چرا رقابت‌های قانون‌گذاری ایالتی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، می‌تواند بسیار پیامد باشد

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

با این حال، دموکرات‌ها دریافته‌اند که ایجاد انگیزه در رأی‌دهندگان در موضوعی به‌عنوان باطنی مانند نظریه قانون‌گذار ایالتی مستقل، کار آسانی نیست.

گلن، که در سال 2019 به قدرت رسید، خود را به عنوان یک حضور دو حزبی در لنسینگ معرفی کرد و در مورد آموزش، اقتصاد و جرم صحبت کرد.

بهمن پول به این مسابقات سرازیر شده است. کمیته رهبری ایالتی جمهوری خواه، بازوی مبارزات انتخاباتی حزب برای رقابت های قانونگذاری ایالتی، مرتباً رکوردهای جدیدی در جمع آوری کمک های مالی ایجاد کرده است و در این دوره 71 میلیون دلار جمع آوری کرده است. همتای دموکرات این گروه با جمع آوری 45 میلیون دلار، رکوردهای جمع آوری کمک های مالی را نیز شکسته است. گروه‌های بیرونی نیز هزینه‌های زیادی کرده‌اند: پروژه ایالات، یک ابر PAC دموکرات، متعهد شده است که نزدیک به 60 میلیون دلار در پنج ایالت سرمایه‌گذاری کند.

مک دونالد ریوت با یکی از کارگران اتحادیه به نام استیو ملاقات کرد که از ذکر نام خانوادگی خود خودداری کرد، زیرا او در محله ای متراکم حومه شهر می گشت. آنها درباره شغل و پیشینه او در سیاست آموزشی صحبت کردند و از تفرقه افکنی سیاست مدرن ابراز تاسف کردند. او متعهد شد که به او رای دهد.

او گفت: “هیچ کس برای 20 سال آینده اهمیتی نمی دهد یا به یاد نمی آورد که ورونیکا کلینفلت کیست.” “من در مورد آن صحبت می کنم. اما چیزی که آنها به یاد خواهند آورد اتفاقی است که در این مدت رخ داده است. اگر دموکراسی کوچک D به طور چشمگیری تغییر کند، آنها هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. بنابراین، اگر من شکست بخورم، و به همین دلیل، ما در قوه مقننه حمایتی نداریم، این چیزی است که تا آخر عمر با خود خواهم داشت.»

جمهوری خواهان در ایالت هایی که در مجموع 307 رای الکترال دارند کنترل کامل بر مجالس قانونگذاری دارند – 37 بیشتر از آنچه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری لازم است. آنها اکثریت را در چندین ایالت میدان نبرد دارند، به این معنی که اگر دیوان عالی نظریه حقوقی را تأیید کند، اگر فقط چند ایالت فهرست انتخاب کنندگان جایگزین تعیین کنند، انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می تواند لغو شود.

این مناظره تا حد زیادی مودبانه بود، اگرچه در مورد موضوع انتخابات 2020 بحث برانگیز شد. وقتی ناظم از گلن پرسید که آیا معتقد است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیروز شده است یا خیر، او منحرف شد و تمام دو دقیقه خود را صرف بحث درباره “نگرانی” در مورد مسابقه کرد.

دیوان عالی می تواند به زودی انتخابات فدرال را به این فهرست اضافه کند.

پیشنهاد او برای رای دهندگان، به نوبه خود، بر پولی متمرکز است که شهرستان مکمب، که بخش بزرگی از منطقه را تشکیل می دهد، از زمان انتخاب شدنش در چهار سال پیش، از بودجه ایالتی دریافت کرده است.

در حالی که جمهوری‌خواهان بر اقتصاد تمرکز می‌کنند، دموکرات‌ها امیدوارند که واکنش منفی به تصمیم دادگاه عالی در لغو رو علیه وید بتواند به حزب آنها در رقابت‌های قانون‌گذاری ایالتی نیز کمک کند.

شرکت کنندگان در یک انجمن نامزد کریستن مک دونالد ریوت، یک دموکرات، و آنت گلن، یک جمهوری خواه، در میدلند، میش، در 3 اکتبر 2022. (امیلی الکونین/نیویورک تایمز)

او گفت: «هر بار که در ماشین خود بنزین می‌زنید و به قیمت بنزین نگاه می‌کنید، می‌توانم به شما تضمین بدهم که جو بایدن رئیس‌جمهور است.»

مبارزه برای مجلس سنای میشیگان و همچنین درگیری‌ها برای کنترل چندین مجلس دیگر در ایالت‌های میدان نبرد، در زمانی که قوای مقننه ایالتی قدرتمندتر می‌شوند، اهمیت زیادی پیدا کرده است. در شرایطی که کنگره اغلب به بن بست رسیده و محافظه کاران بر دیوان عالی تسلط دارند، دولت های ایالتی به طور فزاینده ای مسیر قوانین رای گیری، دسترسی به سقط جنین، سیاست اسلحه، بهداشت عمومی، آموزش و سایر مسائلی را که بر زندگی آمریکایی ها حاکم است، هدایت می کنند.

