چاقوکشی در کانادا مظنون به مرگ مایلز ساندرسون پس از دستگیری است

در فوریه، هیئت مدیره گفت که او “خطر ناروا” ارائه نخواهد کرد و آزادی او با تسهیل بازپروری او “به حفاظت از جامعه کمک خواهد کرد”.

روندا بلک مور، دستیار کمیسر، چهارشنبه شب در یک کنفرانس خبری گفت: «امروز عصر استان ما نفس راحتی می کشد.

او گفت: «یکی از پسران جوان پشت صندلی غذا مخفی شده بود و تمام ماجرا را تماشا می کرد.

پسر گفت: مظنون کلید خودروی زن را به همراه تلفن همراه، آب و نوشابه و سیگار برد. CBC گزارش می دهد که این زن از طریق یک تلفن ثابت با RCMP تماس گرفت.

نقشه

او افزود که اندکی پس از دستگیری، ساندرسون دچار “مشکلات پزشکی” شد و به بیمارستانی در ساسکاتون منتقل شد و در آنجا مرگ وی اعلام شد. او جزییات بیشتری ارائه نکرد و گفت که علت مرگ او برای تعیین معاینه پس از مرگ او خواهد بود.

اوایل روز چهارشنبه، والدین این برادران از پسر بازمانده خود درخواست کرده بودند که خود را تسلیم کند.

فیلم از صحنه نشان می دهد که یک SUV سفید رنگ از جاده خارج شده و توسط رزمناوهای پلیس در نزدیکی شهر Rosthern محاصره شده است.

مادر آنها در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز گفت: می خواهم برای پسرم، پسرانم عذرخواهی کنم.

مارک آرکاند، رئیس شورای قبیله ای ساسکاتون، گفت خواهرش، بانی گودویس-برنز، برای محافظت از سه فرزندش جان باخت.

تصاویر تایید نشده شبکه های اجتماعی از صحنه نشان می دهد که یک مظنون توسط پلیس در کنار یک بزرگراه روستایی دستگیر شده است.

ده قربانی همچنان در بیمارستان هستند که حال سه تن از آنها وخیم است.

“من می‌خواهم دلایل پشت سر آن را بدانم [parole] مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی به خبرنگاران گفت: “من به شدت نگران اتفاقی هستم که اینجا رخ داد.”

عکس های قربانیان توسط پلیس سوارکار کانادا ارائه شده است

ساندرسون با اتهامات قتل درجه یک، اقدام به قتل و شکستن و ورود مواجه بود.

پلیس گفت مایلز ساندرسون 32 ساله بعد از ظهر چهارشنبه بعد از تعقیب و گریز با سرعت بالا در بزرگراهی در استان ساسکاچوان بازداشت شد.

در جهت عقربه های ساعت از بالا سمت چپ: گلوریا برنز، کارول برنز، ارل برنز پدر و بانی گودویس-برنز

پسرش به رادیو تلویزیون کانادا گفت که این زن ساندرسون را دید که به سمت درب ورودی خود می رفت، بنابراین در را قفل کرد و به حمام اتاق خوابش پناه برد.

مقامات می گویند مظنون حمله با چاقو در کانادا که 10 کشته و 18 زخمی برجای گذاشت، پس از دستگیری توسط پلیس جان خود را از دست داده است.

نقشه

سی‌بی‌سی نیوز گزارش می‌دهد که ساندرسون حدود ساعت 14:00 به وقت محلی چهارشنبه به ملک روستایی یک زن نفوذ کرده است.

گزارش تکمیلی توسط Max Matza



منبع

در یک کنفرانس خبری احساسی در روز چهارشنبه، بستگان قربانیان از “وحشت” آنها صحبت کردند.

هیئت آزادی مشروط کانادا روز سه‌شنبه اعلام کرد که بررسی می‌کند چرا مایلز ساندرسون در حین گذراندن دوران محکومیت چهار ساله خود برای چندین جنایت خشونت‌آمیز از زندان آزاد شد.

خبر دستگیری ساندرسون بلافاصله پس از ارسال هشداری به کاربران تلفن همراه کانادایی منتشر شد که در آن به مردم در نزدیکی شهر Wakaw هشدار داده شد که “به دنبال سرپناه/سرپناه فوری در محل باشند” زیرا مردی مسلح به چاقو در حال رانندگی یک شورلت سفید دزدیده شده بهمن در شهر دیده شده بود. محوطه.

بر اساس اسناد دادگاه، ساندرسون هفت سال پیش دو تن از قربانیانی را که در حمله روز یکشنبه کشته شدند – همسرش ارل برنز و جویس برنز – با چاقو زد. او قبلاً به اتهام حمله و تهدید به جان آقای برنز برای حمله سال 2015 اعتراف کرده بود.

ساندرسون در ورودی را لگد زد و به اتاق خواب رفت و به زن گفت که او را اذیت نمی کند و از او خواست که با او بیاید، اما به گفته پسرش، او نپذیرفت.

یک مقام ناشناس پیشتر به رسانه های محلی گفته بود که ساندرسون بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ما از کل ماجرا نمی دانیم، اما می خواهم از همه کسانی که از این وضعیت وحشتناک آسیب دیده اند و متاثر شده اند عذرخواهی کنم.

صحنه دستگیری مایلز ساندرسون در Rosthern، ساسکاچوان

اسناد آزادی مشروط نشان می دهد که او چندین دهه سابقه کیفری دارد، از جمله 59 محکومیت جنایی از 18 سالگی برای حمله، تهدید و سرقت.

پلیس هنوز هیچ انگیزه مشکوکی برای حمله با چاقو، که شامل 13 صحنه جنایت جداگانه بود، فاش نکرده است. اکثر کشته شدگان – و برادران ساندرسون – از مردم جیمز اسمیت کری، یک جامعه بومی بودند.

او گفت که پلیس گزارشی را در اوایل روز دریافت کرده بود که ساندرسون یک وسیله نقلیه را از بیرون یک ملک دزدید. در جریان سرقت به صاحب خانه آسیبی نرسید.

صحنه دستگیری مایلز ساندرسون

پلیس ساسکاتون قبلاً تأیید کرده بود که از ماه مه به دنبال مایلز ساندرسون بوده است، زمانی که او ملاقات با کارمند پرونده خود را متوقف کرد و به عنوان “به طور غیرقانونی آزاد” طبقه بندی شد.

برادر وی، دیمین ساندرسون، نیز متهم به ایفای نقش در حملات روز یکشنبه در منطقه دورافتاده شد. روز دوشنبه، پلیس جسد او را پیدا کرد و اکنون در حال بررسی است که آیا برادرش او را در جریان تعقیب و گریز کشته است یا خیر.

پلیس به دنبال فرار ساندرسون با سرعت 150 کیلومتر در ساعت (93 مایل در ساعت) پرداخت. رئیس پلیس گفت: آنها به زور وسیله نقلیه او را به داخل یک گودال بردند و مأموران در حین دستگیری او یک چاقو را در خودروی شاسی بلند پیدا کردند. او حدود ساعت 15:30 به وقت محلی (21:30 به وقت گرینویچ) بازداشت شد.