چرا Kid Rock به قوطی Bud Light شلیک می کند؟


قوطی های دیلن مولوینی، کید راک و گلوله های باد لایت

قوطی های دیلن مولوینی، کید راک و گلوله های باد لایت. (تصویر عکس: Yahoo News؛ عکس ها: Dylan Mulvaney از طریق اینستاگرام، Kid Rock از طریق Twitter)

چرا Kid Rock به قوطی Bud Light شلیک می کند؟

اگر این هفته زمانی را در اینترنت سپری کرده‌اید، احتمالاً ویدیوی ویروسی Kid Rock – در نزدیکی یک دریاچه و پوشیدن کلاه خاکستری “MAGA” روی عقب – را دیده‌اید که روی میزی که بالای آن مجموعه‌ای از Bud Light تیراندازی می‌کند. قوطی با تفنگ تهاجمی.

“اجازه دهید من به همه شما چیزی بگویم و تا حد امکان واضح و مختصر باشم.” او در این کلیپ کوتاه می گویدکه از سه شنبه شب که در توییتر منتشر شد، نزدیک به 50 میلیون بار دیده شده است. سپس روی قوطی‌های آبجو شلیک می‌کند و می‌افزاید: «F*** Bud Light. و f*** Anheuser-Busch.”

بنابراین، ممکن است از خود بپرسید، چرا کید راک با تفنگ تهاجمی به قوطی‌های Bud Light شلیک می‌کند و به آبجو و شرکت مادرش فحش می‌دهد؟

خب، همانطور که پیداست، پاسخ نسبتاً ساده است و ربطی به ذائقه اجراکننده راک کانتری در آبجوی داخلی ندارد.

چه چیزی باعث تحریک Kid Rock شد؟

کید راک در اعتراضی علیه ترنس ها، یک تفنگ تهاجمی به قوطی های Bud Light شلیک می کند.  (کید راک از طریق توییتر)

کید راک در اعتراضی علیه ترنس ها، یک تفنگ تهاجمی به قوطی های Bud Light شلیک می کند. (کید راک از طریق توییتر)

روز شنبه، دیلان مولوانی، بازیگر، فعال و اینفلوئنسر تراجنسیتی، ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن Bud Light را به عنوان بخشی از همکاری حمایت شده با این برند تبلیغ می‌کرد.

در این ویدئو، مولوینی با لباس هالی گولایتلی، شخصیت آدری هپبورن در “صبحانه در تیفانی” ظاهر می شود و یک قوطی Bud Light را با صورتش روی آن نشان می دهد. او گفت که شرکت آن را برای او فرستاد تا به او کمک کند تا یک سال “دختر بودن” را جشن بگیرد – نقطه عطفی که او اخیراً در انتقال خود به آن دست یافته است.

چهره های راستگرای رسانه ای، از جمله برخی در فاکس نیوز، به سرعت خواستار تحریم Bud Light و Anheuser-Busch، شرکت مستقر در سنت لوئیس که بیش از 100 برند آبجو از جمله Budweiser، Busch، Michelob Ultra و Stella Artois تولید می کند، شدند.

چه کسی دیگری Bud Light را تحریم می کند؟

تراویس تریت در سال 2005.

تراویس تریت در سال 2005 در کازینو سیلور استار در چاکتاو، خانم اجرا می کند. (کایل کارتر/ رویترز)

روز چهارشنبه، تراویس تریت، ستاره موسیقی کانتری تحریم اعلام کرد از تمام محصولات Anheuser-Busch.

“من تمام محصولات Anheuser-Busch را از سوار مهمان نوازی تور خود حذف خواهم کرد. من هنرمندان زیادی را می شناسم که همین کار را می کنند.» تریت در توییتر نوشت. «سایر هنرمندانی که محصولات Anheuser-Busch را از مهمان‌نواز خود حذف می‌کنند، ممکن است به دلیل ترس از تمسخر و لغو شدن، این را در ملاء عام نگویند. من چنین ترسی ندارم.»

او ادامه داد: “در افشای کامل، من در یک تور تحت حمایت Budweiser در دهه 90 بودم.” “آن زمانی بود که Anheuser-Busch متعلق به آمریکا بود. یک شرکت بزرگ آمریکایی که بعداً به اروپایی ها فروخت و برای مصرف کننده آمریکایی غیرقابل تشخیص شد. چنین شرم آور است.»

تریت همچنین عکسی از یک کمپین تبلیغاتی جک دانیلز منتشر کرد که در آن شرکت کنندگانی از سری واقعیت “Ru Paul’s Drag Race” حضور داشتند.

“همه مصرف کنندگان @JackDaniels_US باید توجه داشته باشند.” تریت توییت کرد.

چرا Mulvaney اینقدر محبوب است؟

دیلان مولوینی در مراسم جوایز کوئرتیز 2023 در لس آنجلس در 28 فوریه شرکت می کند.

دیلن مولوینی در مراسم جوایز کوئرتس 2023 در لس آنجلس در 28 فوریه شرکت می کند.

Mulvaney یکی از فعال‌های ترنس در اینترنت است که بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و نزدیک به 11 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد.

مجموعه محبوب TikTok او “365 Days of Girlhood” – که در آن او به دقت تجربه خود را از انتقال به تصویر می کشد – حمایت های مالی را از سایر برندهای مطرح از جمله نایک جلب کرده است.

Anheuser-Busch به نوبه خود از همکاری خود با Mulvaney دفاع کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «Anheuser-Busch با صدها تأثیرگذار در برندهای ما به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی معتبر با مخاطبان در جمعیت‌های مختلف کار می‌کند.» هر از گاهی قوطی های یادبود منحصر به فردی را برای طرفداران و تأثیرگذاران برند مانند دیلان مولوینی تولید می کنیم. این قوطی یادبود هدیه ای برای جشن گرفتن یک نقطه عطف شخصی بود و برای عموم مردم فروخته نمی شود.





منبع