چرا بایدن به جنگ فدرال علیه شاهدانه پایان نمی دهد؟

و هنوز.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بایدن در بیشتر دوران کاری خود در سنا، یک شاهین جنگ علیه مواد مخدر بود. او یکی از شروران کتاب عالی رادلی بالکو در سال 2014 است ظهور پلیس جنگجو. شاید در دلش می‌خواهد علف‌کش‌های فدرال در زندان بپوسند. با این حال، اگر چنین است، چرا زمانی که برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شد، قول داد که حشیش را لغو کند، زندانیان فدرال را عفو کند، و سوابق مخالفان سابق را پاک کند؟

و هنوز.

در ماه آوریل او در حال «بازبینی» قدرت هایی بود که هیچ کس در داشتن آنها شک ندارد. (به طور جدی، اگر کسی نظریه حقوقی جدیدی دارد که بر اساس آن رئیس جمهور نمی تواند ماری جوانا را با اقدامات اجرایی لغو کند و هر زندانی فدرال را که برای عفو انتخاب می کند عفو کند، دوست دارم آن را بشنوم.) در سه ماه گذشته چه اتفاقی افتاده است؟

آیا بایدن به تازگی فراموش کرده است؟ بعید. همین هفته گذشته، سه تن از برجسته‌ترین سناتورهای گروه دموکرات (برنی سندرز، الیزابت وارن، و کوری بوکر نامزدهای ریاست‌جمهوری 2020) نامه‌ای به بایدن ارسال کردند که در آن از دولت خواسته شد «از اختیارات موجود خود برای (1) برنامه‌ریزی حشیش و حذف آن استفاده کند. (2) عفو همه افراد محکوم به جرایم غیرخشونت آمیز مرتبط با حشیش را صادر کند.»

هنگامی که از جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در آن زمان، در یک نشست خبری در 20 آوریل در مورد این سوال پرسیده شد، بهترین چیزی که او می‌توانست بگوید این بود که بایدن “به بررسی اختیارات بخشش خود ادامه می‌داد.” اوه، و آیا او اشاره کرد که DEA لیست تولیدکنندگان مجاز شاهدانه را برای اهداف تحقیقاتی گسترش داده است؟ آن قسمت را فراموش نکنید!

اما تغییر سیاست علف های هرز دولت خواهد بود حتی بیشتر مردمی است و حتی نیازی به مشورت با نماینده مجلس لعنتی نیست. این یک کار بیهوده است. یک هدف کاملا باز

حذف برنامه حشیش از جدول I – طبقه بندی DEA برای مواد مخدر با بالاترین خطر سوء مصرف و بدون مزایای پزشکی – و عفو هر زندانی فدرال که مدت زمان خود را برای جرایم غیرخشونت آمیز علف های هرز می گذراند، هر سه کادر را بررسی می کند. شگفت انگیز است که بایدن این کار را انجام نداده است.

نه تنها سوابق جنایی هیچ کس پاک نشده است، برای مثال، دانیل موسیگ آغاز شده پنج سال حبس در زندان فدرال برای جرایم غیر خشونت آمیز ماری جوانا. بایدن قول داد که همه کسانی را که در موقعیتش قرار دارند آزاد خواهد کرد، اما همسر، والدین و همه افرادی که او را دوست دارند تا پنج سال نمی توانند او را ببینند. از نظر اخلاقی، این ظالمانه است. از نظر سیاسی، به طرز چشمگیری احمقانه است.

جو بایدن و دموکرات ها در مشکل عمیقی قرار دارند. میزان محبوبیت رئیس جمهور در فاضلاب است و همه نشانه ها همچنان نشان می دهد که حزب او در پاییز امسال پودر خواهد شد.

جانشینان سوسیالیست دموکرات برنی سندرز بیشتر بیدار هستند تا مترقی

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Getty

و هنوز.

در یک تبلیغ تبلیغاتی که هفت روز قبل از انتخابات 2020 در یوتیوب منتشر شد، بایدن گفت: “به عنوان رئیس جمهور، برای اصلاح سیستم عدالت کیفری، بهبود پلیس جامعه، جرم زدایی از ماری جوانا، و به طور خودکار تمام محکومیت های قبلی ماریجوانا را از بین خواهم برد.”

