چند ساعت قبل از کشتار آیداهو، صحنه وحشتناک دیگری در بیرون پنجره برایان کوهبرگر رخ داد.

این تصادف در ساعت 11:40 شب 12 نوامبر – سه ساعت قبل از اینکه کوهبرگر خانه خود را به مقصد آیداهو ترک کند – گزارش شد و منجر به انتقال دو عابر پیاده با جراحات جدی به بیمارستان شد.

مظنون ساعاتی پس از تصادف به مسکو، آیداهو رفت و احتمالا چندین بار از کنار پلیس گذشت.

دادستان ها ادعا می کنند که او سپس مرتکب قتل های وحشتناک شد و یک غلاف چاقوی حاوی DNA را به جای گذاشت که در نهایت منجر به دستگیری او به اتهام قتل درجه یک شد.

دانشگاه ایالتی واشنگتن، جایی که کوهبرگر دانشجوی کارشناسی ارشد بود.

ترنر گاردنر، 26 ساله، به اینسایدر گفت که مردی از جاده پرت شد و زنی با صورت دراز کشیده بود و فریاد می زد.

این تصادف که در واشنگتن رخ داد، منجر به اعزام دو عابر پیاده به بیمارستان شد.

  • دانشگاه ایالتی واشنگتن، جایی که کوهبرگر دانشجوی کارشناسی ارشد بود.دیوید رایدر/گتی ایماژ

    • بر اساس گزارش های پلیس و مطبوعات، پلیس در نهایت یک عضو 19 ساله کاپا دلتا به نام کارمن ای. فرناندز را در پی یک تعقیب و گریز دستگیر کرد و او را به حمله با خودرو و DUI متهم کرد.

      پاسخ پلیس به برخورد و فرار مستقیم ترین راه را به خانه کوهبرگر مسدود کرد، یکی از تنها دو راه برای دسترسی به آپارتمان او. مسیری که در آن شب باز بود، باید چهار بار در خیابان‌های مسکونی بپیچید و قبل از اتصال به یک جاده اصلی، از چهار سرعت‌گیر عبور کنید. مسیر مسدود شده توسط پلیس یک پیچ و یک سرعت گیر داشت.

      آندریا مک کینزی، 25 ساله، شاهد دیگری به اینسایدر گفت: “من صدای جیغ و صدای بلندی شنیدم.” “ترسناک بود.”

      در شب قتل های آیداهو، پلیس به تصادف در مقابل خانه مظنون پاسخ داد.

    • به گفته دادستانی، کوهبرگر دوباره در ساعت 9 صبح آپارتمان خود را ترک کرد و قبل از بازگشت به خانه به محل قتل رفت.

      در حالی که مقامات هیچ دلیلی برای این باور نداشتند که چهار نفر در شهر همسایه توسط نیروی پلیس خود به قتل رسیده اند، مشخص نیست که آیا تصادف ارتباطی با قتل ها داشته یا اینکه تصادفی ساده بوده است.

      فیث گروسی، 19 ساله، که در اتاق دانشجویی با پنجره ای رو به صحنه برخورد و فرار و آپارتمان کوهبرگر ایستاده است، به اینسایدر گفت: «این باعث می شود فکر کنید که آیا اوضاع می توانست متفاوت باشد.

      بر اساس داده‌های تلفن همراه و ترافیک، پس از تصادف، در ساعات اولیه صبح یکشنبه، کوهبرگر با سدان هیوندای سفید خود 11 مایل به سمت مسکو راند.

      بر اساس داده‌های تلفن همراه و فیلم‌های دوربین ترافیک، احتمال وجود دارد که کوهبرگر قبل از ترک آپارتمانش در ساعت 2:42 بامداد روز 13 نوامبر شاهد تصادف بوده باشد. داده های تلفن همراه نشان می دهد که او در هنگام تصادف در خانه بوده و می تواند خیابان را از پنجره طبقه دوم بشنود و ببیند. همسایه ها و اسناد دادگاه نیز اشاره کردند که کوهبرگر بی خواب بود.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    با این حال، ساعاتی قبل از سفر او، پلیس دانشگاه ایالتی واشنگتن و معاونان کلانتر شهرستان ویتمن در مقابل خانه او حاضر شدند تا به یک صحنه جنایت خونین متفاوت پاسخ دهند.

    در ساعت 5:30 صبح، پینگ برج تلفن همراه او را در خانه اش نشان داد. شاهدان گفتند که پلیس همچنان در خیابان او در حال واکنش به حادثه تصادف است.

    در طول سفر خود به مسکو، آیداهو و بازگشت به خانه در پولمن، واشنگتن، پلیس و معاونان کلانتر ساعت‌ها را در مقابل مظنونین قتل در آیداهو گذراندند که خانه برایان کوهبرگر در پاسخ به یک ضربه و فرار “هولناک” بود.

    یک بار دیگر در ظهر – زمانی که پلیس مسکو تعقیب قاتل را آغاز کرد – پینگ تلفن کوهبرگر نشان می دهد که او احتمالاً از آپارتمانش بیرون رفته و یک بار دیگر از پلیس پولمن عبور کرده است.

    او درباره آمدن به صحنه درست قبل از نیمه شب 12 نوامبر گفت: “هولناک بود.”

    کوهبرگر، دانشجوی متهم به قتل کیلی گونکالو 21 ساله، مدیسون موگن 21 ساله، زنا کرنودل 20 ساله و ایتان چاپین 20 ساله، در آپارتمانی در محوطه دانشگاه در نزدیکی دانشگاه ایالتی واشنگتن زندگی می کرد. جایی که او جرم شناسی خواند.

    قبل از قتل های آیداهو، داده های به دست آمده از تلفن همراه کوهبرگر نشان داد که مظنون کمتر از 12 بار به خانه ای سفر کرده است که قتل در آن رخ داده است. و در شبی که قتل اتفاق افتاد، داده ها نشان می دهد که او یک بار دیگر به آنجا سفر کرده است.