پیش‌نمایش مجمع جهانی اقتصاد: پادکست 5 Things، سرشناس‌ترین مخالفان بایدن در حزب جمهوری‌خواه ظاهر شدند

پی جی الیوت:

جنا ریو:

مقامات نپال اوایل امروز شروع به بازگرداندن اجساد عزیزانشان در سانحه هوایی ویرانگر روز یکشنبه به خانواده ها کردند. مقامات همچنین گفتند که در حال ارسال دستگاه ثبت اطلاعات هواپیما برای تجزیه و تحلیل به فرانسه هستند. سازنده هواپیما در آنجا مستقر است. ما اکنون می دانیم که حداقل 70 نفر از 72 سرنشین هواپیما کشته شده اند، در حالی که دو نفر ناپدید هستند، هرچند احتمال می رود که آنها نیز مرده باشند. سوال بزرگ اکنون این است که چگونه این اتفاق افتاد؟ ویدئویی که از یک گوشی هوشمند روی زمین گرفته شده است لحظاتی قبل از سقوط هواپیما با دماغه بالا قبل از سقوط ناگهانی بال چپ را نشان می دهد. خلبان باتجربه، آمیت سینگ، به USA TODAY گفت که نشان دهنده یک توقف احتمالی است. پروفسور ران بارتش، کارشناس ایمنی هوانوردی، به کانال 9 استرالیا گفت که ممکن است یک توهم نوری باعث شده باشد که خلبان این باور را داشته باشد که سریع‌تر از آنچه که بوده سفر می‌کنند و باعث توقف آن شده است. باب مان، تحلیلگر هوانوردی، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که زمانی که هواپیما از قبل نزدیک به زمین بود، ارتفاع را به سرعت از دست داد.

پی جی الیوت:

و اکنون آنها اسناد بایدن را به عنوان پیشخوان در اختیار دارند که در آن می گویند: “خب، دولت بایدن به نوعی اجازه داشت که به وکلا اجازه دهد انبوهی از اسناد طبقه بندی شده را بررسی کنند و ببینند چه چیزی می توانند بفهمند. در حالی که در اظهارات ترامپ. در این مورد، آنها ماموران FBI را در آنجا داشتند.” اما شرایط کاملاً متفاوت است. اما، به نظر شما، این اهرمی را به جمهوری‌خواهان می‌دهد تا این دو تحقیق را به نوعی مقایسه و مقایسه کنند. و این خوراک هم برای کمیته اردن و هم برای کمیته کامر خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پر سر و صداترین آنتاگونیست های بایدن، سوالات سقوط نپال: پادکست 5 چیز



منبع

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان سال‌ها در کنگره دموکرات‌ها نادیده گرفته شدند یا غرق شدند، اما افشاگری‌ها در مورد مدیریت جو بایدن با اسناد طبقه‌بندی‌شده، مهمات دو تن از منتقدان سرسخت او را در زمانی که رئیس کمیته شدند، برای تحقیق در اختیار آنها قرار داد. تهیه‌کننده پی جی الیوت با لج کینگ، دستیار ویراستار USA TODAY در واشنگتن صحبت کرد تا درباره نمایندگان جیم جردن و جیمز کومر اطلاعات بیشتری کسب کند.

آره، ممنون که دوباره به من سر زدی.

بنابراین شما در مورد هزینه زندگی با شبه دوام می نویسید. آیا این چیزی است که مردم باید یاد بگیرند که با آن کنار بیایند یا فقط باید خودشان را با هم از آن کنار بگذارند؟

پی جی الیوت:

پی جی الیوت:

لج، از وقتی که گذاشتید بسیار متشکرم، واقعاً از آن قدردانی می کنم.

یکی از اولین قدم ها آگاهی از این نوع اصطلاحات، آگاهی از علائم هشدار دهنده است. همچنین از نظر آگاهی، آموزش خود در مورد تاکتیک های دستکاری و دانستن اینکه یک رابطه سالم در مقابل یک رابطه ناسالم چیست، بسیار مهم است. و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با فرد خودشیفته در زندگی خود مرزهایی تعیین کنید، به این معنی که می تواند فاصله فیزیکی یا فاصله عاطفی با استفاده از تکنیکی به نام تکان دادن خاکستری باشد، که خودشیفته را خسته می کند و تا حد امکان پاسخگو نیست.

