پیش نویس قرارداد LIV دارای محدودیت ها و پاداش عمده است

در این بیانیه آمده است: «بازیکن موافقت می‌کند که در هر تورنمنت و هر تورنمنت گلف دیگری که در هر نقطه از جهان شرکت می‌کنید، از مارک LIV Golf (یا سایر مارک‌های ارائه شده توسط اپراتور لیگ) استفاده کند.

این روزنامه می‌گوید پیش‌نویس قرارداد نشان می‌دهد که بازیکنان به طور گسترده حقوق رسانه‌ای خود را از رویدادهای LIV، مشابه مقررات PGA Tour، امضا می‌کنند.

اگرچه هیچ چارچوب زمانی قطعی برای پاسخگویی OWGR وجود ندارد، ممکن است مطمئن باشید که ما تمام تلاش خود را برای حمایت از پاسخ مطلوب و ارائه وضوح برای هر یک از شما در پرتو اهمیت OWGR در اسرع وقت ادامه خواهیم داد. نه تنها برای واجد شرایط بودن شما در رشته‌های تحصیلی، بلکه همچنین اهمیت آن‌ها برای بسیاری از تأییدیه‌های شخصی و مشارکت‌های تجاری شما.»

___

در همین حال، گرگ نورمن، مدیر اجرایی LIV Golf نامه‌ای به بازیکنان و نمایندگان ارسال کرد که در آن توضیح داد که چرا لیگ باید امتیاز رتبه‌بندی رسمی جهانی گلف را کسب کند.

همچنین می‌گوید که گلف بازان LIV می‌توانند در هر نقطه از جهان بازی کنند، به شرطی که هفته یک رویداد گلف LIV نباشد. گریم مک داول از ایرلند شمالی امسال مسابقات آزاد ایرلند را از دست داد زیرا همان هفته LIV Golf Invitational-Portland بود.

ژورنال گفت الزامات پوشاک “چندین بار” در پیش نویس قراردادی که بررسی کرده است ذکر شده است و بازیکنان باید فقط “تیم پوشاک” مناسب را در طول هر فعالیت LIV یا “هر فعالیت تحت پوشش گلف” بپوشند.

از جمله دیگر مفاد پیش نویس قرارداد، تصویب بیشتر آرم هایی بود که می پوشند و محصولات مارکی که در رویدادها استفاده می کنند.

LIV Golf در حال حاضر 10 بازیکن را در بین 50 بازیکن برتر رده بندی جهانی جذب کرده است که داستین جانسون بالاترین رتبه را در رتبه 21 دارد. تور PGA آنها را به حالت تعلیق درآورده است – برخی از بازیکنان استعفا داده اند – به دلیل انجام یک رویداد به دلیل عدم انتشار رویداد متناقض.

ژورنال به نقل از یک فرد آشنا با تفکر LIV گفت که بند مربوط به سال آینده است که 12 تیم برای سال تعیین می شوند.

ژورنال گفت که پیش نویس قراردادی را که LIV Golf به بازیکنان پیشنهاد داده بود، بررسی کرد و اشاره کرد که مشخص نیست شرایط در پیش نویس در همه قراردادها وجود دارد یا قابل مذاکره است.

سخنگوی LIV در بیانیه ای به ژورنال گفت: “LIV Golf، به عنوان یک استارت آپ، مفتخر است که قراردادهای رقابتی را به گلف بازان خود ارائه می دهد.” آینده ما روشن است و ما همچنان از واکنش بازیکنان و هواداران هیجان زده هستیم.

هفته گذشته، یک قاضی فدرال در کالیفرنیا درخواست سه بازیکن گلف LIV را که به دنبال یک دستور منع موقت برای تکمیل در فصل پر سود این تور بودند، رد کرد.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

لیگ رقیب که توسط نورمن اداره می شود و توسط صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی حمایت می شود، امسال سه رویداد را برگزار کرده است. برنامه بعدی برای 2-4 سپتامبر در خارج از بوستون برنامه ریزی شده است.

پیش نویس قراردادی که توسط ژورنال بررسی شد شامل هیچ گونه پاداش امضا نشد، اگرچه روزنامه گفت که یکی از جزئیات پاداش یک میلیون دلاری برای برنده شدن در یک قهرمانی بزرگ است.

ویلمینگتون، دل. (AP) – وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد که پیش نویس قرارداد بازی برای LIV Golf با بودجه عربستان شامل بندهایی است که بازیکنان را ملزم می کند برای جذب بازیکنان دیگر در لیگ و دریافت مجوز قبل از اعطای مصاحبه های اختصاصی در دسترس باشند.

وکیل LIV Golf پاسخ داد: “من فکر می کنم که این ناعادلانه است، افتخار شما.”

یکی از اجزای رویدادهای دعوت‌نامه گلف LIV، 12 تیم چهار نفره است که با مبلغ 5 میلیون دلار، علاوه بر صندوق جایزه 20 میلیون دلاری برای امتیازات فردی، تکمیل می‌شوند.

اما در نقطه‌ای از جلسه، زمانی که موضوع رویدادهای متناقض و انتشار حقوق رسانه‌ای بود، فریمن در مورد LIV Golf اظهار داشت: «اما از آنچه من از این قراردادها می‌دانم، اینها هستند – این قراردادها این بازیکنان را به گونه‌ای قفل می‌کنند که تور PGA هرگز تصور نمی کرد آنها بسیار محدود کننده هستند.”

نامه نورمن در مورد رتبه‌بندی جهانی استدلال می‌کرد که دومین رویداد LIV در پورتلند بر اساس فرمول OWGR نسبت به تور PGA (جان دیر کلاسیک) میدان قوی‌تری داشت، و دو رویداد میدان‌های قوی‌تری نسبت به سه رویداد تور اروپایی در آن هفته داشتند.

نورمن نوشت: «این نه تنها به نفع LIV Golf است، بلکه برای حفظ یکپارچگی، دقت و عادلانه بودن رتبه‌بندی نیز ضروری است.

به ماده دیگری اشاره کرد که بازیکنان را ملزم می‌کرد تا از «ارائه مصاحبه‌ها یا اظهارنظرهای انحصاری» در رابطه با هر رویداد یا فعالیت لیگ بدون تأیید خودداری کنند.

در تور PGA، به بازیکنان معمولاً سه رویداد متناقض اعطا می‌شود، مشروط بر اینکه به تعهدات خود برای بازی 15 بار در فصل در تور PGA عمل کنند.

با توجه به اینکه درخواست در 6 ژوئیه ثبت شده است، و تورهای جدید باید نشان دهند که به مدت یک سال با دستورالعمل های OWGR مطابقت داشته است، او از OWGR می خواهد تا با وضعیت LIV Golf “آسایش” کسب کند. نورمن گفت نه LIV Golf و نه تور آسیایی از مقامات رتبه بندی چیزی نشنیده اند.

پیش‌نویس قرارداد همچنین می‌گوید بازیکنان موافقت می‌کنند «در صورت درخواست، به اپراتور لیگ در جستجوی متقاعد کردن بازیکنان برای انعقاد قراردادهای چند ساله مشارکت بازیکنان با اپراتور لیگ کمک کنند».

بث لبسون فریمن، قاضی منطقه ای ایالات متحده، نسخه هایی از قراردادهای LIV امضا شده توسط تالور گوچ، هادسون سوافورد و مت جونز داشت. فقط وکلای خارجی و قاضی – نه وکلای تور PGA – اجازه داشتند آنها را ببینند، و وکیل خارجی PGA Tour باید در استدلال های خود مراقب بود که هیچ گونه اطلاعات مالی را فاش نکند.