ورونیکا کلینفلت، کاندیدای دموکرات برای مجلس سنای ایالتی در حومه دیترویت، در حالی که تلاش می کند کرسی را به دست آورد که حزبش آن را برای پس گرفتن مجلس حیاتی می داند، درها را می زد. او با اشاره به بن بست پر از شکاف و شکاف به یکی از رای دهندگان گفت: «از دیدن بریدگی در جوامع پیری مانند جامعه ما خسته شده ام. ما نیاز به سرمایه گذاری مجدد در اینجا داریم.

کامیلری در حالی که در خیابان راه می رفت گفت: «این همیشه اتفاق می افتد. همیشه.”

امواج تلویزیونی، به ندرت جایی که نامزدهای قانونگذاری ایالتی به جنگ می روند، غرق در تبلیغات در این رقابت ها شده است. به گفته AdImpact، یک شرکت ردیابی رسانه ای، بیش از 100 میلیون دلار از ماه جولای در سراسر کشور هزینه شده است، که نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش 20 میلیون دلاری داشته است.

فشار ملی رویارویی برای مجلس سنای میشیگان بر برخی از نامزدها سنگینی کرده است، بسیاری از آنها انتظار نداشتند که کانون توجه پوشش خبری ملی یا وزن مسئله دموکراسی، کمپین پاییزی آنها را مشخص کند.

کریستن مک‌دونالد ریوت، یک دموکرات که در رقابت‌های بسیار رقابتی در رقابت‌های سنا شرکت می‌کند، در شهری که در محل اتصال انگشت شست شکل دستکش معروف میشیگان قرار دارد، در مورد مسائلی که باعث رقابتش می‌شود، واضح بود.

مایک حرفش را قطع کرد. او گفت: “خب، پس شما رای من را می گیرید.” “به حد کافی ساده است.”

با این حال، چیزی که تا حد زیادی ناگفته ماند، این بود که چگونه این نژاد محلی مبهم پیامدهای مهمی برای آینده دموکراسی ایالات متحده دارد.

مک دونالد در حومه دیترویت گفت که همین نگرانی ها را شنیده است.

دانیل اسکادرون، سناتور سابق ایالتی دموکرات از نیویورک و بنیانگذار پروژه ایالات، گفت: «رای دهندگان به یک دموکراسی کارآمد بسیار اهمیت می دهند. اما، او گفت، قانونگذار ایالتی مستقل “هنوز به نظر می رسد که تهدید در افق است، حتی اگر متوجه ما باشد.”

“شما در مورد حق انتخاب یک زن کجا هستید؟” مردی به نام مایک از دارین کامیلری، نماینده ایالتی دموکرات که برای مجلس سنای ایالت در حومه جنوب شرقی دیترویت نامزد می شود، در حالی که قانونگذار روی خمیده بود، پرسید.

شانس دموکرات ها برای رساندن مجموع جمهوری خواهان به زیر 270 محدود است: آنها باید سنای میشیگان یا سنای آریزونا و سپس یک مجلس را در پنسیلوانیا و نیوهمپشایر در سال 2024 تغییر دهند و علاوه بر دفاع از اتاق هایی که در حال حاضر حزب در اختیار دارد، باشند.

مک‌دونالد گفت: «وقتی چیزی برای گفتن دارند، هرگز «جو بایدن» یا «دونالد ترامپ» نیست، بلکه «هی، می‌دانی، در واقع جاده من، کمی پر از دست‌انداز است، چه کاری می‌توانی انجام دهی؟» وی افزود: “گاهی اوقات ممکن است به کوچکی “آیا آنها می توانند یک سطل زباله از پیمانکار زباله ما بگیرند؟” باشد.

EASTPOINTE، Mich. – گفتگو با چاله ها شروع شد.

مسابقه در منطقه Saginaw توجه شدید در سراسر ایالت و ملی را به خود جلب کرده است. روز چهارشنبه، به سختی یک صندلی در یک فروم نامزدها با حضور مک دونالد ریوت و رقیب جمهوری خواه او، آنت گلن، نماینده فعلی ایالت، و به میزبانی اتحادیه زنان رای دهنده، خالی بود.

انتظار می رود که قضات تصمیم بگیرند که آیا اختیارات تقریباً نامحدودی را در مورد چنین انتخاباتی به مجالس قانونگذاری ایالتی اعطا کنند یا خیر – استدلالی حقوقی که به عنوان نظریه مستقل قانونگذار ایالتی شناخته می شود. اگر دادگاه این کار را انجام دهد، بسیاری از دموکرات‌ها معتقدند، مجالس ایالتی می‌توانند با امتناع از تأیید نتایج و ارسال فهرست انتخاب‌کنندگان خود، راهی برای رد رأی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

او گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که نه تنها فرزندان من، بلکه فرزندان، نوه‌ها و نوه‌های شما از فرصت‌های یکسانی در سراسر منطقه برخوردار باشند. من همچنین می‌خواهم مطمئن شوم که آنها می‌توانند هر روز با خیال راحت به مدرسه بروند.»

او به داوطلبان و کارکنان روز چهارشنبه در مقر حزب دموکرات کانتی ساگیناو در حالی که آنها برای یک بعدازظهر با ضربه زدن به درها آماده می شدند، گفت: «مردم بسیار کمی با شما در مورد وضعیت دموکراسی صحبت می کنند. “چیزی که آنها قرار است در مورد آن با شما صحبت کنند این است که واقعاً اینجا هیچ شغلی با دستمزد بالا وجود ندارد. و وجود ندارد. هفتاد و پنج درصد مشاغل این منطقه با دستمزد پایین است. و این یک مسئله بزرگ در شهرستان ساگیناو است. ما کارگران اتحادیه زیادی داریم.»

بر اساس تحلیل نیویورک تایمز، در حالی که ممکن است این یک سناریوی روز رستاخیز به نظر برسد، 44 درصد از جمهوری‌خواهان در مجالس قانون‌گذاری در ایالت‌های نوسانی از قدرت دفتر خود برای بی‌اعتبار کردن یا تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 استفاده کردند. کاندیداهای همفکر جمهوری‌خواه در برگه‌های رای به زودی می‌توانند به آنها بپیوندند.

مایکل دی. مک دونالد، سناتور ایالتی جمهوری خواه که در مقابل کلینفلت شرکت می کند، گفت: «اگر این تصمیم دادگاه عالی بر اساس نظر حقوقی آنها باشد، من به تخصص حقوقی آنها موکول خواهم شد. من مطمئناً به نظر دادگاه احترام می گذارم. من فکر می کنم مهم است که این کار را انجام دهیم.»

اندرو رومئو، مدیر ارتباطات کمیته رهبری ایالتی جمهوری خواه، گفت: «اقتصاد همچنان موضوعی است که رای دهندگان در زندگی روزمره خود بیش از همه نگران آن هستند و موضوعی است که در ماه نوامبر در نبرد برای مجلس ایالتی تصمیم خواهد گرفت. نظرسنجی داخلی این گروه نشان می دهد که تورم و هزینه زندگی در هر ایالت مورد بررسی اولویت شماره 1 است.

کلاینفلت پس از طی یک خیابان کامل به کاپوت ماشینش تکیه داد و یک چکمه چرمی را به گلگیر تکیه داد.

مسائلی که هر انتخابات را تعریف می کند، برحسب ناحیه بسیار متفاوت است. برخی از آنها، مانند جاده ها، بودجه مدرسه و آب، بیش از حد محلی هستند – موضوعاتی که به ندرت در مسابقات کنگره یا سراسری شرکت می کنند.

شرکت کنندگان در یک انجمن نامزد کریستن مک دونالد ریوت، یک دموکرات، و آنت گلن، یک جمهوری خواه، در میدلند، میش، در 3 اکتبر 2022. (امیلی الکونین/نیویورک تایمز)
دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان نیمی از ایالت‌ها را در نظر گرفته‌اند که در آن قوه مقننه ایالتی – یا حداقل یک مجلس واحد – در نوامبر ممکن است تغییر کند. دموکرات ها امیدوارند یکی از اتاق های میشیگان و سنای آریزونا را پس بگیرند و سنای مینه سوتا را تغییر دهند. جمهوریخواهان قصد دارند دوباره مجلس نمایندگان مینه سوتا را به دست آورند و کنترل یک مجلس یا هر دو را در مجالس مین، کلرادو و نوادا در دست بگیرند. آنها همچنین اورگان و واشنگتن را هدف قرار می دهند.

در عوض، جمهوری خواهان بر موضوعات اقتصادی مانند تورم تمرکز می کنند.

در نوبت مک‌دونالد ریوت برای پاسخگویی، او نزد گلن بازگشت و خواستار پاسخ شد. گلن مکث کرد، لبخند زد و دوباره از سوال طفره رفت، هرچند کمی ماهرانه تر.

برای برخی از جمهوری خواهان، موضوع تئوری قانونگذار ایالتی مستقل از مسیر مبارزات انتخاباتی دور است و از نگرانی آنها دور است.

کامیلیری پاسخ داد: «خب، من طرفدار انتخاب هستم، و با افتخار…»