چالش های رای دهنده، سوابق درخواست باتلاق دفاتر انتخاباتی

میلر پس از تور فرانک که از پیش بینی های ریاضی برای ادعای توطئه گسترده برای دزدیدن انتخابات از ترامپ استفاده می کند، گفت: «کل رگبار در یک دوره دو هفته ای رخ داد، و این برای حسابرسان در سراسر ایالت اتفاق می افتد. ”

بسیاری از شهرستان‌های بزرگی که با چالش‌های فهرست رأی‌دهندگان مواجه هستند، مکان‌هایی هستند که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، ترامپ را در سال ۲۰۲۰ شکست داد، از جمله گوینت و هریس. با این حال، کسانی که در پشت این تلاش هستند، این تصور را که آنها مناطقی با گرایش دموکرات‌ها را هدف قرار می‌دهند مخالفت می‌کنند و می‌گویند که از طرف همه رای دهندگان کار می‌کنند. برای مثال در شهرستان ناسائو فلوریدا، ترامپ با بیش از ۷۲ درصد آرا پیروز شد.

مایکل هنریسی، کمیسر دموکرات انتخابات در کانتی اوتسگو نیویورک، هفته گذشته ایمیلی تک خطی دریافت کرد که در آن درباره دعوای قضایی نامشخص «صداقت انتخاباتی» هشدار داده شده بود، سپس شکایتی از او دریافت کرد که پاسخی نداده بود.

چالش‌های رای‌دهندگان در حالی مطرح می‌شوند که فعالانی که به دروغ‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعتقاد دارند، دفاتر انتخاباتی در سراسر کشور را با درخواست‌های ثبت عمومی و تهدید به دعوا پر کرده‌اند و در حالی که برای نوامبر آماده می‌شوند، کار بیشتری را روی آن‌ها انباشته کرده‌اند.

تحقیقات و بررسی های متعدد، از جمله یکی از وزارت دادگستری خود ترامپ، هیچ تقلب قابل توجهی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیدا نکرد و دادگاه ها ده ها شکایت از ترامپ و متحدانش را رد کردند. اما ترامپ همچنان اصرار دارد که تقلب گسترده به قیمت انتخاب مجدد او تمام شد. این الهام بخش بسیاری از فعالان برای تبدیل شدن به کارآگاهان انتخاباتی در سراسر کشور شده است و مقامات محلی رای دهنده را در هر مرحله به چالش می کشند.

ادکینز گفت: «از بین بردن حق رای از یک فرد کار بسیار جدی است.

مقامات انتخاباتی می گویند که اکثریت قریب به اتفاق چالش ها بی ربط خواهند بود، زیرا آنها حضور در فهرست های رأی گیری افرادی را که قبلاً پس از نقل مکان از منطقه در مرحله حذف هستند، به چالش می کشند. با این حال، آنها به طور بالقوه صدها ساعت کار اضافی ایجاد می کنند، زیرا دفاتر تلاش می کنند تا برای انتخابات نوامبر آماده شوند.

گاهی اوقات چالش‌ها پس از آن رخ می‌دهد که توطئه‌گران انتخاباتی خانه به خانه، اغلب در محله‌های اقلیت‌نشین، به دنبال شواهدی مبنی بر نادرست بودن آرا در سال 2020 می‌روند.

هنریسی گفت: “اینها افرادی با نارضایتی خاصی نیستند. آنها فرم نامه ای از پادکست شخصی دریافت می کنند و گاهی اوقات جاهای خالی را پر می کنند.”

در شهرستان لین، آیووا، که شامل شهر سدار رپیدز می شود، میلر گفت که او و حسابرسانی که انتخابات را در 98 شهرستان دیگر این ایالت برگزار می کنند، هم با درخواست های ثبت و هم با چالش های رای دهنده مواجه شده اند.

شهرستان هریس که به شدت دموکرات تگزاس است، که شامل هیوستون می شود، نزدیک به 5000 چالش از سوی یک گروه محافظه کار دریافت کرد که خانه به خانه آدرس رای دهندگان را بررسی می کردند. دفتر انتخابات گفت که چالش‌هایی را که از نظر قانونی باید قبل از انتخابات بررسی می‌کرد، رد کرده و بقیه را پس از 8 نوامبر به پایان می‌رساند.

در آیووا، جوئل میلر، حسابرس شهرستان لین، سه چالش رای دهندگان را در 15 سال گذشته مدیریت کرده بود. او تنها دو روز پس از آن که داگ فرانک، یک معلم اوهایو که در حال سفر به کشور است و در مورد انتخابات 2020 شک و تردیدها را منتشر می کند، 119 را دریافت کرد.

او تقریباً دو هفته پیش ایمیل‌های تکراری دریافت کرد که در آنها سوابق ثبت شده بود: «وقتی در تلاش برای آماده‌سازی برای انتخابات نوامبر هستیم، وقت ارزشمندی را که ما به عنوان مقامات انتخابات نداریم، می‌گیرد.»

منیفولد تخمین زد که دفترش یک ماه فرصت دارد تا قبل از انتشار برگه های رای نامه ای برای انتخابات نوامبر، دفترش را ثبت کند و در مورد چالش ها تحقیق کند: او گفت: “این یک پنجره تنگ برای انجام همه چیز است.”

گارلند فاووریتو، یک فعال محافظه‌کار که با حامیان دروغ‌های انتخاباتی ترامپ متحد شده و به چالش‌های رای‌دهندگان در جورجیا کمک می‌کند، گفت: «آن‌ها باید خوشحال باشند که فهرست‌های رأی‌دهندگان در حال پاک‌سازی است تا بتوانند مطمئن شوند که آرای آن‌ها شمارش می‌شود».

