چترباز روسی که شرح مفصلی از جنگ در اوکراین نوشت، فرماندهان بی‌خبر، غارت‌کردن برای غذا و کل سربازان کشته شده توسط آتش دوستان را توصیف کرد.

هنگامی که تیخون پاولوف، 11 ساله، پس از حمله موشکی صبح زود در کراماتورسک، منطقه دونتسک، شرق اوکراین، جمعه، 19 اوت، در حالی که تیخون پاولوف، 11 ساله، از مقابل کالج فناوری و طراحی کراماتورسک، جایی که در آن کلاس های کاراته را می خواند، عبور می کند، داخل را تمیز می کند. 2022.AP Photo/دیوید گلدمن

  • در اواخر فوریه، این مرد 34 ساله در مورد آماده شدن برای رفتن به جنگ بدون هیچ اطلاعاتی در مورد تدارکات و درک اندکی از دلیل وقوع جنگ نوشت.

    هنگامی که تیخون پاولوف، 11 ساله، پس از حمله موشکی صبح زود در کراماتورسک، منطقه دونتسک، شرق اوکراین، جمعه، 19 اوت، در حالی که تیخون پاولوف، 11 ساله، از مقابل کالج فناوری و طراحی کراماتورسک، جایی که در آن کلاس های کاراته را می خواند، عبور می کند، داخل را تمیز می کند. 2022. به گفته مقامات منطقه ای، روسیه به بمباران شهرها و روستاها در منطقه دونتسک شرقی اوکراین ادامه داد، جایی که نیروهای روسی در حال تلاش برای غلبه بر مناطقی هستند که هنوز در اختیار اوکراین است.

    فیلاتیف گفت که مدتی طول کشید تا متوجه شود وطنش مورد حمله قرار نگرفته است و این جنگ یک تهاجم بی دلیل بوده است.

    حساب او همچنین نشان می‌دهد که نیروهای روسی عمداً به پای خود شلیک می‌کنند تا از جنگ به خانه بازگردند و 50000 دلار از دولت دریافت کنند.

    یک چترباز روسی که در اوکراین جنگیده بود، خاطرات خود را به تفصیل شرح داده است.

  • پاول فیلاتیف غارت کردن برای غذا و دریافت راهنمایی کمی از فرماندهان را توصیف کرد.

  • واشنگتن پست روز یکشنبه گزیده هایی از این خاطرات را که به انگلیسی ترجمه شده است، منتشر کرد. این نشریه گزارش داد که فیلاتیف در برخی موارد حوادثی را توصیف می کند که در آن کل نیروهای روسی در اثر آتش دوستانه کشته می شوند.

    یک چترباز روسی که خاطراتش مفصل ترین گزارش روزانه از جنگ در اوکراین است، هرج و مرج را توصیف کرد که شامل فرماندهان ترسیده، جستجوی ناامیدانه برای غذا و تحقیر رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بود.

    او گفت: “فرمانده سعی کرد همه را شاد کند. ما جلوتر می رویم و تجهیزات گیر کرده را پشت سر می گذاریم و همه باید برای نبرد آماده باشند. او این را با شجاعت واهی گفت اما در چشمانش دیدم که او هم هول شده است. ،” او نوشت.

    یکی از سربازان تیپ 11 به او گفت که فقط 50 نفر مانده اند.

    او حادثه ای را توصیف کرد که در آن هنگام بیدار شدن سربازان از فاصله 10 تا 20 کیلومتری صدای انفجار شنیده می شد. در طول روز، هنگ به سمت شهر خرسون اوکراین حرکت کرد، اما کاروان‌های آن‌ها همچنان در گل و لای گیر می‌افتند.

    گزیده های کامل ترجمه شده به انگلیسی را در واشنگتن پست بخوانید.

    پاول فیلاتیف تجربه جنگیدن در اوکراین را در خاطرات 141 صفحه ای در پلتفرم رسانه اجتماعی روسی VKontakte در ماه اوت ثبت کرد. این چترباز در کریمه مستقر بود و در هنگ 56 هوابرد ارتش روسیه خدمت می کرد.

    او گفت: “بقیه احتمالا مرده اند.”

    یک روز بعد در 25 فوریه، فیلاتیف کامیون‌های روسی را توصیف کرد که به نظر “یک جور دیوانه” بودند. فیلاتیف از ماشینی به ماشین دیگر راه می‌رفت و از مردم می‌پرسید که حالشان چطور است و شنید: “لعنتی، اینجا تمام شد”، “ما تمام شب را خراب کردیم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او نوشت: «دیگر نمی توانم همه این اتفاقات را تماشا کنم و سکوت کنم.

در حالی که او زنده مانده بود، گفت که اکثریت افراد در نیروهای روسیه از پوتین و دولت ناراضی هستند.

در 1 مارس، گروه به سمت Kherson، شهر بندری مهم در جنوب اوکراین پیشروی کرد و سربازان ساختمان ها را برای یافتن غذا و آب جستجو کردند.

او می‌نویسد: «ما همه چیز را مثل وحشی‌ها می‌خوردیم، همه چیزهایی که وجود داشت، غلات، بلغور جو دوسر، مربا، عسل، قهوه… هیچ‌کس به چیزی اهمیت نمی‌داد.

فیلاتیف در اوایل آوریل پس از جراحت چشم تخلیه شد.