قطعا قرار بود تحقیقاتی انجام شود، اما نه. این قطعاً لفاظی و اهرمی را که اکنون جمهوری‌خواهان دارند، افزایش داده است. آنها می‌خواستند به طبقه‌بندی‌های ترامپ نگاه کنند که چه چیزی گرفته، چه چیزی نگرفته و غیره. واقعا هدفشان این نبود. آنها می‌خواستند ببینند که چگونه با ترامپ رفتار نامناسبی شده است. آنها مدام آن را یک حمله می نامند، اگرچه این حکمی بود که توسط یک قاضی صادر شد و پس از ماه ها مقاومت ترامپ در مارآ لاگو ارائه شد. با این وجود، آنها به نحوه جستجوی Mar-a-Lago می پردازند.

تیلور ویلسون:

لذت من بود. از اینکه من را همراهی کردید بسیار سپاسگزارم

بنابراین چگونه مردم می توانند این دستکاری عاطفی را از اعضای خانواده یا افرادی که با آنها در ارتباط هستند تشخیص دهند؟

پی جی الیوت:

در قسمت امروز پادکست 5 چیز: سرسخت ترین مخالفان جمهوریخواه بایدن از حاشیه بیرون می آیند – با قدرت احضاریه

خوب، جیم جردن، ممکن است بسیاری از مردم قبلاً درباره او بدانند. او یکی از سرسخت ترین مدافعان ترامپ در دو کنگره اخیر بود. او یک جمهوری خواه اهل اوهایو است و اکنون مسئولیت کمیته قضایی مجلس نمایندگان را برعهده خواهد گرفت، که قیفی برای بسیاری از این تحقیقات خواهد بود، خواه این اتهامات مربوط به فساد خانواده بایدن باشد که جمهوری خواهان مدام مطرح می کنند. جیم دیگر جیم کومر است و او یک جمهوری خواه کنتاکی است که رئیس کمیته نظارت است. اتفاقاً این دو کمیته بزرگ هستند که تحقیقات زیادی را انجام خواهند داد. اما آنها اساساً ابزار اصلی مجلس جمهوریخواه برای بررسی، تحقیق و توجه به موضوعات و سیاست ها و اقدامات انجام شده توسط دولت بایدن در دو سال گذشته هستند که به نظر آنها تهدیدآمیز یا نامناسب است.

جنا ریو:

جنا ریو:

در مورد تمرکز امسال، کاهش رشد اقتصاد جهانی موضوع اصلی خواهد بود زیرا تورم در سراسر جهان همچنان بالاست. و مدیران عامل به طور فزاینده ای نسبت به چشم انداز اقتصادی بدبین هستند. به گزارش گاردین، یک نظرسنجی جدید از شرکت مشاوره PwC نشان داد که تقریباً از هر پنج نفر دو نفر می‌ترسند که کسب‌وکارشان در یک دهه آینده غیرقابل دوام باشد. و آل گور معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و فعال آب و هوا در مورد زیرساخت های انرژی پاک صحبت می کند. اما هرگز مشخص نیست که واقعاً چقدر عمل واقعی از تجمع نخبگان حاصل می شود. فعالان و معترضان قبلاً در این هفته در آنجا جمع شده اند و برای اقدامات اقلیمی و جلب توجه به مسائل دیگر فشار می آورند. صلح سبز همچنین استفاده از جت های شرکتی در این رویداد را محکوم کرده و آن را ریاکارانه خوانده است.

مجمع جهانی اقتصاد این هفته در شهر داووس سوئیس با اولین نشست زمستانی خود از سال 2020 در این شهر باز می گردد. انتظار می رود بیش از 50 رئیس دولت و نزدیک به 600 مدیر عامل شرکت داشته باشند. اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، جان کری فرستاده آب و هوای ایالات متحده، و روسای جمهور جدید کره جنوبی و کلمبیا، عمده شرکت کنندگان در این مراسم هستند. غایبان قابل توجه جو بایدن، رئیس جمهور چین و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین هستند، هرچند معاون نخست وزیر چین امروز در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به همراه تمامی نمایندگان کشورش در بحبوحه تهاجم به اوکراین از برگزاری این مراسم خودداری شده است.