چالش‌های اخیر از مقایسه فعالان تغییر آدرس پستی و سایر پایگاه‌های اطلاعاتی با فهرست رای دهندگان ناشی می‌شود. مقامات انتخاباتی می گویند که این کار زائد است، زیرا آنها قبلاً همان اقدامات را انجام می دهند.

دو زن که به یک گروه محافظه‌کار تعلق داشتند، شهروندان شهرستان مدافع آزادی، نزدیک به 2000 چالش را در دفتر انتخابات شهرستان شش روز قبل از انتخابات مقدماتی 23 اوت کنار گذاشتند.

شان مورالز-دویل از مرکز عدالت برنان گفت: «آنها در بهترین حالت در آستانه انتخابات بیش از حد بر مقامات انتخاباتی فشار می آورند و در بدتر منجر به حذف افراد از فهرست در حالی که نباید باشند، می شوند. افزایش چالش های رای دهندگان را دنبال کرد.

راشل رودریگز، ناظر انتخابات در شهرستان Dane، ویسکانسین، که شامل مدیسون، مرکز ایالت می‌شود، گفت: «این برای ما زمان‌بر است، زیرا باید با وکلای کانتی‌مان در مورد پاسخ مناسب مشورت کنیم.

فاوریتو گفت که چالش های بیشتری در سایر شهرستان های جورجیا در راه است.

اما اگر هر یک از رای دهندگانی که از طریق آدرس به چالش کشیده شده اند سعی کنند در ماه نوامبر رای دهند، هیئت انتخابات شهرستان باید تصمیم بگیرد که آیا آن رای باید حساب شود یا خیر. آنها فقط شش روز فرصت دارند تا تصمیم بگیرند، زیرا طبق قانون جورجیا باید کل آرای خود را تا دوشنبه پس از روز انتخابات تأیید کنند.

دفاتر انتخاباتی به طور معمول فهرست رای دهندگان خود را بررسی می کنند و کسانی را که نقل مکان کرده اند یا فوت کرده اند حذف می کنند. قانون فدرال سرعت آنها را محدود می کند که بتوانند رأی دهندگان را حذف کنند و فعالان محافظه کار مدت ها است که شکایت دارند که مقامات انتخاباتی با سرعت کافی برای پاک کردن فهرست آنها حرکت نمی کنند.

—-

خوشبختانه برای دفتر، چالش ها در قالب نادرست ثبت شدند. جنت ادکینز، ناظر انتخابات، به فعالان گفت که در هر صورت – پس از انتخابات مقدماتی – آنها را بررسی خواهند کرد.

با تحریک تئوری‌های توطئه در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، فعالان سراسر کشور از قوانینی استفاده می‌کنند که به مردم اجازه می‌دهد تا حق رای‌دهی را برای رقابت با ثبت نام هزاران رای‌دهنده در یک زمان به چالش بکشند.

فلوریدا یک نمونه است. قانون چالش رای دهندگان آن فقط 30 روز قبل از انتخابات اجازه ثبت اعتراض را می دهد و مقامات انتخابات را ملزم می کند تا قبل از روز انتخابات با هر رأی دهنده ای که به چالش کشیده می شود تماس بگیرند. ارائه یک اعتراض “بیهوده” جرم است. اما چالش‌های رأی‌دهندگان تقریباً انتخابات مقدماتی فلوریدا را در ماه گذشته در شهرستان ناسائو که به شدت جمهوری‌خواه است، در بخش شمال شرقی این ایالت از مسیر خارج کرد.

چالش های زیادی وجود دارد که مقامات انتخاباتی هنوز حتی همه آنها را حساب نکرده اند. اما زک منیفولد، ناظر انتخابات گوینت، گفت که در هر شکایت نامه ای که دفتر نمونه برداری کرده است، رای دهنده به درستی یک برگه رای پستی دریافت کرده است.

هالی رامر در کنکورد، نیوهمپشایر، در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

بر اساس قانونی که سال گذشته توسط مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان تصویب شد، هیچ محدودیتی برای تعداد اعتراضات رأی دهندگان در گرجستان وجود ندارد. مورالس دویل از مرکز برنان گفت که اکثر ایالت ها به طور ضمنی محدودیت هایی برای چالش ها وضع می کنند. آنها از شاکی می خواهند که اطلاعات شخصی و مشخصی در مورد رأی دهندگانی که آنها را هدف قرار می دهند داشته باشد و برای ایجاد چالش های بیهوده مجازات تعیین کند.

فعالان در شهرستان گوینت، که در سراسر حومه آتلانتا شمالی که به طور فزاینده ای دموکرات است، 10 ماه را صرف مقایسه تغییر آدرس و سایر پایگاه های داده با فهرست رأی دهندگان این شهرستان کردند. آنها ماه گذشته هشت جعبه چالش را ارسال کردند. آنها گفتند که حدود 15000 مورد شکایت بوده است که رای دهندگان خاص به طور نامناسب برگه های رای پستی را در سال 2020 دریافت کرده اند. 22000 دیگر مربوط به رای دهندگانی است که آنها ادعا می کنند دیگر در آدرس ثبت شده خود نیستند.

در شهرستان ناسائو در شمال فلوریدا، دو نفر از ساکنان ثبت نام تقریباً 2000 رأی دهنده را تنها شش روز قبل از انتخابات مقدماتی ماه گذشته به چالش کشیدند. در جورجیا، فعالان در حال کنار گذاشتن جعبه‌هایی از چالش‌ها در شهرستان‌های متنوع و متمایل به دموکرات‌ها شامل منطقه مترو آتلانتا هستند، از جمله بیش از 35000 چالش در یک شهرستان در اواخر ماه گذشته.