چارلستون وایت، یوتیوب‌بر، به‌دلیل شعارهای خشونت‌آمیز و مبتذل ضد آسیایی، با واکنش‌های شدید مواجه شد

از آسیایی ها متنفرم ما در مورد همجنس گرایان فحاشی نمی کنیم، اما از آسیایی ها متنفرم. من از جانی دنگ متنفرم، غذای چینی نمی خورم. تنها باری که تا به حال خواستم یک پیسی چینی داشته باشم در یک حمام بود که با یک خانم جنسی چینی برخورد کردم. b*tches چینی نمی تواند d*ck خوب را بمکد.

سوزان لی، کاندیدای شورای شهر نیویورک در توییتی نوشت: «من تئاتر Gramercy را برای لغو این نمایش تحسین می کنم. “چارلستون وایت یک آژیتاتور ضد آسیایی است. دیدگاه های پست، نژادپرستانه، زن ستیزانه این به اصطلاح کمدین و خالق یوتیوب، نفرت و خشونت را علیه جامعه ای که آسیب های زیادی را تجربه کرده است، تداوم می بخشد.”

جان سی لیو، سناتور ایالت نیویورک، در توییتر نوشت: “فریاد زن ستیز نژادپرستانه ظالمانه توسط موفوس بیمار چارلستون وایت”. “در نیویورک خوش آمدید! هر مکانی بهتر است او را لغو کنید.”

30 آوریل، شما در شهر نیویورک خواهید بود، درست است؟ شما در تئاتر Gramercy با آکادمیک نمایش داشتید، درست است؟ آکادمیک، شما پای این موضوع ایستاده اید، برادر؟ آیا شما این را با هم امضا می کنید؟ شما این نژادپرستی، این لفاظی ها، این بدجنسی را امضا می کنید؟ چون ذهن های پرسشگر می خواهند بدانند برادر.

[Source]

او پیشنهاد کرد که مشاغل چینی “باید دزدیده شوند” و زنان چینی “باید توسط مردان سیاه پوستی که از زنان چینی متنفرند مورد حمله وحشیانه قرار گیرند”. او سپس به توهین به خواننده رپ چینی مک که تبار چینی است ادامه داد و او را به مبارزه دعوت کرد.

کانال یوتیوب او، The Real Charleston White، در حال حاضر بیش از 227 هزار مشترک دارد.

او در 14 سالگی به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد اما پس از گذراندن هفت سال پشت میله های زندان قبل از تولد 21 سالگی آزاد شد.

چارلستون وایت، یوتیوبر پس از تهدید و اظهارنظرهای نژادپرستانه علیه جامعه آسیایی در یک ویدیوی ویروسی، خشم را برانگیخت.

بیشتر از NextShark: مردی به دلیل تهدید یک مرد 70 ساله با چاقو در محله چینی هونولولو متهم شد

در ویدئویی که در 12 مارس منتشر شد، این مرد 52 ساله از عبارات تحقیرآمیز برای اشاره به مردم آسیا و فرهنگ آنها استفاده کرد و در عین حال از جنایات ناشی از نفرت علیه آنها حمایت کرد.

ویدیوی جنجالی وایت همچنین منجر به لغو برنامه کمدی آینده او در سالن سونی نیویورک در 30 آوریل با آکادمیکز، مفسر محبوب هیپ هاپ و میزبان پادکست شد.

وایت، یکی از اعضای سابق باند که به خاطر نظرات جنجالی خود در مورد تعدادی از موضوعات شناخته شده است، تا روز سه شنبه عذرخواهی نکرده و اظهارات خود را پس نگرفته است.

من توسط FBI دستگیر شدم. در حالی که FBI داشت من را می برد، آنها در خانه مامانم بودند. وقتی دو هفته پیش M50 را خریدم، یکی با FBI با یک عکس تماس گرفت. آنها آن عکس را امروز برای FBI ایمیل کردند و من آن M50 را در مغازه اسلحه فروشی نگه داشتم. و آنها گفتند که من دختران آسیایی گرفتم، حالا این چیزی است که FBI گفته است. گفتند من دختران آسیایی را با گلوک، سوئیچ و بمب گروگان گرفتم. کاری که آنها کردند این بود که لایو من را تماشا می کردند! چون آنها همیشه لایو من را تماشا می کنند.





منبع

بگذارید این را خیلی واضح بگویم، چارلستون وایت به جای همه سیاه پوستان صحبت نمی کند. او نمی کند! این یک چیز سیاه و آسیایی نیست. این یک چیز چارلستون وایت است، بنابراین ما آن را روی چارلستون وایت نگه می داریم. چارلستون وایت، شما ab*tch، درست است؟ تو در مورد مردم من چیزهای ناپسند زیادی برای گفتن داری، و ما تو را مسئول آن خواهیم دانست. حقایق

ویدیوی قدیمی از وایت اعتراف به تجاوز جنسی اخیراً دوباره ظاهر شد و در آن ادعا کرد که این کار را به عنوان انتقام از مورد آزار و اذیت مردی در جوانی انجام داده است. بسیاری از اعترافات او منزجر شدند و او را به تجاوز و ریاکاری خطاب کردند.

سایر آمریکایی های آسیایی-آمریکایی و متحدانش نیز علیه اظهارات وایت صحبت کرده و او را یک متعصب و قلدر محکوم کرده اند.

در یک ویدیوی اینستاگرامی، چاینا مک در پاسخ گفت که در حد وایت خم نمی‌شود و او را «دلقک» و «بزدل» خطاب کرد.

روز دوشنبه، ویدئویی در یوتیوب منتشر شد که نشان می داد وایت توسط مقامات اجرای قانون در تگزاس بازداشت شده است. روز بعد، او در لایو اینستاگرام مدعی شد که پس از اینکه فردی او را به ربودن زنان متهم کرد، توسط FBI دستگیر شد.

لستر چانگ، نماینده مجلس در توییتر نوشت: «از پیام نفرت او منزجر هستم. من به کشورم خدمت کردم و در جنگ بودم. من همیشه به خوبی مردم آمریکا اعتقاد داشته و دارم. اما ممکن است آقای وایت را استثنا کنم، مگر اینکه او پیام خود را تغییر دهد و عذرخواهی کند.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد کالیفرنیایی پس از تاریخ Tinder در کلمبیا جسد پیدا شد