پادشاه تاقچه:

پادشاه تاقچه:

فکر نمی‌کنم زمینه‌های زیادی برای سازش وجود داشته باشد، اما زمینه‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند مثمر ثمر باشد. این بستگی به این دارد که هر یک از طرفین چقدر تمایل به مصالحه یا یافتن زمینه های سازش داشته باشند. به عنوان مثال، یک کمیته ویژه به بررسی نفوذ چین در ایالات متحده وجود داشت که در سطح دو حزبی توسط اعضای هر دو حزب در مجلس تصویب شد. به نظر می‌رسد که این منطقه‌ای است که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان می‌توانند نقاط مشترکی پیدا کنند و ممکن است مسائلی در زمینه فناوری وجود داشته باشد. ممکن است در برخی از مرزها مسائلی وجود داشته باشد، احتمالاً مهاجرت، اما آنها در بیشتر موارد گام های بسیار کوچکی هستند، فقط به این دلیل که طرفین در بسیاری از موضوعات کلیدی بسیار متفاوت هستند. بنابراین من فکر می کنم زمینه هایی از مصالحه، تحقیق و شاید حتی لوایح متقابل وجود خواهد داشت. اما من فکر می‌کنم که بسیاری از این تحقیقات توسط جمهوری‌خواهان و عقب‌نشینی دموکرات‌ها انجام می‌شود.

بیایید با این شروع کنیم، شبه دوجنسیت چیست؟

آره بنابراین کارشناسان گفته اند که بهتر است خود را به طور کامل حذف کنید. فقط وقتی در آن نوع محیط بزرگ می شوید، تشخیص آن می تواند بسیار سخت باشد. بنابراین بیشتر مردم تنها زمانی از این چرخه خارج می شوند که به سن بلوغ می رسند.

پادشاه تاقچه:

آره و سپس اگر با یک خودشیفته والدین مشترک هستید، برای افراد متفاوت است. بدیهی است که شما نمی توانید این کار را همیشه در مقابل کودک انجام دهید، بنابراین به آن تاب دادن زرد می گویند که سعی می کند تا حد امکان او را خسته کند، اما کمی احساسات را القا می کند تا کاملاً مرده نباشد. و مهمتر از همه، به دنبال پشتیبانی باشید، چه با یک درمانگر حرفه ای یا یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده.

پادکست ها: جنایت واقعی، مصاحبه های عمیق و پادکست های بیشتر USA TODAY درست در اینجا.

صبح بخیر. من تیلور ویلسون هستم و این 5 چیز است که باید بدانید سه شنبه، 17 ژانویه 2023. امروز، سرسخت ترین مخالفان جمهوری خواه بایدن، به علاوه رهبران جهان و تجارت در داووس گرد هم می آیند، و سؤالات بیشتری پس از سقوط هواپیمای نپال باقی می ماند.

جنا ریو:

پادشاه تاقچه:

متشکرم.

جنا ریو:

پی جی الیوت:

لج، برای پیوستن به 5 چیز سپاسگزاریم.

پی جی الیوت:

پی جی الیوت:

آره خیلی ممنون

بنابراین، افرادی که در نهایت در این روابط باقی می مانند یا با آن دسته از اعضای خانواده ادامه می دهند، چگونه باید با یک خودشیفته برخورد کنند؟

پی جی الیوت:

بنابراین شبه دوگانگی اساساً پویایی خانواده را توصیف می کند. همچنین می‌تواند یک رابطه عاشقانه را توصیف کند، اما رابطه‌ای که در آن چهره‌ای از شادی و کمال وجود دارد که در بیرون یا عموم نمایان می‌شود، اما در درون، درون پویایی، در واقع دستکاری وجود دارد. فقدان مرز وجود دارد، احترام ذاتی وجود ندارد. بنابراین، پنهان کردن آزار و اذیت از مردم به نوعی اینگونه است تا اگر قربانی درباره یکی از اعضای خانواده خودشیفته یا یک شریک خودشیفته صحبت کند، باور کردن آنها سخت تر می شود.