فرهنگ-جنگ گوشت قرمز همه چیزی است که جمهوری‌خواهان به طبقه کارگر خدمت می‌کنند

کارهای محبوب بسیاری وجود دارد که بایدن و رهبری دموکرات تا این مرحله در دوره ریاست جمهوری با اندکی اراده سیاسی بیشتر قادر به انجام آن باشند. آنها کاملاً می‌توانستند نماینده مجلس سنا را نادیده بگیرند، برای مثال، وقتی آن کارمند – که نظرات غیر الزام آور صادر می‌کند و به سادگی می‌توان در هر زمانی اخراج شد – به آنها گفت که نمی‌توانند از روند آشتی برای افزایش حداقل دستمزد فدرال به 15 دلار استفاده کنند. یک ساعت یک سال و نیم پیش حدود 62 درصد از آمریکایی ها از آن حمایت می کنند. علاوه بر این، بسیاری از آمریکایی‌های کم‌درآمد می‌دانند که افزایش حقوق را مدیون اقدام دمکراتیک هستند که ممکن است به حزب کمک کند تا از آخرالزمان انتخاباتی دور بماند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

می دانید، مردم، درست مثل قولی است که بایدن – به صراحت، بیش از یک بار، و با کلمات بسیار- انجام خواهد داد زمانی که نامزد ریاست جمهوری بود. این نیز دقیقاً مانند چیزی است که اکثریت قاطع آمریکایی ها از او می خواهند.

جهنم، حتی موردی برای آن از دیدگاه جمهوری خواهان طرفدار تجارت وجود دارد. کسب و کارهای قانونی علف های هرز در نهایت مجاز به پذیرش پرداخت های کارت اعتباری خواهند بود.

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Getty

و هنوز.

دیدن پاسخی برای این سوال سخت است دیگر از “او می دانست که این سیاست خوبی خواهد بود.” این سیاست حتی بهتر است که او در حال حاضر این کار را انجام دهد.

وعده ها، وعده ها

این نظرسنجی نشان داد که جمهوری‌خواهان کمی بیشتر موافق آن بودند (50 درصد) تا مخالف آن (49 درصد). نظرسنجی‌های دیگر در چند سال اخیر، تعداد «برای» جمهوری‌خواهان را حتی بیشتر از این نشان داده‌اند. نظرسنجی پیو در نوامبر 2019 نشان داد که 55 درصد از رای دهندگان متمایل به جمهوری خواهان طرفدار قانونی شدن هستند.

جای تعجب نیست. بایدن در ابتدای ریاست جمهوری خود از حمایت عمومی برخوردار بود، زمانی که در واقع کارهایی را برای مردم انجام می داد (مانند محرک های اقتصادی و اعتبارات مالیاتی کودکان). همه اینها حالا یک خاطره دور است. رئیس جمهور و سخنگویانش به سختی حتی صحبت در مورد طرح‌های قانونی جاه‌طلبانه‌ای که آن‌ها با سر و صدای زیادی در سال 2021 ارائه کردند. و گاز و غذا گران‌تر می‌شوند.

بر اساس نظرسنجی گالوپ در پاییز گذشته، 68 درصد از آمریکایی ها گفتند که می خواهند بروند فراتر قول بایدن آنها خواهان قانونی شدن کامل استفاده تفریحی ماری جوانا توسط بزرگسالان هستند. انواع گام‌های دراماتیک بزرگ در این مسیر که بایدن وعده داده بود جلب توجه و بسیج پایه‌ها خواهد بود (۸۳ درصد از دموکرات‌ها حمایت می‌کند) – اما بهتر از همه، حتی یک مسئله قوی برای بسیج نخواهد بود. محافظه کار رای دهندگان

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

نادیده گرفتن یک هدف باز

در این شرایط، شما فکر می‌کنید که دولت برای هر اقدامی که احتمالاً می‌تواند انجام دهد جهش می‌کند که در حوزه همپوشانی نمودار ون از (الف) وعده‌هایی است که بایدن در طول مبارزات انتخاباتی 2020 داده بود که (ب) می‌تواند انجام شود. با اقدام اجرایی (نیازی به حضور سناتورهای دموکرات اغلب سرکش جو مانچین یا کیرستن سینما نیست)، و مهمتر از همه (ج)، بسیار محبوب هستند.

او برای خودش جای تکان دادن زیادی آنجا باقی نگذاشت. و در حالی که آن دو عنصر اول می‌توانند مؤلفه‌های قانونی داشته باشند که بهانه‌های استاندارد برای آنها اعمال می‌شود – مانچین! سینما! جمهوری خواهان! نماینده پارلمان!- هیچکس شک ندارد که بایدن تنها دو مورد آخر را انجام دهد. هر روزی که تصمیم گرفت در این مورد وارد عمل شود، حتی لازم نیست تمام بعدازظهر او را بگذراند.