“چرا باید همیشه با نیروی مرگبار شلیک کنید؟”

DeArbea Walker از Insider در سال گذشته گزارش داد که بسیاری از شهرها از زمان مرگ فلوید لایحه های اصلاحات پلیسی را تصویب کرده اند، اما طی دو سال گذشته برخی از آنها به مدل های اولیه بودجه پلیس خود بازگشته اند.

پرزیدنت جو بایدن در صبحانه روز مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن دی سی در 16 ژانویه 2023 سخنرانی می کند.AP Photo/Manuel Balce Ceneta

  • بایدن گفت که پلیس باید در مورد اینکه چرا نباید همیشه با نیروی مرگبار تیراندازی کند، دوباره آموزش ببیند.

  • بایدن بعداً فرمان اجرایی اصلاحات پلیس در سطح فدرال را امضا کرد. او این دستور را در روز دوشنبه به عنوان “تنها کاری که می توانستم انجام دهم” توصیف کرد.

    بایدن پس از مرگ جورج فلوید برای اصلاح پلیس تلاش کرد.

پرزیدنت جو بایدن در صبحانه روز مارتین لوتر کینگ جونیور شبکه ملی اقدام در واشنگتن دی سی در 16 ژانویه 2023 سخنرانی می کند.

او گفت که افسران حتی زمانی که نیاز به استفاده از سلاح های خود دارند، نیازی به استفاده از نیروی مرگبار ندارند.

  • بایدن روز دوشنبه در یک گروه حقوق مدنی در واشنگتن دی سی سخنرانی کرد و در آنجا از جمهوری خواهان به دلیل عدم تصویب لایحه اصلاحات پلیس دموکرات انتقاد کرد.

    این لایحه که پس از شکست مذاکرات در سال 2021 توسط جمهوری خواهان سنا رای نیاورد، برای اصلاح آموزش و سیاست های پلیس، منع استفاده از خفه کردن و “مسئول نگه داشتن مجریان قانون برای رفتار نادرست در دادگاه” طراحی شده است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    بایدن، که در زمان مرگ فلوید در سمت خود نبود، از واکنش تند مجریان قانون به معترضان پس از مرگ فلوید انتقاد کرده است.

    همچنین شامل اقداماتی برای رسیدگی به مشخصات نژادی توسط پلیس می شود.

    بایدن در یک رویداد شبکه ملی اقدام به مناسبت روز مارتین لوتر کینگ جونیور سخنرانی می کرد.

    بایدن گفت: “ما باید پلیس ها را دوباره آموزش دهیم که چرا نباید همیشه با نیروی مرگبار تیراندازی کنید. واقعیت این است که اگر نیاز به استفاده از سلاح خود دارید، لازم نیست این کار را انجام دهید.”

    بایدن همچنین در مورد قانون جورج فلوید عدالت در پلیس، لایحه اصلاحات پلیس دموکراتیک که پس از مرگ جورج فلوید، مرد سیاهپوستی پیش‌نویس شده بود، صحبت کرد. .

    مرگ فلوید باعث اعتراضات بزرگی در مورد خشونت پلیس شد.

    او بعداً محکومیت قانونی افسر پلیسی را که فلوید را کشت، ستایش کرد و گفت که برای ایجاد تغییر واقعی، زمانی که افسران مجری قانون سوگندهای خود را زیر پا می گذارند، باید پاسخگو باشیم و ما باید بین اکثریت قریب به اتفاق مردان و مردان اعتماد پایدار ایجاد کنیم. زنانی که این نشان را با افتخار به سر می‌برند و جوامعی که سوگند یاد کرده‌اند به آنها خدمت کنند و از آنها محافظت کنند.»

    رئیس جمهور جو بایدن گفت که پلیس در ایالات متحده باید برای استفاده کمتر از نیروی مرگبار در سخنرانی در مورد عدالت نژادی آموزش ببیند.