چشم به آسمان در حالی که بالون چینی بر فراز اقیانوس اطلس سقوط کرد

مهندس نرم افزار و تعقیب کننده طوفان، برایان برانچ، عکس هایی از بالون در ارتفاعات غرب کارولینای شمالی، تنها چند ساعت قبل از ساقط شدن، ثبت کرد.

روز شنبه هنگامی که یک بالن جاسوسی چینی از فراز ساحل شرقی ایالات متحده عبور کرد – جایی که مقامات محلی به غیرنظامیان نسبت به شلیک گلوله با تفنگ هشدار دادند – قبل از ساقط شدن آن هنگام عبور از اقیانوس اطلس، چشم ها به آسمان بسته شد.

بعد از ظهر شنبه در سواحل کارولینا سرنگون شد و عملیاتی برای بازیابی آوارها آغاز شد. دولت بایدن قبلاً در شلیک به بالون به دلیل خطراتی که در اثر ریزش آوار برای مردم روی زمین وجود داشت، تردید داشت.

اینها شامل یک ویدئوی تایید نشده از Billings بود که ظاهراً یک “انفجار مهیب” را در غروب جمعه در شهر نشان می داد، دو روز پس از عبور بالون. این ویدئو توسط فاکس نیوز انتخاب و پخش شد، جایی که فرماندار مونتانا، گرگ جیانفورته، در مصاحبه با تاکر کارلسون گفت که او “وضعیت را زیر نظر دارد.”

در کنگره، جمهوری خواهان تصمیم اولیه خود را مبنی بر سرنگونی آن در مناطق روستایی مونتانا به عنوان نشانه ای از ضعف دولت بایدن اتخاذ کردند.

گزارش هایی از مشاهدات در سراسر کارولینای جنوبی از جمله گرین ویل و اسپارتانبورگ و حومه شارلوت در کارولینای شمالی گزارش شده است.

شیفتگی بالونی که ملت را در نوردید، ویدیوهای جعلی را نیز منتشر کرد که ظاهراً نشان می‌داد در حال سرنگونی آن است.

برانچ گفت: “من به نوعی تعجب کردم که آنها آن را بر فراز مونتانا شلیک نکردند.”

اما در شهرستان یورک، کارولینای جنوبی، نه چندان دور از مرز کارولینای شمالی، اداره کلانتری این شهرستان توصیه کرد که از هر کسی که قصد بیرون آوردن بالون را دارد خودداری کند.

چین گفت که این یک کشتی تحقیقاتی آب و هوا بوده که از مسیر منفجر شده است، ادعایی که مقامات آمریکایی آن را رد کردند و گفتند که این کشتی بر فراز مناطقی از مونتانا که در آن موشک‌های هسته‌ای سیلو شده است، رد شد.

ویدیوی دیگری که ظاهراً نشان می‌دهد که بالون در روز جمعه در کارولینای شمالی سقوط کرده است – تقریباً در همان زمانی که مردم آن را در بالای میسوری مشاهده کردند.

قبل از اینکه مقامات محلی گمانه زنی ها مبنی بر سرنگونی یک بالون چینی را خنثی کنند، میلیون ها بار مشاهده شد. شهر بیلینگز بیانیه‌ای صادر کرد که در آن اعلام کرد: «هیچ انفجاری در اطراف، یا در سراسر #مونتانا رخ نداده است.»

دفتر کلانتری روز شنبه در توییتی نوشت: «سعی نکنید به آن شلیک کنید!! گلوله های تفنگ شما به آن نمی رسد. عهده دار شدن. آنچه بالا می رود پایین می آید، از جمله گلوله های شما.»

«به سمت شرق رفت تا جایی که خورشید جلوی من را گرفت. هیچ چیز در اطراف آن، هیچ چیز مانع آن و هیچ قرمزی در کارولینای شمالی که به آن تیراندازی کند، وجود ندارد. “من اجازه دادم فقط از کنارش بگذرد. اگر می چرخید، اگر گردباد بود، تعقیبش می کردم.»



منبع

تا صبح روز شنبه در پولکویل، کارولینای شمالی، برانچ – تعقیب کننده طوفان – گفت که توانسته بود بالون را حدود یک ساعت و 15 دقیقه قبل از اینکه در مسیر خورشید حرکت کند تماشا کند.

او می‌توانست محموله‌ای را ببیند که از بالون گرد و سفید آویزان شده بود، که مقامات گفته‌اند اندازه آن به اندازه سه اتوبوس مدرسه بود.

این بالون قابل مانور در اوایل این هفته وارد حریم هوایی ایالات متحده بر فراز آلاسکا شد و مقامات دولتی تا روز پنجشنبه آن را تایید نکردند، یک روز پس از توقف موقت پروازهای تجاری در فرودگاه بیلینگز، مونتانا و افرادی که روی زمین بودند، بالون را دیدند که ظاهراً در بالای آن سرگردان بود. شهر.