پی جی الیوت:

آیا قرار است در دو سال آینده کاری در مجلس نمایندگان انجام شود یا فقط تحقیقات درباره بایدن، دولت او و خانواده‌اش انجام می‌شود؟

اوکراین روز گذشته دادرسی کیفری را علیه سربازان روسی آغاز کرد که مسئول حمله موشکی بودند که در آخر هفته یک ساختمان آپارتمان 9 طبقه در دنیپرو را تخریب کرد و دست کم 40 نفر را کشت. این یکی از مرگبارترین حملات مسکو به غیرنظامیان دور از مناطق جنگی بود. حداقل 25 نفر مفقود هستند و 75 نفر مجروح شدند، از جمله 14 کودک، در حالی که صدها نفر دیگر اکنون در میانه زمستان بی خانمان هستند. این حمله در حالی صورت گرفت که روسیه برای یک فشار جدید در اوکراین آماده می شود. به گفته اتاق فکر، موسسه مطالعات جنگ، روسیه در حال تشکیل لشکرهای جدید و تلاش برای اصلاح نقص های ساختار فرماندهی است تا ابتکار عمل جنگ را در شش ماه آینده به دست آورد. در همین حال، سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد که کشته شدن حدود 700 غیرنظامی اوکراینی در جنگ را تایید کرده است در حالی که اذعان داشت که رقم واقعی بسیار بیشتر است.

برخی از راه‌های رایج برای تشخیص آن، عدم وجود مرز است. بنابراین شما از حفظ اسرار یا داشتن روابط با افراد خارج از خانواده یا خارج از شریک خودشیفتگی خود، و همچنین دستکاری عاطفی مانند گاز دادن، فرافکنی خشم خود بر روی دیگران، یا منزوی کردن یا مجبور کردن آنها به انزوا از افراد دیگری مانند آنها دلسرد می شوید. دوستان یا سایر اعضای خانواده

پی جی الیوت:

تشخیص رفتارهای سمی یک خودشیفته به دلیل شبه دوجانبه بودن، اغلب برای افراد بیرونی سخت است. اما این به چه معناست و چگونه به نظر می رسد؟ تهیه کننده پی جی الیوت برای یافتن پاسخ با خبرنگار سلامتی USA TODAY، جنا ریو صحبت کرد.

با تشکر از گوش دادن به 5 چیز. ما هر روز صبح سال اینجا هستیم، هر جا که شما همین الان گوش می‌دهید. من فردا با 5 مورد بیشتر از USA TODAY برمی گردم.

برای شنیدن پادکست روی پخش کننده بالا کلیک کنید و همراه با متن زیر دنبال کنید. این رونوشت به طور خودکار تولید شد و سپس برای وضوح در شکل فعلی آن ویرایش شد. ممکن است بین صدا و متن تفاوت هایی وجود داشته باشد.

جنا ریو:

پی جی الیوت:

تیلور ویلسون:

این خیلی خنده دار است.

آیا اسناد محرمانه ای که در خانه بایدن در دلاور و در دفتر وی در دی سی یافت شد فقط برای تحقیقات درباره رئیس جمهور روی کیک بود؟ یعنی آیا تحقیقات بدون توجه به اسناد انجام می شد؟

لدیارد کینگ، دستیار سردبیر واشنگتن تودی توضیح می دهد که چگونه یک جفت جمهوری خواه می توانند برای رئیس جمهور جو بایدن دردسر ایجاد کنند. به علاوه، مجمع جهانی اقتصاد به داووس، اوکراین بازمی‌گردد، پس از اینکه روسیه ده‌ها غیرنظامی را در یک مجتمع آپارتمانی به قتل رساند، سؤالاتی در مورد علت سقوط هواپیمای نپال باقی می‌ماند، و جنا ریو، گزارش‌گر سلامتی USA TODAY درباره خودشیفتگی و شبه‌گرایی صحبت می‌کند.

جنا، برای پیوستن به پادکست متشکرم.

عالی. جنا، من واقعا قدردان زمان هستم. بخاطر ارائه اطلاعات از شما سپاسگزاریم.

تیلور ویلسون:

جنا ریو:

بنابراین، پرزیدنت بایدن با این کنگره، به‌ویژه در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری‌خواهان، سختی خواهد داشت، و تعدادی از منتقدان صریح رئیس‌جمهور با جیم جردن و جیمز کومر هستند. آیا می توانید در مورد اینکه آنها دقیقا چه کسانی هستند و چه نوع قدرتی در این مجلس خواهند داشت صحبت کنید؟

پادشاه تاقچه: