چمدان هرشل واکر با گروهی کلیدی از رای دهندگان به او آسیب می رساند

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.)، سمت چپ، از رشته رسوایی های شخصی هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه، سود برده است.  (عکس: گتی ایماژ؛ آسوشیتدپرس)

او گفت: «راستش بگویم، وقتی وارد در می‌شوم، ممکن است با احساس درونی‌ام رفتار کنم.

از برخی جهات، بحث میزگرد مزایای تصدی را نشان داد. شرکت کنندگان در مورد آبرامز چیزهای منفی زیادی برای گفتن نداشتند، اما آنها فقط فکر می کردند که کمپ به اندازه کافی قابل اعتراض نیست که بتواند او را با فرد جدیدی مبادله کند.

اما کاندیداهای سیاسی، احزاب و گروه‌های مختلف همسو با آنها از گروه‌های متمرکز استفاده می‌کنند تا درک کنند که رای‌دهندگان چگونه فکر می‌کنند و چگونه الگوهای رفتاری سیاسی در میان جمعیت رو به کاهش رای‌دهندگان نوسانی که بسیاری از آنها تا آخرین لحظه بلاتکلیف مانده‌اند، ریشه می‌گیرند.

شرکت کننده در گروه تمرکز که گفت اگر واکر مجبور به رای دادن امروز باشد به واکر رای خواهد داد، یک لاتین تبار اهل منطقه آتلانتا بود که خود را نسبت به بایدن “بی طرف” توصیف کرد.

HuffPost تا زمانی که نام آنها یا سایر جزئیاتی که می تواند ناشناس بودن آنها را به خطر اندازد را فاش نکنیم، اجازه بحث در مورد نظرات شرکت کنندگان را دارد.

برای یک ناظر بیرونی که عادت به شنیدن از طرف‌های حزبی دارد، تفاوت در نحوه عملکرد نامزدهای مربوطه از همان حزب عجیب به نظر می‌رسد.

یک مرد سفیدپوست از شمال جورجیا در ابتدا گفت که تمایل دارد تاریخ واکر را به نام انتخاب جمهوری‌خواه نادیده بگیرد که با سیاست‌های اقتصادی بایدن مقابله کند، که رای‌دهندگان معتقد است که این سیاست‌ها مضر بوده است.

بحث های پانل ذاتاً به عنوان ابزاری برای سنجش افکار عمومی محدود است. در میان سایر ایرادات، حجم نمونه کوچک است. افرادی که شرکت می کنند – در ازای پرداخت غرامت متوسط ​​- ممکن است نماینده سایر رای دهندگان با ترجیحات مشابه نباشند. و ناظران اطلاعاتی را ارائه می دهند که می تواند بحث را به گونه ای هدایت کند که دقیقاً نحوه یادگیری رای دهندگان اطلاعات خود را دقیقاً تکرار نمی کند.

Super PAC بیش از 450000 دلار برای تبلیغات حمله به Walker و تقویت Warnock هزینه کرده است، اما در رقابت فرمانداری طرفی را انتخاب نکرده است.

یک مرد سفیدپوست از حومه آتلانتا گفت: “برای من، این به کمپ اعتبار زیادی داد.” پیش از آن، فکر می‌کردم او فقط یک جمهوری‌خواه تندرو و به نوعی دست نشانده ترامپ است.

او گفت که قصد دارد قبل از رای دادن به دو نامزد سنا بیشتر بخواند.

مرد گفت: “وارناک – چیزی که من با سیاست می گویم – ماشین را تصادف نکرده است.” “واکر، من از نحوه رای دادن او خوشم می آید، اما ممکن است “با ماشین تصادف کند.” خیلی زود، او ممکن است آن چیز را از یک صخره فرار کند.»

همانطور که نظرسنجی های عمومی نشان می دهد، به ندرت اتفاق می افتد که رای دهندگان در حدود یک ماه مانده به انتخابات تصمیم نگیرند. تنها 5 درصد از رای دهندگان احتمالی جورجیا در انتخابات سنا و تنها 3 درصد در انتخابات فرمانداری بلاتکلیف هستند. نظرسنجی فاکس 5 آتلانتا سه شنبه شب انجام شد.

او گفت: “کمپ فقط یک اسباب بازی جمهوری خواهان نیست.” او واقعاً آنچه را که برای کشورش مناسب است انجام می دهد.»

او شبیه رای دهندگانی بود که برای جایگزینی برای وارناک آماده است و از اینکه همسر سابق وارناک او را به خشونت خانگی متهم کرده بود ابراز ناامیدی می کرد.

فرماندارانی مانند کمپ همچنین از این مزیت برخوردار بوده اند که می توانند از بودجه بازیابی فدرال که بایدن امضا کرده است استفاده کنند بدون اینکه مقصر تورم باشند. به لطف مازاد بودجه ای که تا حدی توسط سرمایه های کلان فدرال ایجاد شده است، کمپ بودجه خود را به حالت تعلیق درآورده است مالیات بنزین ایالتی تا بعد از انتخابات و ارائه شده است چک های امدادی 350 دلاری به 3 میلیون گرجستان کم درآمد – همه بدون نیاز به کاهش قابل توجه هزینه در جاهای دیگر.

یک زن از آتلانتا گفت که “چیزی” در مورد “پاکسازی رای دهندگان” توسط کمپ از فهرست جورجیا شنیده است، اما او دقیقاً معنی آن را مشخص نکرده است. در غیر این صورت، او شنیده بود که او سعی دارد مالیات را پایین نگه دارد و به مشاغل کوچک کمک کند، که او دوست داشت.

یک زن سیاه پوست از آتلانتا گفت: “او فرماندار فعلی است، و من واقعاً در طول این مدت هیچ مشکلی با او نداشتم، بنابراین به نوعی مانند “اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید.” منطقه، که خود را بلاتکلیف توصیف کرده بود. اما در عین حال، استیسی آبرامز یک زن آفریقایی آمریکایی مانند من است. من به نوعی نسبت به او احساس تعهد می کنم، اما واقعاً با کمپ مشکلی ندارم.»

هیچ کس در گروه انتقاد زیادی علیه کمپ نداشت. چندین نفر، از جمله زن سیاه پوستی که در بالا ذکر شد، گفتند که از تمایل او برای ایستادن در برابر ترامپ در زمان ترامپ قدردانی کردند. سعی کرد دخالت کند در نتایج انتخابات 2020 پس از شکست گرجستان از بایدن. ترامپ که هنوز از کمپ عصبانی بود، در نهایت از یک حمایت کرد چالش اولیه ناموفق در ماه مه علیه او

این زن گفت که نسبت به بایدن «بی‌طرف» است زیرا از بخشش وام دانشجویی قدردانی می‌کند، اما با تورم دست و پنجه نرم می‌کند و از کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌های مالی خود نگران است. (بخشش وام های دانشجویی توسط بایدن و اقداماتی برای جرم زدایی از ماری جوانا، محبوب ترین سیاست های او در میان شرکت کنندگان بود که در محدوده سنی از جوان تر تا میانسال بودند.)

سایر شرکت کنندگان موافقت کردند.

سه نفر در گروه تمرکز یک نکته شک و تردید در مورد آبرامز ارائه کردند: آنها گفتند که او را با صنعت سرگرمی دوست داشتنی می‌دانند – یا همان طور که زن سیاه‌پوست از منطقه آتلانتا می‌گوید «تجاری‌تر» است.

او گفت: “من به هیچ یک از آنها اعتماد ندارم، اما مطمئناً به واکر اعتماد ندارم زیرا دروغ های بسیار زیادی هستند که به راحتی با او قابل شناسایی هستند.” می دانم که هر دوی آنها اتهامات خشونت خانگی داشتند. من با آن موافق نیستم. اما به همین دلیل است که می‌گویم در این مرحله این دو بدی کوچک‌تر است.»

برایان کمپ، فرماندار جورجیا (سمت چپ)، با استیسی آبرامز، نامزد دموکرات، مسابقه مجددی دارد.  کمپ در نظرسنجی ها پیشتاز است.  (عکس: برین اندرسون؛ آسوشیتدپرس)

در رقابت مجلس سنا، به نظر می‌رسید که وارناک از تصدی پست نیز بهره می‌برد، و بسیاری از ویژگی‌های مثبتی را که در دوران تصدی وی دیدند، توصیف می‌کرد.

با پرسیدن این سوال در مورد رقابت در سنا، هفت شرکت کننده وقتی تحت فشار قرار گرفتند گفتند که به وارناک رای خواهند داد و یک نفر واکر را انتخاب کرد.

صرف نظر از این، به نظر می‌رسید که زن حاضر در هیئت نسبت به واکر بیشتر از وارناک شک داشته باشد، با توجه به جنجال‌های فراوانی که بر سر ستاره سابق NFL و امتناع او از قبول مسئولیت هر یک از اتهامات علیه او وجود دارد.

گروه کانونی که پنجشنبه شب از طریق Zoom انجام شد، متشکل از پنج زن و سه مرد بود که همگی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان جورجیا در سال جاری رای داده بودند. این گروه شامل سه زن سیاه‌پوست، یک مرد لاتین تبار، دو مرد سفیدپوست بومی و سایر شرکت‌کنندگان از نژاد یا ملیت نامشخص بود.

بزرگترین غذای آماده؟ واکر با مجموعه ای از رسوایی های مربوط به رفتار شخصی خود، از جمله ادعای اخیر مبنی بر اینکه او برای سقط جنین دوست دختری که در سال 2009 باردار شده بود، علیرغم دیدگاه های سرسخت ضد سقط جنین، پول پرداخت کرده است. در میان این گروه خاص از رای‌دهندگان نوسانی که عمدتاً از عملکرد بایدن انتقاد می‌کردند و از کمپ حمایت می‌کردند، یک جمهوری‌خواه عمومی بدون چمدان واکر ممکن بود جذابیت بیشتری داشته باشد.

گرداننده برداشت های اشتباه در مورد صحت ادعاها علیه وارناک را تصحیح نکرد. همسر سابق وارناک او را متهم کرد که در مارس 2020 با ماشینش پایش را زیر پا گذاشته است، اما زمانی که پلیس به محل حادثه رسید، هیچ مدرکی دال بر کبودی روی پای او پیدا نکرد، و این امر باعث شد که حقیقت‌سنجی صحت این اتهام را مورد تردید قرار دهد.

کمپ قبل از انتخاب شدن به عنوان فرماندار در سال 2018، به مدت هشت سال به عنوان وزیر امور خارجه گرجستان خدمت کرد و بر اداره انتخابات نظارت داشت. در این مدت او پاکسازی کرد 1.4 میلیون نام از فهرست رای دهندگان ایالت با هدف اعلام شده پاکسازی افرادی که فوت کرده اند، نقل مکان کرده اند یا به شکل دیگری واجد شرایط رای دادن در ایالت نیستند. اما تنها در سال 2017، ایالت ثبت نام را لغو کرد بیش از 100000 مردم صرفاً برای رای ندادن مکرر، منجر به اتهامات که کمپ به دنبال سلب حق رای رای دهندگان سیاهپوست و سایر حوزه هایی بود که از نظر سیاسی کمتر با او دوست بودند.

زن آتلانتا که به یاد می آورد چیزی در مورد پاکسازی رای دهندگان کمپ شنیده بود، احساسات او را تکرار کرد.

در جورجیا، نظرسنجی عمومی نشان داد که سناتور رافائل وارنوک (D-Ga.) با برتری اندک اما ثابت نسبت به هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه، پیشی گرفته است.

