های فدرال گفت که یک خزانه‌دار جدید استخدام کرده است – اما مردی که نامش را ذکر کرد گفت که او این کار را نپذیرفته است.

واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که وزارت دادگستری به کمیسیون انتخابات فدرال گفته است که از هرگونه اقدام اجرایی مدنی در مورد نقض احتمالی کمپین سانتوس خودداری کند. پست اشاره کرد که این واضح ترین سیگنال تاکنون است که وزارت دادگستری تحقیقات جنایی خود را در مورد بودجه کمپین سانتوس آغاز کرده است.

اصلاحات این هفته برای تأمین مالی فرم‌های جدیدترین کمپین او نشان می‌دهد که 700000 دلار کمک مالی به آخرین کمپین او در لانگ آیلند که قانونگذار ادعا کرده بود وامی از او بوده، از سانتوس دریافت نکرده است. این امر یک رمز و راز مهم در مورد منبع وجوه باقی می گذارد.

به طور جداگانه، این اسناد به کمک 2800 دلاری دیگر در کمپین اشاره می کند که به یکی از دوستان سانتوس نسبت داده می شود که به مادر جونز کمک او را رد کرده است.

او ادعا کرد که شرکتی که به طور ناگهانی ادعا می‌شود میلیون‌ها ارزش دارد، حقوق او را به 750000 دلار رساند. ظاهراً این به او کمک کرد تا بودجه کمپین خود را تأمین کند – که اکنون با تغییرات در پرونده مالی کمپین در تناقض قرار گرفته است. روز چهارشنبه، سانتوس آشفته به خبرنگاران اصرار داشت که شخصاً در اصلاح گزارش های مالی کمپین شرکت نداشته است.

به گفته این مجله، این «کمک‌های مشکوک» بیش از 30000 دلار از 338000 دلاری که کمپین سانتوس از اهداکنندگان فردی در سال 2020 جمع‌آوری کرد، تشکیل می‌دهد.

مادر جونز روز جمعه گزارش داد که علیرغم جستجو در پایگاه های داده، هیچ فردی به نام ویکتوریا یا جاناتان ریگور در هیچ کجای ایالات متحده یافت نمی شود. علاوه بر این، این رسانه اضافه کرد که آدرس آنها – 45 خیابان نیومکزیکو، شهر جکسون، نیوجرسی – وجود ندارد.

گزارش های مالی کمپین 2020 سانتوس همچنین یک «استفن برگر» را در آدرسی در خیابان برانت در براولی، کالیفرنیا، با اهدای 2500 دلار فهرست می کند. اما سخنگوی دامدار و اهداکننده جمهوریخواه ویلیام برانت به مادر جونز گفت که او حداقل 20 سال است که در آدرس جاده برانت زندگی می کند و “نه او و نه همسرش هیچ کمکی به جورج سانتوس نکرده اند.” برانت نمی‌داند «استیون برگر» چه کسی می‌تواند باشد.

سانتوس برای اظهار نظر در دسترس نیست.

مربوط…



منبع

مادر جونز در بررسی سوابق دریافت که برای بیش از ده ها مشارکت کننده که مبالغ قابل توجهی پول به کمپین نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) اهدا کرده اند، اسناد مالی را نمی توان تایید کرد.

به عنوان مثال، اهداکنندگانی که به عنوان ویکتوریا و جاناتان رگور شناخته می‌شوند، ظاهراً هرکدام حداکثر مبلغ مجاز – 2800 دلار – را برای اولین پیشنهاد سانتوس برای یک کرسی مجلس در نیویورک در سال 2020، که او از دست داد، کمک کردند.

اسناد کمپین سانتوس مانند داستان های این قانونگذار در مورد زندگی خود، به نظر می رسد که تار و پود است. او درباره میراث، خانواده، تحصیلات و تجربه کاری خود دروغ گفته است. با این حال سانتوس درخواست های استعفای خود را نادیده گرفته و مدعی شده است که فقط رزومه خود را “زیبا” کرده است.

سانتوس گفته بود قبل از راه‌اندازی سازمان Devolder در سال 2021، سالانه 55000 دلار درآمد داشته است. با این حال، بودجه برای راه‌اندازی این شرکت مرموز – که وب‌سایتی نداشت و مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی آن منحل شد – مبهم است.