برایان کمپ، فرماندار جورجیا (سمت چپ)، با استیسی آبرامز، نامزد دموکرات، مسابقه مجددی دارد. کمپ در نظرسنجی ها پیشتاز است. (عکس: برین اندرسون؛ آسوشیتدپرس)

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.)، سمت چپ، از رشته رسوایی های شخصی هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه، سود برده است. (عکس: گتی ایماژ؛ آسوشیتدپرس)

این مرد گفت: «او از دستور کار دموکرات ها و بایدن پیروی کرده است. “اما او کار خوبی را انجام داده است، و من برخی از بیانیه های مطبوعاتی را در مورد بازدید او و وقت گذاشتن برای بررسی نیازهای خاص در صنایع خاص دیده ام.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

اگرچه اکثر شرکت‌کنندگان هم در انتخابات مجلس سنا و هم در انتخابات فرمانداری بلاتکلیف ماندند، ناظم، Meaghan Leister از Longwell Partners، در نهایت آنها را تحت فشار قرار داد تا بگویند اگر باید همان موقع تصمیم بگیرند، چگونه رأی خواهند داد.

با پرسیدن این سوال در مورد رقابت فرمانداری، هر هشت شرکت کننده گفتند که به کمپ رای می دهند تا آبرامز.

اما پس از شرکت HuffPost در یک گروه متمرکز متشکل از هشت رای‌دهنده نوسان گرجستانی که به دونالد ترامپ برای ریاست‌جمهوری در سال 2016 و جو بایدن در سال 2020 رای دادند، واضح‌تر شد که چرا برخی از رای‌دهندگانی که به سختی طبقه‌بندی می‌شوند و هویت‌های حزبی قوی ندارند، کمپ را انتخاب می‌کنند. جمهوری خواه و وارناک، دموکرات.

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.)، سمت چپ، از رشته رسوایی های شخصی هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه، سود برده است. (عکس: گتی ایماژ؛ آسوشیتدپرس)

برایان کمپ، فرماندار جورجیا (سمت چپ)، با استیسی آبرامز، نامزد دموکرات، مسابقه مجددی دارد. کمپ در نظرسنجی ها پیشتاز است. (عکس: برین اندرسون؛ آسوشیتدپرس)

در همان زمان، فرماندار جورجیا، برایان کمپ (راست)، استیسی آبرامز نامزد فرمانداری دموکرات را با اختلافی حتی بیشتر رهبری کرد.

مرد در پاسخ به این سوال که چرا به واکر رای می دهد، پاسخ داد: «این اولین گزینه ای است که می توانم به آن فکر کنم. اما در تمام واقعیت، من زمینه یا اطلاعات کافی برای دادن پاسخ محکم به شما ندارم.»

مرد سفیدپوست اهل حومه آتلانتا گفت: «اگر به هدف اعتقاد داشته باشد، خیلی از خطوط حزب عبور می کند. “این یک ویژگی بسیار مثبت در یک سیاستمدار است.”

کسانی که تا این حد نزدیک به انتخابات بلاتکلیف می مانند، اغلب سیاست را از نزدیک دنبال نمی کنند.

Longwell Partners، یک شرکت مشاوره به رهبری سارا لانگول، محافظه‌کار ضد ترامپ، گروه رای‌دهندگان را به نمایندگی از PAC پاسخگویی جمهوری‌خواه تشکیل داد. سوپر PAC، که لانگ‌ول یکی از بنیانگذاران آن بود، منابع محافظه‌کاران و جمهوری‌خواهان ضد ترامپ را برای شکست نامزدهای جمهوری‌خواه که به ترامپ وفادار مانده‌اند و همچنان نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 را انکار می‌کنند، به کار می‌گیرد.

اما در پایان بحث، مرد چندان مطمئن نبود. او واکر را یک «کارت وحشی» نامید و نگران بود که تاریخچه شخصی کثیف واکر – و عدم توضیح صحیح آن – ممکن است در توانایی او برای حکومت کردن اختلال ایجاد کند.

مرد سفیدپوست اهل شمال جورجیا چندان در مورد تعهد وارناک به دو حزبی بودن مطمئن نبود، اما او را به خاطر ویژگی های دیگرش تحسین کرد.